Komunikaty PR

Nowa aplikacja od Binga dla małych odkrywców

2020-09-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Do pobrania Bing ( 0.23 MB )

Długa podróż samochodem czy deszczowe popołudnie nie będzie już powodem do nudy, a jedną
z okazji do mobilnej zabawy z Bingiem. Nowa, bezpieczna dla dzieci i wolna od reklam, aplikacja
z grami i zabawami dla najmłodszych Bing: Oglądaj, baw się i ucz jest już dostępna do pobrania
w AppStore i Google Play.

Bing to uwielbiany przez dzieci bohater edukacyjnego serialu animowanego „Bing”. Ma trzy lata, jest sympatycznym i ciekawym świata maluchem. Bardzo lubi uczyć się nowych rzeczy, stara się zrozumieć otaczający go świat, a to, czego doświadcza, odzwierciedla autentyczne problemy przedszkolaków. Przygody Binga i jego przyjaciół uczą dzieci jak reagować w konkretnych sytuacjach i jak radzić sobie z emocjami. Do tej pory dzieci mogły spotkać go w odcinkach lubianego serialu w telewizji i na YouTube. Teraz mogą mieć go zawsze przy sobie w postaci bezpiecznej, zaprojektowanej z myślą o ich rozwoju, aplikacji mobilnej.

Bezpieczne miejsce zabawy dla najmłodszych

W aplikacji Bing: Oglądaj, baw się i ucz można nie tylko obejrzeć aż 78 odcinków serialu, ale też zagrać w gry, ułożyć puzzle czy pokolorować obrazki. Wszystko zaprojektowane z myślą o rozwijaniu dziecięcej kreatywności, wyobraźni i zdolności motorycznych. To forma rozrywki, która umili czas w trakcie długiej podróży, podczas deszczowego popołudnia lub gdy nogi bolą po wakacyjnych spacerach. Można z niej korzystać nie tylko online, ale i offline, dlatego doskonale sprawdzi się  w pociągu czy aucie. Aplikacja zawiera wyłącznie treści bezpieczne dla najmłodszych oraz jest wolna od reklam. Intuicyjny interfejs dostosowany jest do potrzeb i możliwości kilkulatków.

Podstawowa, bezpłatna, wersja aplikacji Bing: Oglądaj, baw się i ucz zawiera trzy najpopularniejsze odcinki wybrane przez fanów na profilu Bing na Facebooku oraz bezpłatne gry edukacyjne. W pełnej, płatnej wersji aplikacji (opłata roczna - 21,99 zł lub miesięczna - 8,99 zł) znajduje się ponad 80 filmów i 20 różnorodnych gier o zróżnicowanym poziomie trudności i złożoności. Aplikacja będzie sukcesywnie wzbogacana o nowe treści i rozbudowywana.

Aplikacja do pobrania z AppStore i Google Play.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.