Nowa aplikacja od Binga dla małych odkrywców
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Długa podróż samochodem czy deszczowe popołudnie nie będzie już powodem do nudy, a jedną
z okazji do mobilnej zabawy z Bingiem. Nowa, bezpieczna dla dzieci i wolna od reklam, aplikacja
z grami i zabawami dla najmłodszych Bing: Oglądaj, baw się i ucz jest już dostępna do pobrania
w AppStore i Google Play.
Bing to uwielbiany przez dzieci bohater edukacyjnego serialu animowanego „Bing”. Ma trzy lata, jest sympatycznym i ciekawym świata maluchem. Bardzo lubi uczyć się nowych rzeczy, stara się zrozumieć otaczający go świat, a to, czego doświadcza, odzwierciedla autentyczne problemy przedszkolaków. Przygody Binga i jego przyjaciół uczą dzieci jak reagować w konkretnych sytuacjach i jak radzić sobie z emocjami. Do tej pory dzieci mogły spotkać go w odcinkach lubianego serialu w telewizji i na YouTube. Teraz mogą mieć go zawsze przy sobie w postaci bezpiecznej, zaprojektowanej z myślą o ich rozwoju, aplikacji mobilnej.
Bezpieczne miejsce zabawy dla najmłodszych
W aplikacji Bing: Oglądaj, baw się i ucz można nie tylko obejrzeć aż 78 odcinków serialu, ale też zagrać w gry, ułożyć puzzle czy pokolorować obrazki. Wszystko zaprojektowane z myślą o rozwijaniu dziecięcej kreatywności, wyobraźni i zdolności motorycznych. To forma rozrywki, która umili czas w trakcie długiej podróży, podczas deszczowego popołudnia lub gdy nogi bolą po wakacyjnych spacerach. Można z niej korzystać nie tylko online, ale i offline, dlatego doskonale sprawdzi się w pociągu czy aucie. Aplikacja zawiera wyłącznie treści bezpieczne dla najmłodszych oraz jest wolna od reklam. Intuicyjny interfejs dostosowany jest do potrzeb i możliwości kilkulatków.
Podstawowa, bezpłatna, wersja aplikacji Bing: Oglądaj, baw się i ucz zawiera trzy najpopularniejsze odcinki wybrane przez fanów na profilu Bing na Facebooku oraz bezpłatne gry edukacyjne. W pełnej, płatnej wersji aplikacji (opłata roczna - 21,99 zł lub miesięczna - 8,99 zł) znajduje się ponad 80 filmów i 20 różnorodnych gier o zróżnicowanym poziomie trudności i złożoności. Aplikacja będzie sukcesywnie wzbogacana o nowe treści i rozbudowywana.
Aplikacja do pobrania z AppStore i Google Play.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.