Komunikaty PR

Nowa cukiernia „Nie jestem z cukru” w Blue City

2020-11-10  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Ciasta bez cukru stają się coraz bardziej popularne i nie ma co się dziwić. Smak wypiekanych z pasją deserów bez cukru czy mąki bije na głowę tradycyjne ciasta. Gęsty, pyszny karmel zrobiony z daktyli i orzechów ziemnych, puszysty biszkopt słodzony bananami, krem z dodatkiem sezonowych owoców, czy piankowa beza pieczona z erytrytolem. Tymi wszystkimi cudownymi smakami można się cieszyć bez obaw o figurę i zdrowie.

Cukiernia „Nie jestem z cukru” powstała dzięki połączeniu wiedzy na temat zdrowego odżywiania się i cukierniczych trendów z miłością do pieczenia. W jej ofercie znajdują się ciasta wege, ciasta bezglutenowe, torty i ciasta bez cukru dla diabetyków.  

- Nasze produkty są dla wszystkich, którzy cenią zdrowie i chcą ograniczać spożywania zbędnych kalorii. Wypieki nie zawierają dodatku białego cukru, wszystko słodzimy bananami, daktylami, owocami i erytrytolem  W ofercie mamy również słodkości dla alergików. Wystarczy, że osoby z alergiami i nietolerancjami pokarmowymi poinformują nas jakich składników muszą unikać, a my postaramy się przygotować dla nich desery. Cukiernia cały czas się rozwija tworząc autorskie przepisy - mówi Agnieszka Wojciechowska, twórczyni pomysłu cukierni „Nie jestem z cukru”.

Nowa cukiernia „Nie jestem z cukru” znajduje się w kawiarni Inca Cafe, przy sali zabaw INCA PLAY w Blue City. (poziom +4). Wszystkie ciasta, torty i desery można zamówić przez stronę https://niejestemzcukru.pl lub telefonicznie z odbiorem osobistym. Cukiernia oferuje również swoje produkty dla kawiarni i restauracji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.