Komunikaty PR

Nowa drogeria Hebe na warszawskiej Ochocie! Wpadnij do Reduty!

2024-03-11  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Zadbaj o wiosenny glow up i odśwież swoją kosmetyczkę! Już 15 marca zapraszamy na otwarcie nowej drogerii Hebe w centrum handlowym Atrium Reduta. Tego dnia odwiedzający galerię będą mogli skorzystać z promocyjnej oferty, wziąć udział w konkursach, a także otrzymać specjalny upominek!

Oferta handlowa Reduty stale się poszerza. Pod koniec zeszłego roku na terenie galerii otworzyły się dwa nowe sklepy – Dealz i Maxi Zoo. Teraz do grona najemców dołączy także Hebe – sieć wyjątkowych drogerii, oferujących produkty dla zdrowia i piękna każdej kobiety.

Już od 15 marca klienci Reduty będą mogli skorzystać z ogromnego asortymentu drogerii, posiadającej bogatą ofertę marek na wyłączność w kategoriach kosmetyków profesjonalnych, koreańskich, naturalnych czy dermo. Tym, co także wyróżnia Hebe na tle konkurencji, jest obsługa na najwyższym poziomie, dzięki której przez kilka lat z rzędu firma może pochwalić się nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi. Na przestrzeni lat sieć uzyskała również wyróżnienia Drogerii Roku za swój niepowtarzalny asortyment, najszybsze podążanie za trendami oraz wygodę i łatwość robienia zakupów. Obecnie Hebe posiada ponad 340 drogerii na terenie całej Polski.

Otwarcie nowego punktu planowane jest na najbliższy piątek, 15 marca o godzinie 10.00. Wydarzenie poprowadzi konferansjer, a dla osób, które tego dnia odwiedzą drogerię, przygotowano liczne upominki dla klientów, konkursy i bony za zakupy!

Więcej informacji nt. wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Reduta znajduje się na stronie internetowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.