Nowa drogeria Hebe na warszawskiej Ochocie! Wpadnij do Reduty!
Zadbaj o wiosenny glow up i odśwież swoją kosmetyczkę! Już 15 marca zapraszamy na otwarcie nowej drogerii Hebe w centrum handlowym Atrium Reduta. Tego dnia odwiedzający galerię będą mogli skorzystać z promocyjnej oferty, wziąć udział w konkursach, a także otrzymać specjalny upominek!
Oferta handlowa Reduty stale się poszerza. Pod koniec zeszłego roku na terenie galerii otworzyły się dwa nowe sklepy – Dealz i Maxi Zoo. Teraz do grona najemców dołączy także Hebe – sieć wyjątkowych drogerii, oferujących produkty dla zdrowia i piękna każdej kobiety.
Już od 15 marca klienci Reduty będą mogli skorzystać z ogromnego asortymentu drogerii, posiadającej bogatą ofertę marek na wyłączność w kategoriach kosmetyków profesjonalnych, koreańskich, naturalnych czy dermo. Tym, co także wyróżnia Hebe na tle konkurencji, jest obsługa na najwyższym poziomie, dzięki której przez kilka lat z rzędu firma może pochwalić się nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi. Na przestrzeni lat sieć uzyskała również wyróżnienia Drogerii Roku za swój niepowtarzalny asortyment, najszybsze podążanie za trendami oraz wygodę i łatwość robienia zakupów. Obecnie Hebe posiada ponad 340 drogerii na terenie całej Polski.
Otwarcie nowego punktu planowane jest na najbliższy piątek, 15 marca o godzinie 10.00. Wydarzenie poprowadzi konferansjer, a dla osób, które tego dnia odwiedzą drogerię, przygotowano liczne upominki dla klientów, konkursy i bony za zakupy!
Więcej informacji nt. wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Reduta znajduje się na stronie internetowej.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.