Komunikaty PR

Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”

2024-10-08  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Łącząc cyfryzację, sport i fitness, ASICS ogłasza rozwój „DISC”, wirtualnego sportu stworzonego wyłącznie z myślą o wirtualnej ("VR") i mieszanej ("MR") rzeczywistości. Ta przełomowa inicjatywa ma na celu rozszerzenie granic sportu i aktywację nowego pokolenia sportowców na całym świecie. 

W erze, w której cyfryzacja i sport coraz bardziej przenikają się, ASICS wykorzystuje postęp technologiczny, aby na nowo zdefiniować pojęcie e-sportu jako „sportu bez granic”, który angażuje i wspiera ciało oraz umysł. Powstały przy współpracy z ASICS Ventures, Meta oraz studiem gier m ss ng p eces, „DISC” został zaprojektowany od podstaw, aby dostarczyć nowatorskiego doświadczenia sportowego, stworzonego specjalnie dla VR i MR. Zamiast adaptować tradycyjny sport do świata wirtualnego, świeża i pomysłowa rozgrywka „DISC” jest wyjątkowo wymagająca i angażująca fizycznie.

Czerpiąc z dziesięcioleci doświadczeń w nauce o sporcie i innowacjach cyfrowych, ASICS zaprojektował „DISC”, aby w równym stopniu angażować fizyczne i strategiczne umiejętności graczy. To nie tylko rozwinięcie cyfrowych usług ASICS, ale również krok ku przyszłości, w której sport wirtualny będzie mieć swoje miejsce na równi ze sportem tradycyjnym. „DISC” jest przyjazny zarówno dla początkujących w VR/MR, jak i dostosowuje się, aby zaangażować zaawansowanych graczy i sportowców, podkreślając ideę, że sport powinien być dostępny dla wszystkich. Opiera się na przekonaniu, że wspólna zabawa wzmacnia nie tylko nasze ciała, ale także umysły. Ponadto, reprezentuje zaangażowanie ASICS w filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.

„DISC” ma na celu jednoczenie ludzi dzięki mocy sportu i tworzenie globalnej społeczności, w której możemy wspólnie się rozwijać. Naszym celem jest współpraca ze społecznością Quest, aby kontynuować tę ewolucję, kształtując przyszłość sportu i redefiniując, czym jest gra i rywalizacja – mówi Joe Pace, wiceprezes ASICS Ventures i lider projektu „DISC”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.