Nowa kampania "Kierunek wiosna" w Wola Parku
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Wiosenne inspiracje dla domu, ogrodu i szafy czekają na klientów odwiedzających Wola Park. Warszawskie miejsce spotkań obiera kierunek ku wiośnie, oferując warsztaty, podarunki, promocje i usługi, by sprawić, by słoneczny czas zagościł w domach każdego z nas. Na kampanię „Kierunek wiosna”, trwającą od 22 kwietnia do 7 maja, złożą się m.in.: warsztaty i zakupy ze stylistką modową, bezpłatny serwis rowerowy, spotkania edukacyjne na temat serwisowania jednośladów, warsztaty ogrodnicze, a także darmowe upominki w postaci wiosennych sadzonek.
Kierunek na wiosnę i zrównoważone życie
Wola Park zaprasza wiosnę do naszego życia w swojej najnowszej kampanii „Kierunek wiosna” zaplanowanej dla wszystkich odwiedzających. Dzięki akcji będzie można skierować się ku bardziej zrównoważonemu, ekologicznemu życiu – odświeżyć swoją garderobę, wystrój domu oraz nieemisyjny sposób transportu, jakim jest rower. Jednym z zadań, jakie wyznaczył sobie Wola Park, jest przekonywanie klientów do zrównoważonej i świadomej konsumpcji, w zgodzie ze środowiskiem oraz wyzwaniami, jakie stawia przed nami przyszłość planety. Realizacja wiosennej kampanii jest wyrazem tego ważnego zaangażowania Wola Parku.
– Jednym z priorytetów Wola Parku jest promowanie postaw proekologicznych i zdrowego trybu życia, w zgodzie z naturą i wyzwaniami ochrony środowiska. Wyrazem tej postawy był choćby uruchomiony w minionym roku we współpracy z Wolskim Centrum Kultury ekologiczno-edukacyjny projekt Współdzielnik, który zlokalizowany jest w przestrzeni naszego miejsca spotkań. Tę strategię odzwierciedla również nasza kampania „Kierunek wiosna”. Wiosenny czas to doskonały moment, by tchnąć więcej koloru w nasze życie, pamiętając przy tym o planecie. Dziś z naszą kampanią chcemy nadać radosny, wiosenny kierunek ku zmianom na lepsze – dla naszego domu, ogrodu i całego najbliższego otoczenia – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
Darmowe warsztaty, spotkania, upominki
Wiosenna akcja Wola Parku rozpocznie się 22 i 23 kwietnia. W ramach Międzynarodowego Dnia Ziemi odbędą się bezpłatne warsztaty „Jak samodzielnie serwisować rower”, podczas których będzie można dowiedzieć się, jak przygotować swój jednoślad do sezonu rowerowego i jak o niego na co dzień dbać. Będzie można także bezkosztowo skorzystać z serwisu rowerowego.
W sobotę 23 kwietnia Wola Park zaprasza rodziców wraz ze swoimi pociechami na warsztaty tworzenia autorskich ogrodów w słoiku, na których prowadząca – florystka Maria Półtorak – udzieli również porad na temat pielęgnacji roślin. Innym ogrodniczym warsztatem będą „Wiosenne inspiracje ogrodnicze i kule nasienne” przeznaczone dla całych rodzin. Dzieci i dorośli będą mogli poznać, jak robić nasienne bomby, czyli kule z ziemi, gliny i nasion. Można je rozrzucić na trawnikach czy nieużytkach, by z czasem zakwitły tam kwiaty, zasilając lokalny ekosystem. Będzie to również okazja do zasięgnięcia rady o tym, jakie rośliny zasadzić w kwietniu, by ozdobiły nasze balkony, okna czy ogrody.
Kierunek na wiosenno-letnią, zrównoważoną modę
W ramach kampanii Wola Park zaplanował również na 4 i 5 maja możliwość zakupów ze stylistką modową. Podczas półtoragodzinnego spotkania modowa ekspertka pomoże w nabyciu odpowiednich ubrań, dobierając stylizacje odpowiednie dla sylwetki i dopasowane do najnowszych trendów. Poradom modowym będą towarzyszyć także warsztaty „Szafa w porządku” z architektką porządku Agą Witkowską. Ekspertka jest jedną z pierwszych osób w Polsce zawodowo zajmująca się declutteringiem i profesjonalną organizacją przestrzeni. Przedstawi ona proces tworzenia porządku w szafie, pokaże, jak składać ubrania na półki i do szuflad, a także poradzi, jakie systemy do przechowywania sprawdzają się najlepiej.
30 kwietnia (o godz. 12:00, 14:00 i 16:00) odbędą się kolejne warsztaty, czyli „Must have kobiecej szafy na wiosnę” ze stylistką Martą Waluk. Podczas warsztatu uczestniczki poznają sposoby na łatwe uzupełnienie szafy na wiosnę i lato zgodnie z aktualnymi trendami. Dodatkowo nauczą się podstawowych zasada komponowania garderoby kapsułowej oraz łączeni trendów i kolorów w szafie. Wola Park przygotował również specjalne zielone upominki, aby obudzić wiosnę w każdym domu. Za każde wydane w Wola Parku 150 zł od 19 do 30 kwietnia (lub do wyczerpania zapasów) odwiedzający będą mogli odebrać wiosenną sadzonkę.
Wszelkie informacje o zapisach, dokładnych godzinach i lokalizacjach danych atrakcji można znaleźć na stronie: https://www.wolapark.pl/pl-pl/kierunek-wiosna.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.