Komunikaty PR

Nowa zabawka od MGA Entertainment. Yummiland™, czyli lalki, które doczekały się

2024-09-18  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

MGA Entertainment, jedna z największych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie ostatnio ogłosiła najnowszą markę w swojej kolekcji lalek – Yummiland™. Ta zupełnie nowa seria ćwiczy wyobraźnię dzięki elementom DIY (zrób to sam!). Lalki charakteryzuje nie tylko wyjątkowy wygląd, ale także posiadane supermoce. Najnowszy produkt dedykowany jest dzieciom w wieku od czterech lat.

Nowa linia Yummiland obejmuje lalki kolekcjonerskie w małych i dużych rozmiarach oraz zestaw do zabawy Lip Gloss Truck. To, co ucieszy fanów Num Noms™, to fakt, że nowe lalki zawierają udoskonaloną postać Num Noms, tym razem w formie balsamu do ust! Za wyjątkowością lalek Yummiland świadczy również fakt, że ich animowaną odsłonę obejrzymy w serialu YouTube! Yummiland, który na świecie zadebiutował w czerwcu, ma już ponad 500 tys. subskrybentów i właśnie pojawił się w Polsce!

Yummiland to świat, który ożywa dzięki sześciu odważnym i pięknym Yummis, które chronią swoje niezwykłe, jadalne miasto za pomocą supermocy aktywowanych po nałożeniu magicznego błyszczyka. Po połączeniu smaku i koloru każda Yummi nakłada błyszczyk za pomocą różdżki, robi „cmok” i – powstaje supermoc! Dla przykładu jedna Yummi ma moc latania, a inna potrafi się klonować! Kiedy odkrywają, że mogą mieszać swoje smaki błyszczyków, ich moce wzmacniają się i dzieje się prawdziwa magia!

Wyjątkowy atrybut

Każda lalka Yummi zawiera błyszczyk lub balsam do ust, który można zrobić samodzielnie. Na TikToku hashtag #SephoraKids zebrał już 10,3 tys. postów, a liczba ta stale rośnie.

 MGA Entertainment bacznie obserwuje trendy i stara się proponować zabawki, które odpowiadają na potrzeby odbiorców. Zaliczają się do nich produkty, które dzieci i kolekcjonerzy uwielbiają, takie jak m.in. L.O.L. Surprise!, Bratz, Miniverse i inne – komentuje Isaac Larian, założyciel i dyrektor generalny MGA Entertainment

– Yummiland to przykład, jak marki MGA rozwijają się wraz z potrzebami swoich odbiorców. Coraz więcej małych dzieci bawi się makijażem, aby poczuć się bardziej dojrzale, odkryć swoją tożsamośćYummiland odpowiada na rosnącą fascynację kosmetykami, jednocześnie dając dzieciom przestrzeń na bycie dziećmi – dodaje Larian.

Kolekcja obejmuje:

● Yummiland Small Doll i Lip Gloss: z sześcioma smakami do wyboru i ponad 50 kombinacjami do tworzenia, dzięki którym dzieci mogą cieszyć się tubkami DIY do błyszczyków i uroczymi, dziesięciocentymetrowymi pachnącymi lalkami z wymiennymi ubraniami. Każda lalka zawiera bazę do błyszczyka, kolor i zapach do mieszania, które umożliwiają stworzenie własnego lśniącego błyszczyka, a także breloczek, dzięki któremu zabawę można zabrać w każdą podróż.

● Yummiland Large Doll i Num Nom Lip Balm: pachnąca, duża lalka z pięknymi, włosami i ubraniami zapewnia zabawę w stylizację włosów i ćwiczenia zmysłu estetycznego dzieci. W zestawie znajduje się grzebień. Każda lalka posiada własnego Num Noma z balsamem do ust w formie uroczego zwierzaka. Idealne dla kolekcjonerów!

● Yummiland Lip Gloss Truck: zestaw do zabawy inspirowany deserami, który zawiera wszystko, co potrzebne do stworzenia własnego błyszczyka, w tym dwie opcje smakowe – czekolada i tort urodzinowy – wraz z bazą do błyszczyka i narzędziami do mieszania. Funkcjonalna ciężarówka jest kompatybilna z małymi lalkami Yummi (sprzedawanymi oddzielnie) i zawiera dwie dostępne na wyłączność postacie Num Nom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.