Komunikaty PR

Nowe funkcje Suunto 9 Peak.

2021-10-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Październik przyniósł nam wyjątkowe aktualizacje w nowoczesnych zegarkach sportowych Suunto 9 Peak. Wśród nich, między innymi, nowa funkcja, która pokazuje, jak szybko podczas ćwiczeń spalasz gramy tłuszczów i węglowodanów.

 

Suunto 9 Peak to nowoczesny smart zegarek, który posiada profesjonalne funkcje zegarka sportowego. Choć od premiery minęło zaledwie kilka miesięcy, to jego użytkownicy mogą się cieszyć aktualizacją dostępną już od początku października, która pozwoli jeszcze dokładniej optymalizować i analizować treningi, a także poprawi komfort codziennego użytkowania.

 

Nowa funkcja — Fat Burner

Nowością w zegarkach Suunto 9 Peak jest funkcja Burner, dzięki której możesz śledzić tempo spalania tłuszczów i węglowodanów w gramach na godzinę podczas ćwiczeń, a także wartość całkowitą dla treningu. Ponadto funkcja Burner pokazuje także, ile spalasz kalorii pochodzących z tłuszczów. 

Więcej danych, to także większe możliwości kontroli odbywanych treningów. Dzięki nowej funkcji lepiej zaplanujesz swoją aktywność fizyczną, jej czas trwania oraz intensywność. 

 

Jak użyć Fat Burner z Suunto 9 Peak?

  1. Przed rozpoczęciem rejestracji ćwiczenia przeciągnij palcem w górę lub naciśnij dolny przycisk w celu wyświetlenia opcji trybu sportowego.
  2. Przewiń do pozycji Suunto Plus™ lub naciśnij środkowy przycisk.
  3. Przewiń do pozycji Burner lub naciśnij środkowy przycisk.
  4. Przewiń w górę do widoku początkowego i rozpocznij ćwiczenie tak jak zawsze.
  5. Podczas ćwiczeń przesuń palcem w lewo lub naciśnij środkowy przycisk, aż pojawi się ekran Burner, który wyświetla tempo spalania tłuszczów i węglowodanów na godzinę.
  6. Po zatrzymaniu rejestrowania ćwiczenia wynik Burner można znaleźć w podsumowaniu.

 

Co jeszcze nowego w Suunto 9 Peak?

Funkcja “fat burner” to nie jedyna nowość. Po aktualizacji użytkownicy Suunto 9 Peak mają możliwość odpowiadania na wiadomości z poziomu zegarka (w przypadku gdy zegarek sparowany jest z telefonem na Androidzie). To funkcjonalne rozwiązanie z pewnością ułatwi codzienne użytkowanie z zegarka. Dzięki niemu zawsze pozostaniesz w kontakcie z najbliższymi, nawet podczas ekstremalnych wypraw. 

Wielu z nas nie wyobraża sobie treningów bez muzyki. Ulubione utwory potrafią motywować i nadawać tempo. Dzięki nowej opcji, która umożliwia sterowanie muzyką z poziomu nadgarstka, wszystkie ćwiczenia będą miały Twój rytm. 

Ponadto w aktualizacji dostępna jest także nowa tarcza zegarka — sprawdź już dziś! 

 

Suunto 9 Peak

Suunto 9 Peak to najcieńszy, najmniejszy i najbardziej wytrzymały zegarek sportowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowała marka Suunto. Posiada on ponad 80 trybów sportowych, nawigację GPS, wodoodporność do 100 m, funkcje pogodowe, barometr, pomiar poziomu tlenu we krwi oraz skandynawski design.

Zaktualizuj swój zegarek i ruszaj w drogę — Adventure stars here! 

 

-------

O firmie:  Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. 

Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.

Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson

 

Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o.o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.