NOWE MODOWE MARKI W PORCIE ŁÓDŹ

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Sklepy HalfPrice oraz gattaia&VANILLA powiększyły portfolio najemców łódzkiego centrum handlowego należącego do INGKA Centres. HalfPrice zajął w Porcie Łódź powierzchnię blisko 2 200 mkw. Natomiast marka z modą włoską gattaia&VANILLA wprowadziła się do lokalu o powierzchni ponad 73 mkw.
HalfPrice to sieć, która na polskim rynku pojawiła się w maju tego roku. Oferuje wysokiej jakości produkty w niskiej cenie, a wiele propozycji w asortymencie sklepu to znane światowe marki. W HalfPrice kupić można ubrania, buty i akcesoria zaprojektowane przez największe domy mody, które dostępne są w przystępnych okazyjnych cenach. W ofercie sklepu znajdują się też kosmetyki oraz artykuły do domu.
Drugi z najemców to lokalna sieć sklepów z odzieżą włoską – gattaia&VANILLA Marka funkcjonuje na rynku od 2010 roku, a swoją ofertę kieruje do kobiet ceniących ponadczasowy styl i wysokiej jakości materiały. Sklep stawia na naturalne tkaniny, jak bawełna czy jedwab, na co dzień współpracuje z włoskimi markami, jest także partnerem polskich producentów najlepszej jakości swetrów.
- Na pokładzie Portu Łódź powitaliśmy dwóch nowych najemców. To marki, które bardzo dobrze ilustrują to, czym kierujemy się dobierając nasz tenant – mix. Do współpracy zapraszamy zarówno duże światowe sklepy sieciowe, jak również mniejszych lokalnych przedsiębiorców, którzy mają okazję zaprezentować w naszym Centrum swoją ofertę. Zarówno HalfPrice, jak i gattaia&VANILLA uzupełnią naszą szeroką ofertę modową, która niewątpliwie jest znakiem rozpoznawczym Portu Łódź – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu w Porcie Łódź.
Nowe sklepy zlokalizowane są w pobliżu salonów CCC, Deichamnn, Wojas.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.