Nowe musy BoboVita Masza i Niedźwiedź
Odkrywanie nowych smaków to dla dziecka niezwykła przygoda, a jeśli maluchowi towarzyszą w niej bohaterowie ulubionej bajki – frajda jest jeszcze większa. Teraz, z myślą o małych smakoszach, do lubianej przez dzieci linii BoboVita Masza i Niedźwiedź dołączają 3 zupełnie nowe smaki musów owocowych w poręcznych tubkach. Wypróbuj z maluchem połączenie jabłka, banana, ananasa i truskawki z pysznymi napojami roślinnymi!
Nowości BoboVita z bohaterami bajki Masza i Niedźwiedź to:
- 3 wyjątkowe owocowe kompozycje z dodatkiem napojów roślinnych – kokosowego, migdałowego oraz owsianego – o składzie i konsystencji dopasowanej do potrzeb niemowląt już po 6. miesiącu życia.
- Składniki odpowiedniej jakości zamknięte w tubkach z bohaterami kultowej bajki. To produkty, które zgodnie z przepisami prawa spełniają wyjątkowo restrykcyjne normy jakości, znacznie bardziej surowe niż produkty ogólnodostępne (przeznaczone dla dorosłych).
- Nie zawierają dodatku cukru*, a zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi żywności dla niemowląt i małych dzieci, także konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku.
- 100 gramów pysznego musu w dużym, ale poręcznym i dopasowanym do małej rączki opakowaniu. Świetnie sprawdzą się zarówno w domu, jak i podczas spacerów czy dłuższych wycieczek.
Poznaj trzy nowości z napojami roślinnymi:
- BoboVita jabłko, banan i ananas z napojem kokosowym po 6. miesiącu życia
- BoboVita banan i jabłko z napojem migdałowym po 6. miesiącu życia
- BoboVita truskawka, banan i jabłko z napojem owsianym po 6. miesiącu życia
Opakowanie 100 g, cena rekomendowana: ok. 3,99 zł
* Zawierają naturalnie występujące cukry.
Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.
Więcej informacji o nowościach BoboVita można znaleźć na www.bobovita.pl.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.