Komunikaty PR

Nowe musy BoboVita Masza i Niedźwiedź

2021-07-15  |  12:21
Biuro prasowe

Odkrywanie nowych smaków to dla dziecka niezwykła przygoda, a jeśli maluchowi towarzyszą w niej bohaterowie ulubionej bajki – frajda jest jeszcze większa. Teraz, z myślą o małych smakoszach, do lubianej przez dzieci linii BoboVita Masza i Niedźwiedź dołączają 3 zupełnie nowe smaki musów owocowych w poręcznych tubkach. Wypróbuj z maluchem połączenie jabłka, banana, ananasa i truskawki z pysznymi napojami roślinnymi!

Nowości BoboVita z bohaterami bajki Masza i Niedźwiedź to:

  • 3 wyjątkowe owocowe kompozycje z dodatkiem napojów roślinnych – kokosowego, migdałowego oraz owsianego – o składzie i konsystencji dopasowanej do potrzeb niemowląt już po 6. miesiącu życia.
  • Składniki odpowiedniej jakości zamknięte w tubkach z bohaterami kultowej bajki. To produkty, które zgodnie z przepisami prawa spełniają wyjątkowo restrykcyjne normy jakości, znacznie bardziej surowe niż produkty ogólnodostępne (przeznaczone dla dorosłych).
  • Nie zawierają dodatku cukru*, a zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi żywności dla niemowląt i małych dzieci, także konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku.
  • 100 gramów pysznego musu w dużym, ale poręcznym i dopasowanym do małej rączki opakowaniu. Świetnie sprawdzą się zarówno w domu, jak i podczas spacerów czy dłuższych wycieczek.
     

Poznaj trzy nowości z napojami roślinnymi:
 

  • BoboVita jabłko, banan i ananas z napojem kokosowym po 6. miesiącu życia
  • BoboVita banan i jabłko z napojem migdałowym po 6. miesiącu życia
  • BoboVita truskawka, banan i jabłko z napojem owsianym po 6. miesiącu życia
     

Opakowanie 100 g, cena rekomendowana: ok. 3,99 zł

* Zawierają naturalnie występujące cukry.

Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.

Więcej informacji o nowościach BoboVita można znaleźć na www.bobovita.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy! Biuro prasowe
2024-09-26 | 18:00

Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!

Nowe badanie Play Well Grupy LEGO na Polskę dowodzi, że jedna na pięć rodzin (17%) nigdy nie bawi się razem[1], mimo że aż 83% rodziców rozumie, jak ważna jest zabawa dla rodzinnego
Dziecko Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
2024-09-25 | 14:25

Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!

Zbliżający się Dzień Chłopaka (30.09) to idealny moment na podarowanie przemyślanego prezentu bliskiej nam osobie. Wybierając upominek dla chłopca, warto pomyśleć o tym, aby nie
Dziecko Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata? – opowieści o pozytywnym ojcostwie
2024-09-24 | 15:05

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.