Komunikaty PR

Nowe potworne perypetie na wyspie Iki-Iki! Premierowe odcinki „Monster Beach” w

2021-12-01  |  10:00
Biuro prasowe

Banda kolorowych potworków z serialu „Monster Beach” nawet najzwyklejsze czynności zamienia w szaloną zabawę. Występ w konkursie piosenki? Ich zespół muzyczny zrobi niezły bałagan. Misja ratunkowa? Mają na nią całkiem potworny plan! Wszystkie te przygody pojawią się w premierowych odcinkach 1. sezonu „Monster Beach”. Premiera w poniedziałek 6 grudnia o 15:20 w Cartoon Network. 

 

 

Gdyby nie wyluzowany wujek surfer Woody, ich przygody mogłoby wyglądać nieco inaczej. Rodzeństwo Dean i Jan przyjechało do niego na kolorową wyspę Iki-Iki. Znajdują się na niej nie tylko plaże, drzewa i wszechobecny szum oceanu – żyją tam kolorowe potwory, a każdy z nich jest inny. Amphibia mieszka pod wodą, zrzędliwa Madge prowadzi stołówkę, a czerwony Brainfreeze i niebieski wilkołak Mutt są surferami. Kreskówka została stworzona przez animatorów z Australii – kraju, który słynie z miłości do surfowania.

 

W nadchodzących odcinkach straszni mieszkańcy wyspy postanowią wziąć udział w talent show. Założą zespół o nazwie Dzikość Buntu Gniew Bestii: taka nieposkromiona energia mogłaby rozgromić konkurs. Dean i Jan uznają, że potwory potrzebują poskromienia i zostaną ich menadżerami, lecz wtedy udział w konkursie nie pójdzie po myśli żadnego z nich. Zorganizują też misję ratunkową, aby uratować Mutta, który został pojmany przez służby porządkowe. Brainfreeze obwinia siebie o sytuację przyjaciela przez to, że wspólnie rozrabiali podczas zabawy, jednak rodzeństwo wie, jak rozwiązać sytuację. Wszystkie postacie będą musiały także odwrócić zaklęcie, które w złości rzuci na nie Doktor Knutt: w mig zmniejszy mieszkańców wyspy! Będzie to jeszcze trudniejsze, gdy Dean i Jan utkną w innym wymiarze.

 

Premiera nowych odcinków 1. sezonu „Monster Beach” już w poniedziałek 6 grudnia o 15:20 w Cartoon Network.

Emisja codziennie o 15:20 w Cartoon Network.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:00

Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut

Polski producent fotelików samochodowych Avionaut wprowadza nową linię oddychających tapicerek w ramach kampanii Wind of Change. Wykonane z innowacyjnego, oddychającego materiału
Dziecko Akademia LEGO® w CH Focus!
2024-11-01 | 14:00

Akademia LEGO® w CH Focus!

Już od 4 do 9 listopada Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy zaprasza na wyjątkowe wydarzenie – Akademię LEGO®! To niezapomniana okazja, aby dzieci w każdym wieku mogły rozwijać
Dziecko Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
2024-10-31 | 11:10

Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”

Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.