Nowe potworne perypetie na wyspie Iki-Iki! Premierowe odcinki „Monster Beach” w
Banda kolorowych potworków z serialu „Monster Beach” nawet najzwyklejsze czynności zamienia w szaloną zabawę. Występ w konkursie piosenki? Ich zespół muzyczny zrobi niezły bałagan. Misja ratunkowa? Mają na nią całkiem potworny plan! Wszystkie te przygody pojawią się w premierowych odcinkach 1. sezonu „Monster Beach”. Premiera w poniedziałek 6 grudnia o 15:20 w Cartoon Network.
Gdyby nie wyluzowany wujek surfer Woody, ich przygody mogłoby wyglądać nieco inaczej. Rodzeństwo Dean i Jan przyjechało do niego na kolorową wyspę Iki-Iki. Znajdują się na niej nie tylko plaże, drzewa i wszechobecny szum oceanu – żyją tam kolorowe potwory, a każdy z nich jest inny. Amphibia mieszka pod wodą, zrzędliwa Madge prowadzi stołówkę, a czerwony Brainfreeze i niebieski wilkołak Mutt są surferami. Kreskówka została stworzona przez animatorów z Australii – kraju, który słynie z miłości do surfowania.
W nadchodzących odcinkach straszni mieszkańcy wyspy postanowią wziąć udział w talent show. Założą zespół o nazwie Dzikość Buntu Gniew Bestii: taka nieposkromiona energia mogłaby rozgromić konkurs. Dean i Jan uznają, że potwory potrzebują poskromienia i zostaną ich menadżerami, lecz wtedy udział w konkursie nie pójdzie po myśli żadnego z nich. Zorganizują też misję ratunkową, aby uratować Mutta, który został pojmany przez służby porządkowe. Brainfreeze obwinia siebie o sytuację przyjaciela przez to, że wspólnie rozrabiali podczas zabawy, jednak rodzeństwo wie, jak rozwiązać sytuację. Wszystkie postacie będą musiały także odwrócić zaklęcie, które w złości rzuci na nie Doktor Knutt: w mig zmniejszy mieszkańców wyspy! Będzie to jeszcze trudniejsze, gdy Dean i Jan utkną w innym wymiarze.
Premiera nowych odcinków 1. sezonu „Monster Beach” już w poniedziałek 6 grudnia o 15:20 w Cartoon Network.
Emisja codziennie o 15:20 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|
Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
Akademia LEGO® w CH Focus!
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.