Nowe sklepy w Atrium Copernicus
Toruńskie centrum handlowe w tym roku intensywnie rozszerza portfolio najemców. Na grudzień zaplanowane są kolejne trzy otwarcia nowych lokali. Klienci Atrium Copernicus jako pierwsi w regionie będą mogli robić zakupy w butiku Lovisa oferującym biżuterię i akcesoria oraz w sklepie ze sportową odzieżą – Pitbull. Do grona najemców dołączy także salon z bielizną Tezenis. Będzie to pierwszy w Toruniu butik marki należącej do Grupy Calzedonia.
– Obecny rok to dla Atrium Copernicus czas intensywnego poszerzania portfolia najemców. Po ostatnich otwarciach (butiku z bielizną Change Lingerie, salonów z odzieżą Cross Jeans, sklepu Olimp Store oraz restauracji Olimp), nadszedł czas na kolejne nowości. W grudniu goście naszego centrum handlowego będą mogli skorzystać z oferty trzech nowych marek, z których aż dwie na swoją pierwszą siedzibę w regionie wybrały Atrium Copernicus. Jest to dla nas dużym wyróżnieniem, które odbieramy jako pochwałę naszych prężnych działań nad jak najlepszym dopasowaniem oferty do potrzeb klientów - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Pitbull – odzież dla sportowców i odważnych mężczyzn
Pitbull to kolejny najemca, który zdecydował się otworzyć swój lokal w Atrium Copernicus. Będzie to pierwszy sklep tej firmy w regionie. Od 1989 roku Pitbull tworzy kolekcje odzieży dla sportowców i do codziennego użytku. Marka została zbudowana na wartościach: użyteczność, trwałość, wysoka jakość materiałów, które towarzyszą jej przy projektowaniu odzieży do dziś.
Pitbull oferuje zarówno kolekcję codzienną jak i sportową, m. in. kurtki, bluzy, T-shirty, spodnie dresowe, czapki, akcesoria, profesjonalne legginsy, rashguardy czy spodenki treningowe. Produkty marki wyróżniają trwałe nadruki oraz nieszablonowe wzory. W ofercie marki Pitbull znajdują się głównie ubrania sportowe wysokiej jakości, czego odzwierciedleniem jest duża popularność tej odzieży wśród profesjonalnych klubów i organizacji sportów m.in. walki. Pitbull jest oficjalnym partnerem KSW, ADCC, Fame MMA, FEN (Fight Exclusive Night), AFN (Armia Fight Night), RFA (Real Fight Arena), EMC (Elite MMA Championship), AIGA, Cancer Fighters, Survival Race. Mimo ogromnego zaangażowania na scenie sportowej, fani odzieży ulicznej również znajdą coś dla siebie. Konstruktorzy i projektanci nieustannie pracują nad funkcjonalnością oraz komfortem noszenia ubrań z metką Pitbull. Lokal Pitbull będzie znajdować się na wprost salonu Smyk. Pierwsi klienci będą mogli skorzystać z jego oferty już w najbliższy weekend.
Lovisa – biżuteria jak z wybiegów i światowych stolic mody
Pierwszy sklep Lovisa został otwarty w Australii w 2010 roku. Od tego czasu marka zdobyła pozycję lidera branży, z ponad 550. sklepami w 21. krajach, w tym między innymi w USA, Afryce Południowej, Europie i Wielkiej Brytanii. W tym roku marka Lovisa zadebiutowała na polskim rynku. Na lokalizację pierwszego salonu w województwie kujawsko-pomorskim zostało wybrane toruńskie centrum handlowe Atrium Copernicus.
Misją marki jest tworzenie perfekcyjnej biżuterii dopasowanej do potrzeb każdej kobiety. W butiku Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, pozłacaną i z czystego złota. Uzupełnieniem oferty są ozdoby do włosów i dodatki. Salon Lovisa będzie znajdował się w sąsiedztwie perfumerii Douglas oraz sklepu Duka. W nowo otwartym sklepie zakupy będzie można zrobić już w połowie grudnia.
Tezenis – młodzieżowe i innowacyjne podejście do mody
Tezenis to brand należący do portfolio włoskiej Grupy Calzedonia, w skład której wchodzą najlepsze butiki bieliźniane. Marka została założona w 2003 roku, a jej grupą docelową są młodzi ludzie poszukujący modnej bielizny, akcesoriów plażowych, piżam oraz odzieży. Sklepy Tezenis są obecne w 35 krajach na całym świecie, a we Włoszech mają aż 365 butików. W Toruniu pierwszy lokal marki otworzy się w Atrium Copernicus jeszcze w tym roku, pod koniec grudnia.
To najmłodsza marka włoskiej grupy Calzedonia, która wyróżnia się młodzieńczym asortymentem i innowacyjnym podejściem. W ofercie Tezenis znajduje się szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Kolekcje dostępne w Tezenis tworzone są w zgodzie z najnowszymi trendami i w trosce o środowisko, czego przykładem jest kolekcja odzieży wyprodukowana z tkanin, takich jak modal ze zrównoważonych źródeł, bawełna organiczna czy Econyl.
Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty marek bieliźnianych dostępnych w Atrium Copernicus. Butik marki Tezenis będzie ulokowany między sklepami Guess a Sizeer.
Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.