Komunikaty PR

Nowe Studio planowania i zamówień IKEA w Westfield Mokotów

2023-06-01  |  14:00
Biuro prasowe

IKEA stawia kolejny krok, by być bliżej klientów, jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby i inspirować. Nowo otwarte Studio planowania i zamówień w Westfield Mokotów to przyjazna przestrzeń, gdzie doświadczeni projektanci pomogą nam w realizacji naszych pomysłów, wyborze odpowiednich rozwiązań dla domu oraz złożeniu i finalizacji zamówienia.  

Dziś i w przyszłości, odpowiedzią na wciąż rosnące wymagania klientów będzie   umożliwienie im wyboru najwygodniejszego miejsca i sposobu zakupów. IKEA realizuje te potrzeby między innymi poprzez omnikanałowość, a stoi za tym chęć pomocy w jak najlepszym urządzaniu domowej przestrzeni. Dlatego rozwija nowe usługi, takie jak usługa zdalnego planowania, realizowana zarówno przez pracowników Sklepów jak i Zdalnego Centrum Obsługi Klienta. Marka skupia uwagę również na zwiększeniu dostępności oferty online inwestując w nową infrastrukturę magazynowo-logistyczną. Stale rozwija także usługi stacjonarne – 31 maja br. w Warszawie w Westfield Mokotów otworzono Studio planowania i zamówień. Celem IKEA jest ułatwianie dostępu do usług planowania oraz zamawiania jak największej liczbie osób. Dzięki przystępnym cenom, profesjonalnym, zaangażowanym projektantom, współtworzone wraz z klientami projekty kuchni i garderoby, pomagają spełniać ich marzenia o lepszym domu.  

O usłudze

Studio planowania i zamówień w Westfield Mokotów to powierzchnia 160 m2, gdzie klient może obejrzeć przykładowe aranżacje, systemy z serii METOD oraz PAX, czy przejrzeć wzorniki blatów, frontów, uchwytów, czy akcesoriów wyposażenia kuchni i szaf. Na bezpośrednią konsultację z projektantem można się umówić poprzez IKEA.pl, dzwoniąc na Domolinię (22 275 00 00) lub odwiedzając studio. Projektowanie kuchni od podstaw kosztuje obecnie 79 zł. Dwugodzinne projektowanie to kompleksowa usługa, której wymiar czasowy pozwala na to, by przejść przez wszystkie etapy projektowania – od omówienia wymiarów, przez dobór szafek, sprzętów AGD, akcesoriów, po pełną wizualizację. Usługa daje przestrzeń i komfort, której klient może nie uzyskać przy szybkiej konsultacji. Zakupy, konsultacje gotowych projektów lub szybkie wyceny ze szkicu, które przygotuje samodzielnie, są bezpłatne.

„Z różnych wywiadów z naszymi Klientami wiemy, że częstą barierą w zmianie umeblowania mieszkania jest zaprojektowanie nowej powierzchni. Klienci mówią nam, że jest to trudne, a dostępne na rynku usługi projektantów wnętrz są drogie. W IKEA mamy na to rozwiązanie - nasi projektanci projektują rozwiązania dla przechowywania w całym domu czy do kuchni, ale też całe pomieszczenia. Proponowane przez nas projekty są w zgodzie z Demokratycznym Wzornictwem, czyli są jednocześnie: dostępne cenowo, inspirujące, funkcjonalne, dobre dla planety oraz dobrej jakości. W IKEA wierzymy bowiem, że każdy powinien mieć dostęp do dobrych artykułów wyposażenia domu” – mówi Monika Zielińska, Dyrektorka Regionu IKEA w Jankach – „Unikalne połączenie kompetencji naszych projektantów i projektantek IKEA sprawia, że usługi te szybko zyskują na popularności, a nasi klienci, poza inspirowaniem się w naszych sklepach i na IKEA.pl, mogą mieć wymarzone wnętrza, skrojone do swoich potrzeb”. 

„Otwarcie Studia planowania i zamówień IKEA jest kolejnym w tym roku niezwykle ważnym wydarzeniem w naszym centrum handlowym”. – mówi Izabela Wójcik, Dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów – „Westfield Mokotów jest doskonałym miejscem dla znanych światowych marek na realizację ich konceptów w nowych, ciekawych formatach. Dla nas to także wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których różnorodna oferta centrum jest niezwykle istotna. Szczególnie, że zmieniającą się struktura naszej najbliższej okolicy - z przestrzeni typowo biurowej na popularne miejsce zamieszkania, sprawia, że potencjał dla tego typu projektu jak Studio planowania i zamówień IKEA jest jeszcze większy. Osoby urządzające swoje mieszkania na pewno docenią bliskość i komfort, jakie daje umieszczenie Studia IKEA właśnie w Westfield Mokotów”.

Studia Planowania IKEA to teraz Studia planowania i zamówień

Studia Planowania IKEA, które marka wprowadziła w ramach testu jesienią 2021 roku, okazały się być dużym sukcesem, dlatego firma zdecydowała się wprowadzić je na stałe do portfolio swoich usług pod nazwą Studio planowania i zamówień IKEA. To miejsca, gdzie marka oferuje wsparcie w planowaniu, rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb. Klienci otrzymują inspirację i wiedzę na temat wyposażenia domu. Doświadczeni projektanci pomagają im poprawić jakość życia w domu, a wszystko w przystępnej cenie i łatwo dostępnych lokalizacjach blisko domu.  Dotychczasowe 7 studiów zostanie ujednolicone i dopasowane do wymagań lokalnego rynku, by w jak najlepszej atmosferze mogły się odbywać spotkania z klientami i realizowanie ich potrzeb dla domu. Zarówno w Studio planowania i zamówień Wesfield Mokotów, jak i w sukcesywnie odnawianych pozostałych studiach będzie więcej inspiracji, miejsc do planowania, wzorników blatów, frontów, uchwytów czy akcesoriów wyposażenia kuchni i szaf. Pozwoli to klientom na jeszcze większy wybór i możliwość spersonalizowanych rozwiązań.

“Naszym celem jest nieustanne zwiększanie dostępności IKEA dla naszych klientów. Jednym ze sposobów jest dalszy rozwój środowiska omnikanałowego. Wprowadzamy nowe formaty, ale jednocześnie inwestujemy w nasze sklepy i dotychczasowe miejsca spotkań z klientami. Przykładem jest obecnie realizowana przebudowa hali targowej w naszym sklepie na warszawskim Targówku. Rozwijamy także nasze kanały cyfrowe tak jak strona www, Aplikacja Mobilna IKEA, czy nowe usługi zdalne. Inwestujemy w nową infrastrukturę logistyczno-magazynową, by zwiększać dostępność naszej oferty dla klientów w całym kraju. Równocześnie, zdajemy sobie sprawę, jak ważny dla klientów jest bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami oraz możliwość korzystania z ich doświadczenia oraz obszernej wiedzy w zakresie urządzania wnętrz. Tym bardziej cieszymy się, że oddajmy Państwu wyjątkowo miejsce na mapie IKEA, mówi Małgorzata Bochenek, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji w IKEA Retail w Polsce. Dodaje „Chcemy być bliżej ludzi, obecnych i przyszłych klientów, dlatego szanse naszego rozwoju widzimy w omnikanałowości, przestępnych cenach oraz naszych pracownikach, którzy są sercem biznesu IKEA”. 

Więcej informacji o usługach planowania i projektowania w IKEA na stronie IKEA.pl i w Aplikacji Mobilnej IKEA.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.