Komunikaty PR

Nowe szampony w kostce Davines Essential Haircare

2021-05-04  |  11:00
Biuro prasowe

VOLU, LOVE, MOMO, DEDE – tradycyjne szampony Davines Essential Haircare już od teraz mają swoje eko-odpowiedniki w stałej formie. Włoska marka wprowadziła do partnerskich salonów fryzjerskich nowe szampony w kostce, udowadniając, że codzienna pielęgnacja włosów może być jeszcze bardziej zrównoważona.

Nowe szampony w kostce Essential Haircare od Davines to propozycja dla osób poszukujących zielonej alternatywy dla kosmetyków w plastikowych opakowaniach. Formuły 4 produktów, dbających o włosy pozbawione objętości, puszące się, odwodnione i wymagające uniwersalnej pielęgnacji, zapakowano w papier FSC, nadający się w 100% do recyklingu. Szampony w kostce są tak samo kremowe i delikatne jak ich odpowiedniki w postaci płynnej – dzięki opakowaniom zredukowanym do minimum zajmują mniej miejsca i są jeszcze bardziej przyjazne środowisku. VOLU, LOVE, MOMO i DEDE w formie stałej są 33% bardziej wydajne od tradycyjnych szamponów.

Zrównoważone Piękno od Davines

Włoska marka Davines wierzy w równowagę pomiędzy pięknem a zrównoważonym rozwojem. W 2015 roku całkowicie odnowiła formuły flagowej linii Essential Haircare, dodając do nich składniki aktywne, których uprawa jest zagrożona wyginięciem. By chronić różnorodność biologiczną na większą skalę, producent podjął współpracę z włoskimi rolnikami zrzeszonymi w ramach inicjatywy Slow Food Presidia. Teraz Davines wzbogacił system o nowe rozwiązanie, dzięki czemu osiągnął jeszcze wyższy stopień zrównoważonej produkcji.

Papierowe opakowanie nadające się do recyklingu

Papier wykorzystany do produkcji szamponów posiada certyfikat FSC, co oznacza, że pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Ponadto pełni funkcję ulotki informacyjnej oraz całkowicie nadaje się do recyklingu. Emisja dwutlenku węgla, związana z produkcją, pakowaniem, transportem i utylizacją, jest kompensowana poprzez projekt zalesiania EthioTrees, którego celem jest regeneracja gleby i lasów w północnej Etiopii.

Zielone formuły

Formuły szamponów w kostce pozbawione są silikonów, siarczanów i konserwantów. Mają także minimalny wpływ na środowisko wodne – aż  97,4% komponentów ulega biodegradacji. Składniki aktywne Slow Food są pozyskiwane za pomocą naturalnej techniki bio-maceracji wykorzystującej olej słonecznikowy, która stanowi eko-alternatywę dla tradycyjnych rozpuszczalników chemicznych. Metoda ta umożliwia wzbogacenie formuły myjącej o mieszanki środków pielęgnujących, które tworzą bogatą pianę, a także nadają włosom miękkość, połysk i ułatwiają rozczesywanie.

 

Davines MOMO – szampon w kostce

Nawilżający szampon do suchych i odwodnionych włosów

Zapewnia nawilżenie, miękkość i lekkość

Z ekstraktem z żółtego melona Paceco Cartucciaru – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pani Francesci Simonte z Dattilo, Trapani

Pojemność: 100 g

 

Davines LOVE – szampon w kostce

Wygładzający szampon do puszących się włosów

Bogaty w kwasy tłuszczowe i witaminy, o działaniu uelastyczniającym i zmiękczającym. Delikatnie oczyszcza włosy, dyscyplinując je i nadając miękkość

Z ekstraktem z oliwy Minuta – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pana Carmelo Messina z Ficarra, Mesyna

Pojemność: 100 g

 

Davines VOLU – szampon w kostce

Zwiększający objętość szampon do cienkich, wiotkich włosów

Delikatnie oczyszcza włosy, sprawiając, że stają się miękkie i lekkie

Bogaty w minerały takie jak fosfor, żelazo, wapno i witaminy A, B i C

Z ekstraktem z rzepy – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pani Donatelli Ferraris z Caprauny, Cuneo

Pojemność: 100 g

 

Davines DEDE – szampon w kostce

Delikatny szampon do wszystkich rodzajów włosów

Idealny do częstego stosowania

Z ekstraktem z czerwonego selera – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pana Giancarlo i Pana Doriano Pozzatello z Orbassano, Turyn

Pojemność: 100 g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM. Biuro prasowe
2024-09-25 | 12:30

III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.

Forum, które połączyło innowacje i praktykę Tegoroczne Forum, pod hasłem „Pacjent w sercu Ziko”, było wyjątkowym wydarzeniem, które w pełni
Uroda Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
2024-09-25 | 08:49

Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu

Po upalnym lecie, nadeszła pora na zmianę. Dotyczy ona nie tylko tego, co dzieje się za oknem, rutyna pielęgnacji fal, loków i sprężynek będzie również wymagać
Uroda Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
2024-09-24 | 14:00

Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich

21 września w wyjątkowej atmosferze salonu Magia Blondu w Fabryki Norblina w Warszawie odbyła się premiera sklepu online dla branży fryzjerskiej – Glamry. Wydarzenie przyciągnęło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.