Komunikaty PR

Nowe szampony w kostce Davines Essential Haircare

2021-05-04  |  11:00
Biuro prasowe

VOLU, LOVE, MOMO, DEDE – tradycyjne szampony Davines Essential Haircare już od teraz mają swoje eko-odpowiedniki w stałej formie. Włoska marka wprowadziła do partnerskich salonów fryzjerskich nowe szampony w kostce, udowadniając, że codzienna pielęgnacja włosów może być jeszcze bardziej zrównoważona.

Nowe szampony w kostce Essential Haircare od Davines to propozycja dla osób poszukujących zielonej alternatywy dla kosmetyków w plastikowych opakowaniach. Formuły 4 produktów, dbających o włosy pozbawione objętości, puszące się, odwodnione i wymagające uniwersalnej pielęgnacji, zapakowano w papier FSC, nadający się w 100% do recyklingu. Szampony w kostce są tak samo kremowe i delikatne jak ich odpowiedniki w postaci płynnej – dzięki opakowaniom zredukowanym do minimum zajmują mniej miejsca i są jeszcze bardziej przyjazne środowisku. VOLU, LOVE, MOMO i DEDE w formie stałej są 33% bardziej wydajne od tradycyjnych szamponów.

Zrównoważone Piękno od Davines

Włoska marka Davines wierzy w równowagę pomiędzy pięknem a zrównoważonym rozwojem. W 2015 roku całkowicie odnowiła formuły flagowej linii Essential Haircare, dodając do nich składniki aktywne, których uprawa jest zagrożona wyginięciem. By chronić różnorodność biologiczną na większą skalę, producent podjął współpracę z włoskimi rolnikami zrzeszonymi w ramach inicjatywy Slow Food Presidia. Teraz Davines wzbogacił system o nowe rozwiązanie, dzięki czemu osiągnął jeszcze wyższy stopień zrównoważonej produkcji.

Papierowe opakowanie nadające się do recyklingu

Papier wykorzystany do produkcji szamponów posiada certyfikat FSC, co oznacza, że pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Ponadto pełni funkcję ulotki informacyjnej oraz całkowicie nadaje się do recyklingu. Emisja dwutlenku węgla, związana z produkcją, pakowaniem, transportem i utylizacją, jest kompensowana poprzez projekt zalesiania EthioTrees, którego celem jest regeneracja gleby i lasów w północnej Etiopii.

Zielone formuły

Formuły szamponów w kostce pozbawione są silikonów, siarczanów i konserwantów. Mają także minimalny wpływ na środowisko wodne – aż  97,4% komponentów ulega biodegradacji. Składniki aktywne Slow Food są pozyskiwane za pomocą naturalnej techniki bio-maceracji wykorzystującej olej słonecznikowy, która stanowi eko-alternatywę dla tradycyjnych rozpuszczalników chemicznych. Metoda ta umożliwia wzbogacenie formuły myjącej o mieszanki środków pielęgnujących, które tworzą bogatą pianę, a także nadają włosom miękkość, połysk i ułatwiają rozczesywanie.

 

Davines MOMO – szampon w kostce

Nawilżający szampon do suchych i odwodnionych włosów

Zapewnia nawilżenie, miękkość i lekkość

Z ekstraktem z żółtego melona Paceco Cartucciaru – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pani Francesci Simonte z Dattilo, Trapani

Pojemność: 100 g

 

Davines LOVE – szampon w kostce

Wygładzający szampon do puszących się włosów

Bogaty w kwasy tłuszczowe i witaminy, o działaniu uelastyczniającym i zmiękczającym. Delikatnie oczyszcza włosy, dyscyplinując je i nadając miękkość

Z ekstraktem z oliwy Minuta – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pana Carmelo Messina z Ficarra, Mesyna

Pojemność: 100 g

 

Davines VOLU – szampon w kostce

Zwiększający objętość szampon do cienkich, wiotkich włosów

Delikatnie oczyszcza włosy, sprawiając, że stają się miękkie i lekkie

Bogaty w minerały takie jak fosfor, żelazo, wapno i witaminy A, B i C

Z ekstraktem z rzepy – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pani Donatelli Ferraris z Caprauny, Cuneo

Pojemność: 100 g

 

Davines DEDE – szampon w kostce

Delikatny szampon do wszystkich rodzajów włosów

Idealny do częstego stosowania

Z ekstraktem z czerwonego selera – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pana Giancarlo i Pana Doriano Pozzatello z Orbassano, Turyn

Pojemność: 100 g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.