Komunikaty PR

Nowe szampony w kostce Davines Essential Haircare

2021-05-04  |  11:00
Biuro prasowe

VOLU, LOVE, MOMO, DEDE – tradycyjne szampony Davines Essential Haircare już od teraz mają swoje eko-odpowiedniki w stałej formie. Włoska marka wprowadziła do partnerskich salonów fryzjerskich nowe szampony w kostce, udowadniając, że codzienna pielęgnacja włosów może być jeszcze bardziej zrównoważona.

Nowe szampony w kostce Essential Haircare od Davines to propozycja dla osób poszukujących zielonej alternatywy dla kosmetyków w plastikowych opakowaniach. Formuły 4 produktów, dbających o włosy pozbawione objętości, puszące się, odwodnione i wymagające uniwersalnej pielęgnacji, zapakowano w papier FSC, nadający się w 100% do recyklingu. Szampony w kostce są tak samo kremowe i delikatne jak ich odpowiedniki w postaci płynnej – dzięki opakowaniom zredukowanym do minimum zajmują mniej miejsca i są jeszcze bardziej przyjazne środowisku. VOLU, LOVE, MOMO i DEDE w formie stałej są 33% bardziej wydajne od tradycyjnych szamponów.

Zrównoważone Piękno od Davines

Włoska marka Davines wierzy w równowagę pomiędzy pięknem a zrównoważonym rozwojem. W 2015 roku całkowicie odnowiła formuły flagowej linii Essential Haircare, dodając do nich składniki aktywne, których uprawa jest zagrożona wyginięciem. By chronić różnorodność biologiczną na większą skalę, producent podjął współpracę z włoskimi rolnikami zrzeszonymi w ramach inicjatywy Slow Food Presidia. Teraz Davines wzbogacił system o nowe rozwiązanie, dzięki czemu osiągnął jeszcze wyższy stopień zrównoważonej produkcji.

Papierowe opakowanie nadające się do recyklingu

Papier wykorzystany do produkcji szamponów posiada certyfikat FSC, co oznacza, że pochodzi z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Ponadto pełni funkcję ulotki informacyjnej oraz całkowicie nadaje się do recyklingu. Emisja dwutlenku węgla, związana z produkcją, pakowaniem, transportem i utylizacją, jest kompensowana poprzez projekt zalesiania EthioTrees, którego celem jest regeneracja gleby i lasów w północnej Etiopii.

Zielone formuły

Formuły szamponów w kostce pozbawione są silikonów, siarczanów i konserwantów. Mają także minimalny wpływ na środowisko wodne – aż  97,4% komponentów ulega biodegradacji. Składniki aktywne Slow Food są pozyskiwane za pomocą naturalnej techniki bio-maceracji wykorzystującej olej słonecznikowy, która stanowi eko-alternatywę dla tradycyjnych rozpuszczalników chemicznych. Metoda ta umożliwia wzbogacenie formuły myjącej o mieszanki środków pielęgnujących, które tworzą bogatą pianę, a także nadają włosom miękkość, połysk i ułatwiają rozczesywanie.

 

Davines MOMO – szampon w kostce

Nawilżający szampon do suchych i odwodnionych włosów

Zapewnia nawilżenie, miękkość i lekkość

Z ekstraktem z żółtego melona Paceco Cartucciaru – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pani Francesci Simonte z Dattilo, Trapani

Pojemność: 100 g

 

Davines LOVE – szampon w kostce

Wygładzający szampon do puszących się włosów

Bogaty w kwasy tłuszczowe i witaminy, o działaniu uelastyczniającym i zmiękczającym. Delikatnie oczyszcza włosy, dyscyplinując je i nadając miękkość

Z ekstraktem z oliwy Minuta – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pana Carmelo Messina z Ficarra, Mesyna

Pojemność: 100 g

 

Davines VOLU – szampon w kostce

Zwiększający objętość szampon do cienkich, wiotkich włosów

Delikatnie oczyszcza włosy, sprawiając, że stają się miękkie i lekkie

Bogaty w minerały takie jak fosfor, żelazo, wapno i witaminy A, B i C

Z ekstraktem z rzepy – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pani Donatelli Ferraris z Caprauny, Cuneo

Pojemność: 100 g

 

Davines DEDE – szampon w kostce

Delikatny szampon do wszystkich rodzajów włosów

Idealny do częstego stosowania

Z ekstraktem z czerwonego selera – Slow Food Presidium, gospodarstwo Pana Giancarlo i Pana Doriano Pozzatello z Orbassano, Turyn

Pojemność: 100 g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.