Komunikaty PR

Nowe technologie, czyli czas na wdrożenie IoT

2021-11-30  |  15:00
Biuro prasowe

Przyspieszona transformacja doprowadziła do pojawienia się nowych sposobów wykorzystywania technologii. Firmy na całym świecie dotknęły skutki pandemii COVID-19. Jednym z nich było szybkie przyjęcie nowych technologii, w tym chmury obliczeniowej, przetwarzania brzegowego, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego (AI/ML).

Te i wiele innych technologii było wdrażanych, aby ułatwić przejście na tryb pracy zdalnej, ale okazało się, że mają one również ogromną wartość dla zwiększenia wydajności i zapewnienia trwałej odporności (na co?). Co ważniejsze, narzędzia te zapewniają organizacjom podstawę do wdrożenia ich inicjatyw związanych z Internetem rzeczy (IoT).

Teraz jest czas na IoT

IoT niesie ze sobą tak wiele obietnic - ale także wykładniczo zwiększa ilość danych dostępnych na wyciągnięcie ręki. Dobra wiadomość jest taka, że dzisiejsze technologie pozwalają nam w pełni zmaksymalizować korzyści płynące z IoT. Chmura obliczeniowa pozwala nam na łatwiejsze cyfrowe łączenie, przechowywanie i wydobywanie danych z urządzeń; 5G i inne innowacje łączące, takie jak LoraWan, zapewniają przepustowość i niskie opóźnienia potrzebne do udostępniania danych z urządzeń na brzegu w czasie zbliżonym do rzeczywistego; a AI i ML pozwalają nam łatwiej analizować dane i umożliwiać podejmowanie inteligentnych decyzji.

Przedsiębiorstwa mają większe niż kiedykolwiek wcześniej możliwości wykorzystania IoT i analityki danych w celu rozwiązania problemu nieefektywności operacyjnej, ograniczenia kosztów i tworzenia nowych obszarów wzrostu i przychodów.

Jednak aby osiągnąć te pożądane wyniki biznesowe, organizacje potrzebują odpowiedniego wglądu w dane i zdolności do działania na ich podstawie. A większość organizacji potrzebuje zaufanego partnera, który im w tym pomoże.

Pierwszym krokiem jest połączenie danych z urządzeń IoT z danymi z podstawowych systemów biznesowych, takich jak planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzanie relacjami z klientami (CRM) i zarządzanie cyklem życia produktu (PLM). Po uzyskaniu tego niezbędnego połączenia, organizacje potrzebują pomocy w pozyskiwaniu, harmonizacji, analizie, wizualizacji i operacjonalizacji wszystkich tych danych.

Dopiero wtedy organizacje mogą uwolnić moc IoT, aby szybciej wprowadzać innowacje, szybciej rozwiązywać problemy, szybciej znajdować możliwości obniżenia kosztów i nie tylko.

Dlaczego warto zaufać firmie Lexmark w zakresie IoT?

Klienci potrzebują sprawdzonego doświadczenia w zakresie IoT, które pozwoli im osiągnąć wyznaczone cele, a nie eksperymentów. Potrzebują rozwiązań, które się skalują, i rzeczywistych wyników biznesowych. Lexmark może im to zapewnić.

Firma Lexmark wprowadziła Internet Rzeczy na długo zanim stał się on "czymś" - wyposażając nasze urządzenia do drukowania i przetwarzania obrazu ponad dwie dekady temu w czujniki, które monitorują setki punktów danych dotyczących wydajności, użytkowania i alarmów. Ale nie tylko zbudowaliśmy urządzenia IoT - stworzyliśmy globalny system IoT, który łączy i zarządza ponad 1 milionem drukarek na całym świecie, przetwarzając terabajty danych tygodniowo. Lexmark świadczy usługi zarządzania dla niektórych z największych i najbardziej złożonych organizacji na świecie.

Opracowaliśmy również procesy mające na celu harmonizację i operacjonalizację naszych danych, co pozwoliło nam na usprawnienie operacji i zwiększenie skali działalności drukarskiej. Jako nasz pierwszy klient jesteśmy pewni, że posiadamy doświadczenie, które pozwoli nam pomóc innym w pokonaniu wszelkich wyzwań związanych z transformacją cyfrową. W końcu sami byliśmy na ich miejscu.

Rozwiązanie IoT oparte na wynikach

Platforma Lexmark Optra IoT Platform, oparta na szerokich doświadczeniach z rozwiązań IoT, które zbudowaliśmy w celu obsługi naszych usług zarządzania drukiem, pomaga naszym kolegom, producentom urządzeń połączonych, w operacjonalizacji ich danych i uproszczeniu procesów.

Dzięki Optra IoT Platform producenci mogą:

  • Bezproblemowo łączyć dane ze swoich podłączonych urządzeń z danymi z podstawowych systemów biznesowych, aby uzyskać holistyczny obraz operacji.
  • Szybko opracować użyteczne spostrzeżenia na podstawie danych, wykorzystując modele AI i ML, pulpity raportowania i szablony procesów biznesowych dostępne w ramach platformy.
  • Współpracować z zespołem zaufanych konsultantów, którzy pomogą zidentyfikować możliwości i zmaksymalizować wydajność operacyjną.

Zdajemy sobie sprawę, że w przestrzeni IoT jest wielu graczy, ale wiemy też, że nie ma zbyt wielu sprawdzonych partnerów. W przypadku większych dostawców rozwiązań IoT, klient często otrzymuje bloki oprogramowania i notatkę "Powodzenia, wymagany jest montaż!". W firmie Lexmark nie rzucamy rozwiązania na kolana klienta, a następnie odchodzimy.

Lexmark jest prawdziwym partnerem, pomagającym klientom w ich własnej transformacji biznesowej dzięki naszemu unikalnemu oprogramowaniu i dogłębnym branżowym wskazówkom naszych ekspertów w zakresie usług konsultingowych. Dzięki takiemu podejściu Lexmark na nowo odkrywa, jak producenci wykorzystują IoT do przekształcania biznesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie? Biuro prasowe
2024-10-30 | 01:00

Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?

Każdego roku w październiku rządy, organizacje sektora publicznego i przedsiębiorstwa na całym świecie organizują wydarzenia i kampanie, których celem jest edukowanie i podnoszenie
IT i technologie Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
2024-10-29 | 01:00

Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie komunikacja zdominowana jest przez cyfrowe treści, personalizacja staje się kluczowym narzędziem, wyróżniającym marki na tle konkurencji. W
IT i technologie melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”
2024-10-25 | 12:00

melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”

Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.