Nowe umywalki Linda-X
Nowa kolekcja Linda-X jest hołdem dla kolekcji o nazwie Linda stworzonej dla Ideal Standard w 1977 r. przez Achille Castiglioni. Formy nowych umywalek, tym razem zaprojektowane przez Ludovicę i Roberta Palomba, z dumą czerpią inspirację z oryginalnego dzieła, respektując kulturowe dziedzictwo marki, a jednocześnie otwierając się na nowoczesne estetyczne wpływy.
- Głęboko wierzymy, że podstawą ponadczasowego wzornictwa są wartości, a nie trendy, i to było dla nas ważne przy projekcie Lindy-X - mówi Roberto Palomba.
Zasady przewodnie kolekcji Linda-X to architektura, wzornictwo, technologia i świadomość ekologiczna. Seria składa się z 5 modeli umywalek oraz eleganckiej wanny. Cechą charakterystyczną produktów jest minimalistyczny i czysty design, który jednocześnie jest charakterystyczny i zauważalny we wnętrzu. Estetyczna lekkość umywalkek to m.in. zasługa unikalnego ceramicznego materiału Diamatec®, który nie tylko pozwala uzyskać delikatną, atrakcyjną wizualnie ceramikę z cienkimi ściankami, ale też gwarantuje wyjątkową trwałość produktu i zmniejsza zużycie wykorzystanych surowców. Umywalki Linda-X spełniają oczekiwania współczesnego designu: mają wysoką trwałość, estetyczną lekkość i dużo wdzięku. Umywalki Linda-X dostępne są w 5 rozmiarach (od 45 do 75 cm) i dwóch rodzajach wykończenia: błyszczącym białym oraz białym jedwabistym.
Premiera nowej kolekcji umywalek miała miejsce podczas wydarzenia TOGETHER WORLD TOUR w Mediolanie, które odbyło się 21 kwietnia br. TWT to cykl inspirujących spotkań Ideal Standard, w unikalny sposób łączących trendy kulturowe i lifestylowe z architekturą i designem. Następnym przystankiem na trasie TWT będzie Berlin, do którego zapraszamy już 16 czerwca br.
Później spotkamy się również w Londynie, Paryżu, Dubaju i Szanghaju. Każde wydarzenie będzie transmitowane na platformie cyfrowej www.togetherworldtour.com, gdzie można również obejrzeć poprzednie spotkania, zarejestrować się na nadchodzące eventy, a także uzyskać dostęp do ekskluzywnych, inspirujących treści związanych z każdym celem podróży i nowymi kolekcjami. Zapraszamy!

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.