Komunikaty PR

Nowi najemcy w Atrium Kasztanowa

2022-09-19  |  15:19
Biuro prasowe

Pilskie centrum handlowe rozszerza portfolio marek. W sierpniu do grona najemców dołączyły dwa nowe brandy odzieżowe – Vila Object oraz Sklep partnerski marki Regatta great outdoors , a we wrześniu otworzył się salon z naturalnymi kosmetykami – Mydlarnia u Franciszka. Natomiast w najbliższym czasie pojawi się sklep z ubraniami premium Oggy Shop. Wszystkie marki otworzyły się w Atrium Kasztanowa w ramach programu Atrium POP-up store.

 

Prowadzimy intensywne działania nad rozszerzeniem oferty naszego centrum handlowego. Staramy się tak dobierać nowe marki, które się u nas pojawiają, aby sprostały oczekiwaniom wszystkich mieszkańców Piły. Wśród nowych najemców są znane i lubiane sklepy, a także młode marki. Niezmiernie nas cieszy, że przedsiębiorcy wybierają Atrium Kasztanowa jako miejsce rozwoju swojego biznesu –mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

W ostatnich tygodniach w Atrium Kasztanowa pojawiły trzy nowe sklepy, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów.

 

Regatta great outdoors – odzież turystyczna

Regatta to marka odzieży i akcesoriów outdoorowych z Wielkiej Brytanii, należąca do Regatta Limited, rodzinnej firmy działającej na rynku angielskim od 1981 roku. W ofercie sklepu znajdują się wygodne ubrania na co dzień, jak i profesjonalna odzież turystyczna i sportowa, stworzona do aktywności na świeżym powietrzu. Marka otworzyła się w Atrium Kasztanowa pod koniec sierpnia br. Lokal zajmuje 94 m kw. na pierwszym piętrze w pobliżu Media Expert.

 

Vila Object – kolekcje stworzone dla kobiet

Kolejną modową marką dostępną od niedawna w pilskiej galerii jest Vila Object. Mieszkanki Piły w butiku odnajdą modne ubrania na co dzień, jak i do pracy. Ubrania tworzone są z dbałością o detale i wykonanie. Marka stawia na unikalne wzornictwo i wysoką jakość. Otwarcie butiku Vila Object w Atrium Kasztanowa miało miejsce 25 sierpnia br. Znajduje się on na parterze centrum handlowego przy salonie CCC. Lokal zajmuje 37,4 m kw. powierzchni.

 

Mydlarnia u Franciszka – naturalne kosmetyki

Mydlarnia u Franciszka to sieć sklepów oferujących naturalne kosmetyki, m.in. renomowanej marki własnej L’Orient. W sklepie można zaopatrzyć się w produkty organiczne, takie jak oleje, masła, mydła tradycyjne, dermokosmetyki, a także preparaty tworzone w oparciu o najnowsze technologie: kosmetyki na bazie roślinnych komórek macierzystych, profesjonalne kosmetyki do mycia i pielęgnacji włosów. Mydlarnia u Franciszka oferuje też szeroki wybór produktów kąpielowych w dziesiątkach kolorów i zapachów oraz akcesoria do kąpieli i spa. Lokal znajduje się na parterze Atrium Kasztanowa, tuż przy salonie Bytom, na powierzchni 33,8 m kw. Sklep czynny jest od 1 września br.

 

Oggy Shop – wiele marek premium w jednym miejscu

W połowie października zaplanowane jest otwarcie nowego sklepu ze światowymi markami premium. W  ofercie Oggy Shop znajdują się ubrania damskie i męskie, a także akcesoria znanych i lubianych marek, takich jak Calvin Klein, Emporio Armani, GUESS, Liu Jo, Love Moschino, Tommy Hilfiger i wiele innych. Marka działa już od dłuższego czasu na lokalnym rynku, a sklep w Atrium Kasztanowa jest kolejnym punktem na terenie Piły. Lokal o powierzchni 70 m kw. będzie znajdował się przy salonie Apart.

 

 

Atrium POP-up store

Wszystkie wymienione marki otworzyły się w ramach inicjatywy Grupy Atrium – Atrium POP-up store. Jest to specjalny program dedykowany młodym markom i przedsiębiorcom, dzięki któremu zyskują szansę na otworzenie lokalu w centrum handlowym. W ramach programu Grupa Atrium oferuje szeroką promocję marki i udział w prowadzonych działaniach reklamowych, a co za tym idzie łatwiejszy start na lokalnym rynku.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wielkie otwarcie salonu VOGA Biuro prasowe
2024-08-12 | 08:55

Wielkie otwarcie salonu VOGA

Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i
Zakupy Znana marka modowa w Atrium Biała
2024-08-09 | 16:10

Znana marka modowa w Atrium Biała

Oryginalne wzornictwo, unikatowe, kolorowe ubrania inspirowane twórczością młodych artystów – to atuty marki odzieżowej Medicine, która już wkrótce wprowadzi
Zakupy Blisko 200 000 kajzerek sprzedanych w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock
2024-08-07 | 12:45

Blisko 200 000 kajzerek sprzedanych w sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock

Uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata wiedzą, że zawsze mogą liczyć na Lidla! Na Pol’and’Rock Festivalu już po raz 14. stanął rockowy sklep Lidl Polska, który

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Media

Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki

Zdaniem Tomasza Jacykowa w letnich stylizacjach możemy sobie pozwolić na więcej, ale trzeba pamiętać, że szorty, koszulki bez ramiączek, mocno wycięte topy i zwiewne spódniczki zamiast podkreślać atuty sylwetki, mogą tylko uwypuklić jej mankamenty i niedoskonałości. W konsekwencji źle dobrane wakacyjne zestawienia zamiast zachwycać, budzą niesmak. Poza tym coś, co idealnie pasuje na plażę, niekoniecznie musi dobrze wyglądać na ulicy. Stylista z uwagą śledzi bieżące trendy i jak przyznaje, bardzo podoba mu się chociażby eksponowanie bielizny i czynienie jej ważnym elementem codziennych stylizacji.

Prawo

Ostatni moment na przyjęcie standardów ochrony małoletnich w placówkach pracujących z dziećmi. Przepisy mają pomóc walczyć ze zjawiskiem przemocy wobec najmłodszych

15 sierpnia mija termin wprowadzenia standardów ochrony małoletnich (SOM) we wszystkich instytucjach pracujących z dziećmi. Poza oczywistymi placówkami, takimi jak szkoły, przedszkola czy kluby sportowe, obowiązek ten dotyczy także np. hoteli czy szpitali. Wdrożenie przez te instytucje odpowiednich procedur zapobiegawczych i interwencyjnych ma doprowadzić docelowo do zmniejszenia skali przemocy i nadużyć wobec najmłodszych. – Standardy ochrony małoletnich przez to, że są obowiązkowe i dotyczą tak wielu organizacji i instytucji, będą prawdziwą zmianą społeczną, o ile świadomie podejdziemy do ich przygotowania i wdrażania – podkreśla Agata Sotomska z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.