NOWOŚĆ - Dermo-żel z kwasem hialuronowym EQUILIBRA
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Nowy Dermo-żel z kwasem hialuronowym EQUILIBRA to niezwykły, uniwersalny żel do twarzy i ciała o działaniu nawilżającym i łagodzącym. Otrzymywany jest poprzez ekstrahowanie na zimno liści aloesu. Wraz z kwasem hialuronowym stanowi cennego sprzymierzeńca w pielęgnacji skóry całej rodziny, skutecznie nawilżając i kojąc.
Equilibra Aloe Vera Dermo-Gel do twarzy i ciała to produkt, który nawilża i przynosi ulgę skórze w różnych sytuacjach, takich jak:
- napięta i zestresowana skóra
- zaczerwienienia skórne,
- ulga po słońcu i kontakcie ze źródłami ciepła
- na zmęczone stopy,
- po depilacji lub goleniu.
Moc łagodzących właściwości aloesu połączona z kwasem hialuronowym - w jednym produkcie. Zawiera aż 97% czystego żelu aloesowego Equilibra, bogatego w polisacharydy, który zapewnia wysoki poziom nawilżenia i ochronę. Kwas hialuronowy występuje naturalnie w skórze, posiada niezwykłe właściwości nawilżające i rewitalizujące. W żelu Equilibra obecny w postaci cząsteczek o średniej i wysokiej masie, dla jeszcze lepszego nawilżenia.
Testowany klinicznie i dermatologicznie, odpowiedni dla skóry wrażliwej.
www.equilibra.pl
www.equilibrasklep.pl
Producent: EQUILIBRA
Linia produktowa: ALOE
Opakowanie: 150 ml,
Cena: 35,99zł
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Equilibra to marka z ponad 30-letnim doświadczeniem, będąca liderem w sprzedaży suplementów diety i kosmetyków naturalnych we Włoszech, wśród których kosmetyki Aloe Vera odnoszą największy sukces. W swojej ofercie oprócz kosmetyków pielęgnacyjnych posiada również suplementy diety. Equilibra stawia na naturalne trendy i skuteczną pielęgnację w zgodzie z naturą. W dążeniu do naturalności i jej szczególnego pokreślenia, asortyment marki sukcesywnie wzbogacany jest o nowe lepsze składy i moc ekstraktów roślinnych, a produkty marki stopniowo przechodzą rebranding opakowań w kierunku bardziej ekologicznych rozwiązań. Equilibra używa surowców najlepszej jakości. Aloes, który jest głównym składnikiem produktów Equilibra, uzyskiwany jest w ręcznym procesie ekstraktowania liścia na zimno, kolejno następuje mechaniczne upłynnienie i stabilizacja wewnętrznej tkanki liści, dzięki czemu w pełni zachowuje swoje dobroczynne właściwości, stanowiąc 100% czysty nienaruszony surowiec. Co bardzo ważne, produkty Equilibra zawierają wysokie stężenie czystego, niepasteryzowanego Aloe Vera, od 20 aż do 98%!

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.