Komunikaty PR

NOWOŚĆ - Dermo-żel z kwasem hialuronowym EQUILIBRA

2021-04-30  |  00:15
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 

 

Nowy Dermo-żel z kwasem hialuronowym EQUILIBRA to niezwykły,  uniwersalny żel do twarzy i ciała o działaniu nawilżającym i łagodzącym. Otrzymywany jest poprzez ekstrahowanie na zimno liści aloesu. Wraz z kwasem hialuronowym stanowi cennego sprzymierzeńca w pielęgnacji skóry całej rodziny, skutecznie nawilżając i kojąc.

 

Equilibra Aloe Vera Dermo-Gel do twarzy i ciała to produkt, który nawilża i przynosi ulgę skórze w różnych sytuacjach, takich jak:

- napięta i zestresowana skóra

- zaczerwienienia skórne,

- ulga po słońcu i kontakcie ze źródłami ciepła

- na zmęczone stopy,

- po depilacji lub goleniu.

 

Moc łagodzących właściwości aloesu połączona z kwasem hialuronowym -  w jednym produkcie. Zawiera aż 97% czystego żelu aloesowego Equilibra, bogatego w polisacharydy, który zapewnia wysoki poziom nawilżenia i ochronę. Kwas hialuronowy występuje naturalnie w skórze, posiada niezwykłe właściwości nawilżające i rewitalizujące.  W żelu Equilibra obecny w postaci cząsteczek o średniej i wysokiej masie, dla jeszcze lepszego nawilżenia. 

 

Testowany klinicznie i dermatologicznie, odpowiedni dla skóry wrażliwej.

www.equilibra.pl

www.equilibrasklep.pl

 

Producent: EQUILIBRA

Linia produktowa: ALOE  

Opakowanie: 150 ml,

Cena: 35,99zł

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Equilibra to marka z ponad 30-letnim doświadczeniem, będąca liderem w sprzedaży suplementów diety i kosmetyków naturalnych we Włoszech, wśród których kosmetyki Aloe Vera odnoszą największy sukces. W swojej ofercie oprócz kosmetyków pielęgnacyjnych posiada również suplementy diety. Equilibra stawia na naturalne trendy i skuteczną pielęgnację w zgodzie z naturą. W dążeniu do naturalności i jej szczególnego pokreślenia, asortyment marki sukcesywnie wzbogacany jest o nowe lepsze składy i moc ekstraktów roślinnych, a produkty marki stopniowo przechodzą rebranding opakowań w kierunku bardziej ekologicznych rozwiązań. Equilibra używa surowców najlepszej jakości. Aloes, który jest głównym składnikiem produktów Equilibra, uzyskiwany jest w ręcznym procesie ekstraktowania liścia na zimno, kolejno następuje mechaniczne upłynnienie i stabilizacja wewnętrznej tkanki liści, dzięki czemu w pełni zachowuje swoje dobroczynne właściwości, stanowiąc 100% czysty nienaruszony surowiec. Co bardzo ważne, produkty Equilibra zawierają wysokie stężenie czystego, niepasteryzowanego Aloe Vera, od 20 aż do 98%!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tok Tok
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.