Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna
SIMEDIA
Czapli 57
02-703 Warszawa
k.cichocka|simedia.pl| |k.cichocka|simedia.pl
664049000
simedia.pl
Osoby noszące aparat ortodontyczny, korony zębowe czy implanty doskonale wiedzą, jakim wyzwaniem może być codzienna pielęgnacja jamy ustnej. Zdarza się, że tradycyjne metody stosowane w celu skutecznego doczyszczenia zębów mogą okazać się niewystarczające. A to w konsekwencji prowadzi do nagromadzenia się płytki nazębnej i powstania próchnicy oraz zwiększonego ryzyka rozwoju chorób dziąseł. W odpowiedzi na te potrzeby marka ELGYDIUM opracowała innowacyjną nić dentystyczną ELGYDIUM Clinic Crossing Floss, która ułatwi dbanie o piękny i zdrowy uśmiech osobom noszącym aparaty ortodontyczne lub uzupełnienia protetyczne.
Jak działa nowa nić ELGYDIUM Clinic Crossing Floss?
Nowa nić dentystyczna ma konstrukcję ułatwiającą dotarcie do trudno dostępnych miejsc. Dwa odcinki prowadzące o ścisłym splocie znacznie ułatwiają precyzyjne wsunięcie nici w problematyczne miejsca, na przykład przestrzenie wokół aparatów ortodontycznych, natomiast bawełniany element chłonny rozszerza się lub kurczy, dostosowując się w ten sposób do przestrzeni o różnej wielkości. Nić ELGYDIUM Clinic Crossing Floss sprawdzi się więc także w doczyszczeniu szerokich przestrzeni międzyzębowych.
Widoczna różnica dzięki czarnemu kolorowi
Kolejną zaletą nici ELGYDIUM Clinic Crossing Floss jest jej czarny kolor. Dzięki niemu usuwana płytka nazębna staje się bardziej widoczna. To ułatwia i pomaga lepiej kontrolować efektywność czyszczenia, co wpływa na skuteczniejsze usunięcie resztek i poprawę higieny jamy ustnej.
Dla kogo?
Nić dentystyczna ELGYDIUM Clinic Crossing Floss to produkt powstały z myślą o osobach z aparatami ortodontycznymi, koronami, mostami i implantami. Jest również skutecznym sposobem na oczyszczenie szerokich przestrzeni międzyzębowych.
ELGYDIUM Clinic Crossing Floss pomaga w pielęgnowaniu zdrowia jamy ustnej. Sprawdzi się zwłaszcza tam, gdzie tradycyjne szczotkowanie okazuje się niewystarczające. To idealny produkt dla tych pacjentów, których codzienne zabiegi higieniczne w trudno dostępnych miejscach jamy ustnej wymagają szczególnej precyzji i dbałości.
Profesjonalne produkty ELGYDIUM dostępne są w aptekach stacjonarnych i internetowych oraz w wybranych gabinetach stomatologicznych.
Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.