Nowość! For Nature. Bądź eko i kupuj worki na śmieci z recyklingu.
Me & My Friends
Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/
Czy moja codzienna segregacja odpadów ma sens? Jeśli czasem dopadają nas takie wątpliwości, to zupełnie niepotrzebnie. Coraz więcej produktów powstaje z odzyskanych surowców. A na półkach z artykułami gospodarstwa domowego pojawiają się właśnie nowe, ekologiczne worki na śmieci wykonane w 89% z plastiku pochodzącego z recyklingu – to worki multitop z linii For Nature marki Paclan.
Codziennie wyrzucamy mnóstwo przeróżnych rzeczy. Większość z nich zrobiona jest z surowców, które można odzyskać w procesie recyklingu i ponownie wykorzystać. Dlatego recykling jest tak ważny dla środowiska - to jedna z najlepszych metod ochrony jego zasobów.
Marka Paclan ma tego świadomość i już od ponad 35 lat prowadzi największe w Europie centrum recyklingu opakowań foliowych. Jest w nim przetwarzanych średnio 80 000 ton odpadów i śmieci pokonsumenckich (śmieci pochodzących z gospodarstw domowych). Granulat z recyklingu, który tu powstaje, jest następnie wykorzystywany w zakładach produkcyjnych między innymi do wytwarzania wysokiej jakości worków na śmieci.
Zrobione z odpadów
Multitop worki na śmieci z linii For Nature – nowość w ofercie Paclana – również powstają z recyklatu i w niczym nie ustępują standardowym workom na śmieci. Choć zrobione z odpadów, są równie mocne, wytrzymałe i funkcjonalne. Co więcej z łatwością dopasujemy je do różnych koszy, ponieważ dostępne są w dwóch różnych pojemnościach – 35 i 60 litrów. Worki nie zawierają barwników ani dodatków zapachowych, ale najważniejsze jest to, że do ich produkcji wykorzystano plastik pochodzący z recyklingu. Aż 89% składu tych worków stanowią przetworzone plastikowe śmieci, a ich etykiety w całości zrobione są z papieru z recyklingu.
„Możemy produkować worki na śmieci ze śmieci, ponieważ mamy własną technologię przetwarzania odpadów plastikowych” – wyjaśnia Marta Krokowicz, Marketing Manager marki Paclan i jednocześnie podkreśla, że takie działanie nie tylko wpisuje się w trend produkcji ekologicznej, ale jest również spójne z oczekiwaniami konsumentów. – „Większość z nas w trosce o środowisko segreguje odpady. My – ponieważ także staramy się dbać o przyrodę i jej zasoby – prowadzimy ich recykling i ponownie je wykorzystujemy. W efekcie wspólnie dajemy plastikowi drugie życie.”
Ponadto recykling odpadów – a więc także plastiku i makulatury – pozwala zmniejszyć ogólną liczbę śmieci, a co za tym idzie liczbę wysypisk. Przyczynia się również do ochrony zasobów naturalnych takich, jak na przykład ropa naftowa, drzewa.
Paclan dla natury
Marka Paclan przywiązuje wagę do recyklingu oraz ochrony środowiska. Dlatego wprowadziła na rynek ekologiczną linię artykułów gospodarstwa domowego – For Nature. To dziś jedyna, tak kompleksowa i pełna, oferta tego typu produktów na rynku. Składa się z artykułów przeznaczonych do gotowania, pieczenia, sprzątania oraz worków na śmieci multitop i worków na odpady BIO. Warto podkreślić, że każdy z produktów jest przyjazny dla natury. Opakowania do nich wykonane są z makulatury lub z papieru z certyfikatem FSC, a każdy z nich spełnia przynajmniej jeden z wymogów, jakie marka narzuciła sobie przy tworzeniu tej serii, a więc został wyprodukowany z:
- tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu
- materiałów naturalnych, takich jak m.in. kukurydza, agawa i wiskoza
- zużytych butelek PET
- materiałów biodegradowalnych, takich jak PLA (polilaktyd).
Nie zastanawiajmy się, czy segregacja odpadów ma sens. Ma i to ogromny. Jest pierwszym etapem recyklingu – tak ważnego dla ochrony środowiska. Jest też prostym sposobem na robienie codziennie, czegoś dobrego dla natury.
CENA PRODUKTU
Multitop worki na śmieci For Nature, 35 l (30 szt. w jednym opakowaniu), www.paclan.pl, cena ok. 4,00 zł
Multitop worki na śmieci For Nature, 60 l (20 szt. w jednym opakowaniu), www.paclan.pl, cena ok. 4,99 zł

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.