NOWOŚĆ! NAN Organic 2 - kompozycja składników* inspirowana doskonałością natury

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition
ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Wszystko zaczyna się od natury. To dzięki jej hojnym darom – słońcu, wodzie, powietrzu, roślinom i zwierzętom, możemy żyć. Dlatego troszcząc się o najbliższych, pamiętajmy także o planecie. Każda decyzja ma znaczenie, a wybory, których rodzice dokonują z myślą o swoich dzieciach, mogą mieć wpływ nie tylko na maluszka, ale także przyszłość Ziemi.
By ułatwić rodzicom czerpanie z rozwiązań tworzonych przez samą naturę, Nestlé poszerzyło swoją ofertę ekologicznej żywności dla najmłodszych. Do zupek, obiadków, deserków, kaszek, przekąsek i nektarów Gerber Organic, dołączyło właśnie ekologiczne mleko następne NAN Organic 2. Produkt powstaje ze składników pochodzących z hodowli i upraw ekologicznych. W takich gospodarstwach podstawą jest szacunek dla przyrody, troska o dobrostan gleby, zwierząt i roślin, a wszystko po to, by być bliżej natury. Odnawiany co roku certyfikat potwierdza ekologiczne pochodzenie surowców, z których powstaje NAN Organic 2, oraz zgodność całego procesu produkcji z zasadami przetwórstwa ekologicznego.
NAN Organic 2 to połączenie inspiracji płynącej z mądrości natury i ponad 150-letniego doświadczenia, jakie posiada Nestlé w tworzeniu produktów dla niemowląt i małych dzieci. Recepturę produktu stworzono na bazie trwających już od ponad 60 lat badań nad mlekiem kobiecym. W ten sposób powstała kompletna kompozycja składników* inspirowana doskonałością natury, w skład której wchodzą:
- immunoskładniki: cynk*, żelazo* i witamina D*, ważne dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego dziecka;
- DHA*, czyli niezbędny nienasycony kwas tłuszczowy z rodziny omega-3, który wspomaga rozwój wzroku i mózgu maluszka**;
- L.reuteri – kultury bakterii takie, jak w mleku mamy;
- oleje roślinne – słonecznikowy i rzepakowy; produkt nie zawiera oleju palmowego.
NAN Organic 2 przeznaczone jest dla maluszków po 6. miesiącu życia, które nie są karmione piersią lub są dokarmiane mlekiem modyfikowanym.
Opakowanie NAN Organic 2 także zostało zaplanowane z troską o przyrodę. Nowość dostępna jest w puszce nadającej się w 100% do recyklingu, a stal, z której powstała, może być wielokrotnie przetwarzana. Dzięki możliwości jej zbiórki i ponownego wykorzystania, zmniejsza się ilość powstających odpadów, a natura i cenne zasoby są lepiej chronione. Co ważne, dołączona do produktu miarka oraz wieczko puszki otrzymane zostały głównie z plastiku na bazie odnawialnych surowców roślinnych – w minimum 66% powstały z trzciny cukrowej.
*zawartość zgodnie z przepisami prawa
**przy dziennym spożyciu 100 mg DHA w jednej, bądź większej liczbie porcji
Ważna informacja
Zdrowa dieta matki w czasie ciąży i po porodzie pomaga gromadzić składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego przebiegu ciąży, przygotowuje do okresu laktacji i pomaga ją utrzymać. Gdy maluszek przyjdzie na świat, najlepszym dla niego sposobem żywienia jest karmienie piersią. Mleko mamy zapewnia mu bowiem doskonale zbilansowaną dietę i chroni przed chorobami. Jeśli zdecydujesz się karmić piersią, zadbaj, by Twoja dieta była zdrowa i prawidłowo zbilansowana. Jeśli zdecydujesz się nie karmić piersią, pamiętaj że ta decyzja jest trudna do odwrócenia. Stosowanie mleka modyfikowanego niesie ze sobą konsekwencje socjalne i finansowe, które powinnaś wziąć pod uwagę. Dodatkowo, rozpoczęcie częściowego dokarmiania butelką spowoduje zmniejszenie ilości wytwarzanego mleka. Dla zdrowia Twojego dziecka ważne jest, by mleko modyfikowane przygotowywać, stosować i przechowywać zawsze zgodnie z informacją na opakowaniu. Przed podjęciem decyzji dotyczącej karmienia malucha porozmawiaj z lekarzem lub położną. Wskazówki specjalistów pomogą Ci odpowiednio przygotować się do karmienia piersią oraz utrzymać laktację.
O Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.