Nowość od Helcom Premium! Sałatki z tuńczykiem z wyjątkowymi dodatkami.
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Zostań łowcą smaku! Marka Helcom Premium prezentuje nową serię produktów — rybne sałatki z tuńczykiem w roli głównej i starannie dobranymi dodatkami oraz przyprawami. To gotowe danie, które możesz zabrać wszędzie — spróbuj już dziś.
Smak
Tuńczyk to klasyczny produkt, który od lat gości na polskich stołach. Serwowany jest zarówno w daniach obiadowych, sałatkach, jak i przekąskach. Właśnie ta morska ryba z rodziny makrelowatych stanowi bazę dla pysznych gotowych dań od Helcom Premium.
Sekret smaku nowych sałatek tkwi w doborze aromatycznych przypraw i zdrowych, warzywnych dodatków, które świetnie komponują się ze smakiem tuńczyka. Te niebanalne połączenia smakowe mogą pozytywnie zaskoczyć niejedno podniebienie. W nowej serii produktów znalazły trzy zestawy smakowe:
- Sałatka z tuńczykiem, czarną fasolą, kukurydzą i czarnuszką
- Sałatka z tuńczykiem, czerwoną fasolą, groszkiem i czarnym sezamem
- Sałatka z tuńczykiem, czarną soczewicą, oliwkami i suszonymi pomidorami
Jakość
Nowe sałatki marki Helcom Premium są przygotowane ze starannie dobranych składników — najwyższej jakości ryb, świeżych warzyw i aromatycznych przypraw.
Co więcej, charakteryzują się wysoką zawartością kwasów Omega-3. Ta rybna przekąska to nie tylko danie, które zaspokoi głód, ale również pożywny posiłek dostarczający organizmowi, to co najlepsze.
Marka Helcom Premium znana jest z wysokiej jakości produktów i niebanalnych połączeń smakowych. W jej ofercie można znaleźć również pasty rybne w różnych odsłonach, czy oliwki grillowane, nadziewane czosnkiem, czerwoną papryką lub jalapeno.
Wygoda
Zaletą nowego produktu jest z pewnością jego forma. Sałatki z tuńczykiem od Helcom Premium to danie, które świetnie sprawdzi się o różnych porach dnia. To gotowy pomysł na śniadanie, drugie śniadanie do pracy, kolację, czy przekąskę w trakcie dnia. Idealna porcja na raz, z wygodnym otwarciem, którą możesz zabrać ze sobą wszędzie.
Zostań łowcą smaku i wybierz swoją ulubioną sałatkę z tuńczykiem!
Właścicielem marki Helcom Premium jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. Firma stawia na jakość dystrybuowanych produktów spożywczych, dlatego starannie dobiera dostawców.
---
Kontakt:
GREEK TRADE SP. Z O.O.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl
Wiosenne przepisy szefa kuchni restauracji Hotelu 500 Premium Zegrze
Słodkie święta z Haribo
Świąteczne wariacje na temat kiełbasy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Media
Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Znany szef kuchni cieszy się z tego, że dane mu jest realizować tak ważny dla niego projekt zawodowy wspólnie z Dorotą Szelągowską. Choć wcześniej sporadycznie spotykali się na korytarzach TVN–u, to dopiero na planie programu „MasterChef Nastolatki” mieli okazję bliżej się poznać. Szybko nawiązali nić porozumienia i zostali przyjaciółmi. Teraz obydwoje nie szczędzą sobie pochwał i miłych słów.
Styl życia
Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.