Komunikaty PR

NOWOŚĆ So Soft! HELIO Natura bez konserwantów!

2021-02-08  |  15:00

NOWOŚĆ HELIO Natura bez konserwantów!

So Soft! to innowacyjna linia znanej i lubianej, polskiej marki HELIO, która jest odpowiedzią na dzisiejsze potrzeby konsumentów, poszukujących wyjątkowo miękkich i soczystych suszonych owoców z naturalnie dobrym składem. 

So Soft! HELIO Natura to jedyne takie! zdrowe przekąski, które wyróżniają się brakiem konserwantów i oryginalnym, naturalnie słodkim smakiem. 

So Soft! żurawina, morele, daktyle, figi i śliwki to wyjątkowo miękkie i soczyste, zupełnie nowej jakości owoce suszone HELIO Natura, które doskonale wpisują się w trendy zdrowego odżywiania

So Soft! ŻURAWINA HELIO Natura to pierwsza na rynku żurawina nasączona sokiem żurawinowym naturalnie z dobrym składem - bez dodatku konserwantów! So Soft! przekąska HELIO Natura zawiera aż 90% żurawiny suszonej i 10% soku żurawinowego.

W nowej linii HELIO Natura znajdziemy też pyszne i zdrowe, naturalnie słodkie - jedyne takie! So Soft! DAKTYLE, MORELE, FIGI ŚLIWKI suszone miękkie owoce bez konserwantów.

Wszystkie oryginalne przekąski So Soft! HELIO Natura wyróżnia:

  • soczysta mięsistość
  • brak konserwantów
  • naturalnie słodki smak
  • wysoka zawartość błonnika
  • naturalnie ciemny kolor
  • długi termin przydatności
  • wygodne, apetyczne opakowanie

 

So Soft! to najnowsza odpowiedź HELIO na dzisiejsze potrzeby konsumentów, którzy w dobie rosnącej częstotliwości alergii i chorób cywilizacyjnych, tj. cukrzyca i otyłość, a także trwającej pandemii Covid- 19, stawiają na ZDROWE ODŻYWIANIE i zwracają coraz większą uwagę na jakość i skład kupowanej żywności. Dlatego zgodnie z duchem Slow Food, polska marka HELO proponuje nam na nadchodzący nowy rok- zupełnie nowe, naturalnie zdrowe, wyjątkowo miękkie i soczyste, niezwykle apetyczne - najwyższej jakości owoce suszone bez konserwantów So Soft! HELIO Natura, które w codziennym planie dnia pomogą nam- naturalnie i ze smakiem- zadbać o zdrową dietę w 2021 roku!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.