Nowość w portfolio Stock Polska – Lubelska Owoce Leśne!
Na rynku pojawił się nowy wariant smakowy Lubelskiej – Owoce Leśne. To propozycja, którą docenią konsumenci alkoholi kolorowych – owocowa, lekka i zaskakująca. Lubelska Owoce Leśne jest kolejną nowością, po Lubelskiej Granat, która urozmaiciła portfolio marki w tym roku.
Owoce leśne to bardzo popularny smak w wielu kategoriach branży FMCG, ale na rynku alkoholowym nie miał jeszcze swojego wariantu – aż do teraz. Lubelska Owoce Leśne wzbogaca zróżnicowane portfolio marki i idealnie wpisuje się w jej platformę komunikacji pt. ŻYJ KOLOROWO. Hasło kampanii to z jednej strony bezpośrednie odniesienie do bogatej oferty smakowej, a z drugiej zaproszenie do jej wyjątkowego świata – krainy wiecznej imprezy, rozmaitości i eksplozji kolorów, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”.
Lubelska Owoce Leśne to propozycja, która intryguje, jest przyjemna, wyjątkowo owocowa i – co ważne – lekka w smaku. Wyróżnia ją optymalna zawartość alkoholu, która sprawia, że jest wariantem uniwersalnym – doskonale sprawdzi się w kolorowych shotach, jako baza drinków, ale również jako składnik rozgrzewającej herbatki.
Owoce Leśne to kolejna nowość, po Lubelskiej Granat, która dołącza do kolorowej gamy smaków brandu od Stock Polska. Znajdziemy w niej także słynną Lubelską Cytrynówkę, Gruszkówkę, Pomarańczówkę, Wiśniówkę, Porzeczkową, Grejpfrutową czy Żurawinówkę.
W ramach działań zostały zaplanowane aktywacje konsumenckie w digitalu (konkurs na Facebooku oraz dedykowana gra), działania PR i współpraca z influencerami. Nowy smak jest już dostępny w sklepach.
***
O Stock Polska
Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.