Komunikaty PR

Nowość wśród zdrowych słodyczy od Sweet Plants

2023-10-12  |  10:45
Biuro prasowe

100% naturalne, bez dodatku cukru i soli, a przede wszystkim smaczne - takie właśnie powinny być zdrowe przekąski. Polacy coraz częściej poszukują smakołyków. Dlatego, z rozwiązaniem na rynek przekąsek przychodzi polska marka Sweet Plants. W ofercie firmy znajdują się wegańskie czekolady, naturalne batony, roślinne wafle czekoladowe, naturalne praliny oraz słodkie przekąski typu bake-off. Produkty tej marki są już dostępne na półkach sieci sklepów Lidl.

Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii pt.: “Kupuj świadomie – produkt polski”, istotnym elementem odżywiania w Polsce są przekąski. To częsty nawyk - aż 72% młodych Polaków podjada między posiłkami 1-2 razy dziennie, a 15% robi to jeszcze częściej (nawet 3-4 razy dziennie). Na wciąż rosnące zainteresowanie zdrowymi przekąskami mają wpływ zmieniające się nawyki żywieniowe oraz świadomość zdrowego odżywiania, która obecnie jest bardzo szeroko podejmowana m.in. w mediach społecznościowych. Dlatego też warto szukać dla siebie, swoich dzieci i bliskich produktów, które są w 100% roślinne oraz przygotowywane wyłącznie z naturalnych składników.

  • Dziś obserwujemy, że zdrowe posiłki oraz zwracanie uwagi na skład spożywanych produktów wśród konsumentów to nie tylko moda. Świadomość Polaków, zarówno dzieci, młodzieży jak i osób dorosłych nt. żywienia jest coraz większa. Dlatego jako nowa marka na rynku słodkich przekąsek postawiliśmy na jakość i innowacyjność. Nasze słodycze są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na zdrowe, ale jednocześnie smaczne przekąski. Mając na uwadze potrzeby polskich konsumentów w swojej ofercie posiadamy naturalne, roślinne produkty, bez dodatku cukru i soli oraz bogate w prebiotyk - mówi Prezes Zarządu. 

 

Gorzki kompromis 

Z opinii konsumentów wynika, że wiele osób jest niezadowolonych ze smaku dostępnych na rynku zdrowych batonów. Ludzie są coraz bardziej świadomi swojego zdrowia i diety, lecz wciąż poszukują produktów, które w pełni zadowolą ich podniebienia. Zdrowe, słodkie przekąski są chętnie kupowane, ale często zawodzą swoim składem lub nieapetycznością. Wybierając zdrową słodycz, niejeden konsument decyduje się na idący za tym kompromis. Rozczarowanie smakiem, składem lub zawartością cukru w produktach tej kategorii dostrzegli założyciele marki Sweet Plants, którzy chcą, aby wybór między zdrowym stylem życia, a smakiem nie był koniecznością. 

Snacking bez wyrzutów sumienia

Założeniem „Sweet Plants” jest połączenie czterech wartości fundamentalnych dla samych założycieli: zdrowego snackingu (podjadania) bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, pasji do produktów plant-based oraz innowacji. 

  • Naszym celem jest dostarczenie produktu, który nie tylko smakuje doskonale, ale też jest zdrowy i etyczny. Dlatego nasze słodycze wyróżniają 100% naturalne składniki, brak dodatku cukrów, soli i oleju palmowego czy naturalny prebiotyk w każdym produkcie. Ponadto, nasi technolodzy tworzą receptury bazujące wyłącznie na składnikach roślinnych, czyli: orzechach, owocach, superfruits, warzywach, pestkach, nasionach i zbożach. To wszystko nadaje tym produktom wyjątkowy smak - tłumaczy Prezes Zarządu.

 

Dzięki innowacyjnym recepturom i wyselekcjonowanym, naturalnym składnikom, batony „Sweet Plants” dostarczają zarówno cennych wartości odżywczych, jak i są pyszne. Konsumenci, którzy mieli okazję degustować produkty marki, potwierdzają, że różnica w smaku jest zauważalna. Badania, które firma przeprowadziła wśród wegan i wegetarian, potwierdzają, że smak słodyczy „Sweet Plants” uznawany jest za jeden z najlepszych wśród dostępnej na rynku oferty.

Postawa eko

Filozofia marki bazuje na przekonaniu, że “jesteśmy tym, co jemy”. Właśnie dlatego słodycze „Sweet Plants” to połączenie zdrowia i smaku. Zawierają tylko naturalne, roślinne składniki. Są pozbawione konserwantów, sztucznych dodatków czy wzmacniaczy smaków. Jednak to nie koniec innowacji marki. W trosce o środowisko, opakowania czekolad marki „Sweet Plants” są w pełni biodegradowalne i wolne od plastiku, co jest wyrazem odpowiedzialnego podejścia do ekologii i szczerej troski nie tylko o konsumenta, ale i planetę.

Marka „Sweet Plants” zachęca wszystkich do spróbowania ich rewolucyjnych produktów. Jest to wielki krok naprzód w świecie zdrowych smakołyków.

===

O Sweet Plants

To polska marka zajmująca się tworzeniem receptur oraz produkcją zdrowych, roślinnych przekąsek. Pomysł na nią zrodził się z potrzeby połączenia zdrowego snackingu bez wyrzutów sumienia, przyjemności smaku, zamiłowania do żywności plant-based i innowacji.  

Produkty marki Sweet Plants obecnie dostępne są na półkach sklepowych sieci Lidl. W portfolio firmy znajdują się naturalne, roślinne batony, wegańskie wafle czekoladowe i praliny. W ofercie dostępne jest aż 14 różnych rodzajów czekolad wegańskich – z dodatkami, nadziewane, deserowe. Do ostatnich innowacji należą: czekolada wegańska z prażoną, chrupiącą ciecierzycą, czekolada wegańska z dodatkiem orzecha tygrysiego i żurawiny oraz czekolada wegańska z nadzieniem Peanut Butter. Wśród smakołyków są również przekąski typu bake-off, jak np. wegański batonik z żurawiną bez dodatku cukru z NUTRI-SCORE A.

Wszystkie produkty Sweet Plants tworzone są przez technologów w oparciu o specjalistyczne receptury. Kluczem są najlepsze i wyselekcjonowane, roślinne składniki takie, jak: orzechy, owoce, superfruits, warzywa, pestki, nasiona oraz zboża. 

Więcej informacji o marce na stronie: https://sweet-plants.com/ oraz Instagramie: @_sweetplants_

Kontakt dla mediów:

Karolina Pawlak

Biuro prasowe marki Sweet Plants

mail: karolina.pawlak@touchpr.pl 

telefon: 510 160 814

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Adam Kszczot: Sportowcy, którzy nie wchodzą do finału podczas olimpiady, nie mają za co żyć. Nie dostają stypendium w kolejnym roku

Biegacz dostrzega potrzebę zmian w polskim sporcie, bo jego zdaniem zawodnicy często są zdani tylko na siebie. Podczas igrzysk dużo się od nich oczekuje, zapominając jednocześnie, że bez wsparcia ze strony związków i pomocy sponsorów nie mają zbyt komfortowych warunków do szlifowania swoich umiejętności, a dodatkowo muszą walczyć o każdy grosz. Adam Kszczot cieszy się więc z nowelizacji ustawy o sporcie. Nowe rozwiązania mają bowiem zagwarantować transparentność w ramach związków sportowych i wzmocnienie pozycji kobiet.

Finanse

Opieka środowiskowa to najpilniejsza potrzeba polskiej psychiatrii. Reforma zachodzi zbyt wolno

Co czwarta dorosła osoba mierzy się w czasie swojego życia z zaburzeniami psychicznymi. Częstość występowania problemu jest szczytowa u młodzieży wchodzącej w dorosłość oraz u osób w drugiej połowie siódmej dekady życia. Psychiatrzy apelują o wprowadzenie nowego modelu psychiatrii, opartego na opiece środowiskowej, i takie są też założenia Narodowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego na lata 2023–2030. Realizacja tych założeń nie następuje jednak tak szybko, jak oczekiwaliby klinicyści i ich pacjenci. Główną barierą są niewystarczające nakłady finansowe.

Gwiazdy

Jakub Rzeźniczak: Chciałbym wrócić do piłki nożnej. Teraz jednak widzę siebie już nie na boisku, ale na szczeblach zarządzających

Były piłkarz podkreśla, że na bieżąco śledzi poczynania polskiej reprezentacji w piłce nożnej i wierzy, że przed biało-czerwonymi jeszcze wiele sukcesów. Choć Jakub Rzeźniczak nie planuje już powrotu na boisko, to jego ambicje wciąż są związane z piłką nożną. Rozważa różne możliwości, w tym pracę w zarządzie PZPN-u lub rolę eksperta sportowego w jakieś redakcji. Wierzy też, że jego doświadczenie i wiedza zdobyta w ciągu ponad dwóch dekad kariery będą cennym atutem w nowych rolach.