Komunikaty PR

Nowości na bazie superfoods – chipsy Crunlight z soczewicy i ciecierzycy

2021-11-19  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Crunlight ( 0.33 MB )

Marka Crunlight prezentuje nowe warianty chipsów: Crunlight Soczewica Chips z solą morską oraz Crunlight Ciecierzyca Chips o smaku pomidora i bazylii. Produkty powstały na bazie superfoods, mają niską zawartość tłuszczu. Idealnie sprawdzą się jako przekąska, również dla wegan. Produkty zostały zapakowane w poręczne opakowania, które można mieć zawsze przy sobie.

Listopadowa aura potrafi płatać figle i zaskakiwać zmianami pogody. W walce z jesiennym spadkiem nastroju najlepiej sprawdzają się małe przyjemności. Gdy pojawia się ochota na słoną przekąskę – sięgnij po Crunlighty. Dzięki sile superfoods – soczewicy i ciecierzycy oraz obniżonej zawartości tłuszczu można je chrupać do woli. Nie zawierają glutenu, sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku ani oleju palmowego.

Nowe Crunlighty dostępne są w dwóch odsłonach: Crunlight Soczewica Chips o smaku pomidora z bazylią oraz Crunlight Ciecierzyca Chips z dodatkiem soli morskiej. Nie wiesz na które się zdecydować? Spróbuj obu i wybierz swoją ulubioną wersję.

Dzięki poręcznym opakowaniom przekąskę możesz mieć zawsze pod ręką. Zabierz je ze sobą do pracy, na długi spacer lub podziel się nimi za znajomymi podczas wieczornego maratonu filmowego. Niezależnie czy jesteś domatorką czy miłośniczką aktywności fizycznej – Crunlighty to dobry wybór na każdą okazję

Produkty dostępne w wybranych sklepach.

  • Soczewica Chips o smaku pomidora z bazylią
  • Ciecierzyca Chips z solą morską

 

www.facebook.com/Crunlight

 www.instagram.com/crunlight

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo Biuro prasowe
2024-10-02 | 12:00

Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo

Tchibo otwiera nowy sezon w iście kolorowym stylu. W menu kawiarni Tchibo właśnie pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje nietuzinkowy smak, unikatowy niebieski
Żywienie Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”
2024-10-02 | 10:00

Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!”

Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest
Żywienie Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
2024-10-01 | 11:20

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce

Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Qczaj: Alkohol niszczył moją rodzinę i moje dzieciństwo. Produkty z jego zawartością nie mogą być na wyciągnięcie ręki dla dzieci

Trener nie kryje oburzenia sprzedawaniem alkoholu w opakowaniach, które do złudzenia przypominają tubki z musem owocowym dla dzieci. Chodzi bowiem o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Qczaj ze swojego doświadczenia wie, jak szybko można wpaść w uzależnienie, dlatego jest przeciwny promowaniu i reklamowaniu alkoholu. Sam od ponad dwóch lat z całych sił walczy o wytrwanie w trzeźwości. Z ostatnich informacji wynika, że w obliczu narastającej krytyki producent alkotubek, zdecydował się wycofać je ze sklepów i wstrzymać ich produkcję.

Żywienie

David Gaboriaud: Żabie udka i ślimaki są dla turystów. Francuzi nie jedzą ich codziennie, sam jadłem je trzy razy w życiu

Według Davida Gaboriauda przy ocenie kuchni francuskiej Polacy często kierują się stereotypami i wśród najbardziej popularnych wymieniają żabie udka i ślimaki. Jego zdaniem nic bardziej mylnego, ponieważ ten kraj ma niezwykle bogatą i tętniącą życiem kulturę kulinarną. Smakosze mają do wyboru wiele smacznych i często bardzo łatwych do przygotowania dań. Ale żeby poznać te smaki, trzeba pojechać do różnych regionów, nie tylko bazować na paryskich restauracjach.

Problemy społeczne

Seniorzy oczekują od miast oferty dla siebie. To mogłoby przeciwdziałać ich izolacji społecznej

70 proc. mieszkańców miast wskazuje, że samotność to jedna z głównych przyczyn złego stanu psychicznego – wynika z badania Kantar Polska przeprowadzonego dla Grupy LUX MED. Z takim stwierdzeniem zgodziło się ponad 80 proc. osób w najstarszej grupie wiekowej, co może oznaczać, że to one najczęściej zmagają się z takim problemem. Eksperci widzą tutaj dużą rolę dla miast – oferta różnych inicjatyw czy darmowa pomoc psychologiczna dla seniorów mogłyby pomóc w poprawie ich dobrostanu psychicznego.