Komunikaty PR

Nowości na bazie superfoods – chipsy Crunlight z soczewicy i ciecierzycy

2021-11-19  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Crunlight ( 0.33 MB )

Marka Crunlight prezentuje nowe warianty chipsów: Crunlight Soczewica Chips z solą morską oraz Crunlight Ciecierzyca Chips o smaku pomidora i bazylii. Produkty powstały na bazie superfoods, mają niską zawartość tłuszczu. Idealnie sprawdzą się jako przekąska, również dla wegan. Produkty zostały zapakowane w poręczne opakowania, które można mieć zawsze przy sobie.

Listopadowa aura potrafi płatać figle i zaskakiwać zmianami pogody. W walce z jesiennym spadkiem nastroju najlepiej sprawdzają się małe przyjemności. Gdy pojawia się ochota na słoną przekąskę – sięgnij po Crunlighty. Dzięki sile superfoods – soczewicy i ciecierzycy oraz obniżonej zawartości tłuszczu można je chrupać do woli. Nie zawierają glutenu, sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku ani oleju palmowego.

Nowe Crunlighty dostępne są w dwóch odsłonach: Crunlight Soczewica Chips o smaku pomidora z bazylią oraz Crunlight Ciecierzyca Chips z dodatkiem soli morskiej. Nie wiesz na które się zdecydować? Spróbuj obu i wybierz swoją ulubioną wersję.

Dzięki poręcznym opakowaniom przekąskę możesz mieć zawsze pod ręką. Zabierz je ze sobą do pracy, na długi spacer lub podziel się nimi za znajomymi podczas wieczornego maratonu filmowego. Niezależnie czy jesteś domatorką czy miłośniczką aktywności fizycznej – Crunlighty to dobry wybór na każdą okazję

Produkty dostępne w wybranych sklepach.

  • Soczewica Chips o smaku pomidora z bazylią
  • Ciecierzyca Chips z solą morską

 

www.facebook.com/Crunlight

 www.instagram.com/crunlight

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.