Nowości od Germaine de Capuccini! Kosmetyki Timexpert Rides przeciw zmarszczkom!
Coraz większa świadomość w kwestii pielęgnacji twarzy, prewencja anti-aging, wybieranie najlepszych kosmetyków i częstsze odwiedzenie profesjonalnych gabinetów. Wniosek nasuwa się sam – kobiety nie chcą się starzeć! I nie ma w tym zupełnie nic złego. Śmiało można powiedzieć, że Germaine de Capuccini jest prawdziwym ekspertem pielęgnacji przeciwstarzeniowej. Portfolio marki niedawno powiększyło się o nowe produkty w serii Timexpert Rides. O jej właściwościach i o najlepszym momencie na wdrożenie pielęgnacji przeciwstarzeniowej opowiada Anna Antosik, ekspert Germaine de Capuccini.
Timexpert Rides to pielęgnacja ukierunkowana na zapobieganie powstawania oraz redukcję zmarszczek mimicznych i głębokich. Kompleksowa pielęgnacja łączący w sobie 3 elementy: kurację profesjonalną, wyjątkową pielęgnację domową oraz stymulację mięśniową, poprzez masaż próżniowy i wykonywanie regularnych ćwiczeń. Połączenie tych trzech elementów ma na celu przede wszystkim wzmocnienie i ujędrnienie skóry, poprawę jej struktury i redukcję zmarszczek, ale także rozluźnienie mięśni twarzy, przeciwdziałanie utrwalaniu się zmarszczek mimicznych oraz wzmocnienie tkanki mięśniowej i zapobieganie procesowi jej starzenia się. – Nowa linia Timexpert Rides jest oparta o innowacyjne kompleksy peptydowe o podwójnym działaniu. Z jednej strony hamują pogłębianie się zmarszczek mimicznych poprzez działanie „botox – like”, wygładzając linie mimiczne i zapobiegając mikroskurczom, z drugiej strony kompleks peptydowy wzmacnia strukturę skóry właściwej poprzez stymulację jej regeneracji (stymulacja fibroblastów i wzrost syntezy składników macierzy). To podwójne działanie ma na celu poprawę jędrności skóry, jej elastyczności, nawilżenia oraz wygładzenie i spłycenie zmarszczek – tłumaczy Anna Antosik, ekspert marki Germaine de Capuccini.
Zestaw do zadań specjalnych
Kosmetyki sprzedawane w zestawach to rozwiązanie dedykowane w szczególności osobom, które poszukują idealnego połączenia kosmetyków będącego odpowiedzią na potrzeby ich skóry. – Często trudno jest samodzielnie dobrać odpowiednie produkty, które w kompleksowy sposób będą dbały o stan naszej skóry. Zdarza się, że mamy wątpliwości i nie wiemy, co z czym można łączyć, a także czy i kiedy stosować serum. Należy pamiętać, że poszczególne produkty różnią się między sobą – serum, często o lżejszej konsystencji, lepiej się wchłania, ma wyższe stężenia substancji czynnych i jest bazą pielęgnacyjną – serum powinno odpowiadać na główną potrzebę naszej skóry np. redukcję zmarszczek, krem jest dopełnieniem pielęgnacji, stanowi dodatek do serum – ma na celu przede wszystkim dbanie o uszczelnienie naskórka, zatrzymanie wilgoci, działanie chroniące nas przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, oczywiście zawiera także składniki aktywne o ukierunkowanym działaniu. AGE CURE to gotowy zestaw przeznaczony do kompletnej pielęgnacji przeciwzmarszczkowej – zaplanowany tak, aby produkty uzupełniały się nawzajem, działały synergicznie i przyniosły określony efekt w określonym czasie – wyjaśnia ekspert marki Germaine de Capuccini.
Oferta Germaine de Capuccini poszerzyła się ostatnio o zestaw AGE CURE. To 3 uzupełniające się produkty w formie serum. – Pierwszym krokiem pielęgnacji jest nałożenie serum RENEW. Produkt ma działanie złuszczające – stosuje się je głównie w celu redukcji warstwy rogowej naskórka – aby wygładzić skórę, dodać blasku i poprawić nawilżenie oraz, co bardzo ważne, poprawić przepuszczalność naskórka dla substancji aktywnych zawartych w kolejnych krokach. To codzienne regularne mikrozłuszczanie naskórka i stymulacja regeneracji najbardziej powierzchownej warstwy. W drugim kroku przewidziane jest stosowanie dwóch produktów. Przez pierwsze 2 tygodnie używamy serum ONE – NO LINES. Produkt ten zawiera więcej składników BTX TRIPEPTINE, czyli tych o działaniu „botox – like”, aby wygładzać linie mimiczne, oczywiście zawiera także peptydy składające się na kompleks TISSULAGE TECH, ale w niższym stężeniu – wyjaśnia Anna Antosik. Przez następne dwa tygodnie stosujemy drugi rodzaj serum – TWO – DENSIFY. – W drugim serum mamy sytuację odwrotną – tutaj większa koncentracja peptydów „ujędrniających” w celu poprawy gęstości skóry i jej elastyczności. Cały program ma za zadanie wyraźnie spłycić zmarszczki i poprawić ogólny stan skóry w 30 dni – kontynuuje nasz ekspert.
Kiedy jest najlepszy moment na wdrożenie pielęgnacji anti-aging?
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiadomo, że lepiej jest zapobiegać niż leczyć, coraz młodsze osoby w celach prewencyjnych sięgają po kosmetyki przeciwzmarszczkowe. – Producent informuje, że kuracja przeznaczona jest dla kobiet 30+, bez górnego limitu wieku. Ja osobiście jestem zdania, że taki podział jest sztuczny. Wiek metrykalny nie ma żadnego znaczenia, tutaj przede wszystkim istotny jest stan skóry oraz styl życia – pojawienie się pierwszych zmarszczek mimicznych oraz objawów nadmiernej suchości skóry, matowy wygląd, przebarwienia to czas w którym należy wdrożyć pielęgnację przeciwstarzeniową – wyjaśnia Anna Antosik

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.