Nowości w strefie rekreacyjnej Portu Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź zaaranżował nowe tereny rekreacyjne zlokalizowane na tyłach Centrum. Do dyspozycji Klientów i lokalnej społeczności oddane zostały pole do gry w bule oraz minigolfa, a także profesjonalna bieżnia.
Łódzkie Centrum może pochwalić się już boiskami do piłki nożnej, siatkówki oraz koszykówki, zewnętrzną siłownią, strefą tenisa stołowego, dedykowaną dla najmłodszych „ścieżką zdrowia”, a także strefą treningową dla psów. Teraz do atrakcji udostępnionych na terenie rekreacyjnym Portu Łódź dołącza bulodrom, trzytorowa bieżnia oraz pole do minigolfa z 18 stanowiskami.
– Aktywność fizyczna jest jednym z najlepszych sposobów na utrzymanie dobrego zdrowia, stąd też kilka lat temu podjęliśmy decyzję o zaaranżowaniu naszego terenu zielonego na cele rekreacyjne. Udostępniamy go nie tylko naszym Klientom, ale także sąsiadom, klubom sportowym, szkołom prowadzącym tam lekcje WF, a także wszystkim łodzianom, którym bliska jest maksyma „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Chcemy w ten sposób - nie tylko symbolicznie - dokładać swoją cegiełkę do promocji sportu oraz szeroko pojętej kultury fizycznej w naszym mieście – mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź,
Bulodrom w Porcie Łódź to odpowiedź na coraz większe zainteresowanie francuską grą petanque – polegającą na zdobywaniu punktów poprzez precyzyjne rzuty metalowymi kulami – bulami. To prosta, przyjemna zabawa ruchowa, w którą może grać każdy, niezależnie od wieku i sprawności fizycznej. Na terenie zewnętrznym Portu Łódź będzie można także pobiegać na profesjonalnej bieżni, wykonanej z trwałego polieturanu, który wpływa na bezpieczeństwo oraz komfort biegania. Do dyspozycji Klientów i lokalnej społeczności oddane zostały 3 tory o długości 150 metrów, co umożliwi biegaczom zarówno samodzielne treningi, jak i rywalizację w kilkuosobowych grupach. Centrum przygotowało także niespodziankę dla miłośników minigolfa – w pełni profesjonalne pole do gry z 18 stanowiskami oraz potrzebnymi akcesoriami.
Strefa rekreacyjna Portu Łódź funkcjonuje od 2016 roku i została uruchomiona z myślą o lokalnej społeczności. Jej pierwszym elementem była siłownia zewnętrzna, obejmująca 3000 mkw. powierzchni, na których korzystać można z 13 urządzeń. Kolejno uruchomione zostały również boiska do piłki nożnej, siatkówki oraz koszykówki. Korzystać można także z tzw. „ścieżki zdrowia” z licznymi atrakcjami ruchowymi. Na terenie zewnętrznym dużą popularnością cieszy się też profesjonalna strefa treningowa dla psów, w której znajdują się dedykowane czworonogom urządzenia, takie jak równoważnia, slalom, tunel, a także pochylnia i kładka, umożliwiające zadbanie o sprawność ruchową i kondycyjną pupila. Na terenach rekreacyjnych Port Łódź organizuje cyklicznie liczne wydarzenia, m.in. turnieje sportowe dedykowane szkołom czy warsztaty z psimi behawiorystami.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.