Nowości w strefie rekreacyjnej Portu Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź zaaranżował nowe tereny rekreacyjne zlokalizowane na tyłach Centrum. Do dyspozycji Klientów i lokalnej społeczności oddane zostały pole do gry w bule oraz minigolfa, a także profesjonalna bieżnia.
Łódzkie Centrum może pochwalić się już boiskami do piłki nożnej, siatkówki oraz koszykówki, zewnętrzną siłownią, strefą tenisa stołowego, dedykowaną dla najmłodszych „ścieżką zdrowia”, a także strefą treningową dla psów. Teraz do atrakcji udostępnionych na terenie rekreacyjnym Portu Łódź dołącza bulodrom, trzytorowa bieżnia oraz pole do minigolfa z 18 stanowiskami.
– Aktywność fizyczna jest jednym z najlepszych sposobów na utrzymanie dobrego zdrowia, stąd też kilka lat temu podjęliśmy decyzję o zaaranżowaniu naszego terenu zielonego na cele rekreacyjne. Udostępniamy go nie tylko naszym Klientom, ale także sąsiadom, klubom sportowym, szkołom prowadzącym tam lekcje WF, a także wszystkim łodzianom, którym bliska jest maksyma „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Chcemy w ten sposób - nie tylko symbolicznie - dokładać swoją cegiełkę do promocji sportu oraz szeroko pojętej kultury fizycznej w naszym mieście – mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź,
Bulodrom w Porcie Łódź to odpowiedź na coraz większe zainteresowanie francuską grą petanque – polegającą na zdobywaniu punktów poprzez precyzyjne rzuty metalowymi kulami – bulami. To prosta, przyjemna zabawa ruchowa, w którą może grać każdy, niezależnie od wieku i sprawności fizycznej. Na terenie zewnętrznym Portu Łódź będzie można także pobiegać na profesjonalnej bieżni, wykonanej z trwałego polieturanu, który wpływa na bezpieczeństwo oraz komfort biegania. Do dyspozycji Klientów i lokalnej społeczności oddane zostały 3 tory o długości 150 metrów, co umożliwi biegaczom zarówno samodzielne treningi, jak i rywalizację w kilkuosobowych grupach. Centrum przygotowało także niespodziankę dla miłośników minigolfa – w pełni profesjonalne pole do gry z 18 stanowiskami oraz potrzebnymi akcesoriami.
Strefa rekreacyjna Portu Łódź funkcjonuje od 2016 roku i została uruchomiona z myślą o lokalnej społeczności. Jej pierwszym elementem była siłownia zewnętrzna, obejmująca 3000 mkw. powierzchni, na których korzystać można z 13 urządzeń. Kolejno uruchomione zostały również boiska do piłki nożnej, siatkówki oraz koszykówki. Korzystać można także z tzw. „ścieżki zdrowia” z licznymi atrakcjami ruchowymi. Na terenie zewnętrznym dużą popularnością cieszy się też profesjonalna strefa treningowa dla psów, w której znajdują się dedykowane czworonogom urządzenia, takie jak równoważnia, slalom, tunel, a także pochylnia i kładka, umożliwiające zadbanie o sprawność ruchową i kondycyjną pupila. Na terenach rekreacyjnych Port Łódź organizuje cyklicznie liczne wydarzenia, m.in. turnieje sportowe dedykowane szkołom czy warsztaty z psimi behawiorystami.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.