Nowy najemca w ETC Swarzędz
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Modową ofertę ETC Swarzędz wzbogaciła kolejna marka. Sklep POLONESKA otworzył się w Centrum w sobotę 16 października i zaprasza wszystkie klientki, które cenią najwyższą jakość i doskonałe wzornictwo. Salon zajął powierzchnię 90 m2.
POLONESKA stawia na elegancką modę damską od polskich projektantów, wysoką jakość użytych materiałów oraz przemyślane kroje. W ofercie sklepu znaleźć można stroje okolicznościowe – sukienki wieczorowe oraz koktajlowe pasujące na wiele okazji np. świętowanie zbliżających się Andrzejek, płaszcze i kurtki, a także torebki uzupełniające codzienne i formalne stylizacje. Dzięki szerokiej rozpiętości dostępnych rozmiarów każda z pań znajdzie coś dla siebie. Marka dba o styl kobiet od rozmiaru 34 do 50. Do sklepu warto wybrać się szczególnie teraz, gdy pogoda płata figle i cieplejsze ubrania przydadzą się każdego dnia.
Sklep Poloneska zlokalizowany jest obok Piekarni-Cukierni NATURA.
Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"
Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.