Nowy Trend w Zamawianiu Mięsa Premium Online: Boom na Rynku Żywności

Maria Woźniak
Tender Meat sp. z o.o.
Wolności 21
09-100 Płońsk
biuro|tendermeat.pl| |biuro|tendermeat.pl
+23 662 69 20
www.tendermeat.pl
W ostatnich latach zamawianie żywności online przeżywa prawdziwy boom, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Coraz więcej konsumentów decyduje się na zakupy spożywcze w internecie, co znacząco zmienia krajobraz rynku detalicznego. W szczególności popularność zyskują produkty żywnościowe klasy super premium, które do tej pory były trudnodostępne w tradycyjnym kanale sprzedaży, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. To zjawisko stało się szczególnie widoczne w segmencie mięs premium podczas tegorocznego sezonu grillowego.
Obserwując strukturę zakupów w sklepie internetowym BBQ.PL, można zauważyć, że to właśnie najdroższe rodzaje wołowiny cieszyły się największym zainteresowaniem. Klienci coraz częściej sięgają po produkty dla koneserów, doceniając powtarzalność i najwyższą jakość, za którą są gotowi zapłacić wyższą cenę. Zamawianie mięsa premium od wyspecjalizowanego sprzedawcy online to nie tylko wygoda, ale także pewność, że produkt spełni najwyższe standardy jakościowe.
Od maja 2024, w internetowym butiku BBQ.PL, bestsellerami są steki z antrykotu oraz steki z rostbefu w najwyższej klasie jakości USA USDA PRIME. Choć wybór steków premium z całego świata jest tam ogromny, klienci upodobali sobie w szczególności te produkty. To tylko potwierdza rosnący trend w zamawianiu żywności premium online, który staje się nowym standardem wśród świadomych konsumentów poszukujących wyjątkowych doznań kulinarnych.
Rynek zamawiania żywności online rozwija się w zawrotnym tempie, a segment produktów super premium odgrywa w nim coraz większą rolę. W miarę jak konsumenci odkrywają zalety zakupów online, zwłaszcza w kontekście specjalistycznych produktów, można spodziewać się dalszego wzrostu tego rynku. To nowa era w handlu detalicznym, gdzie jakość, wygoda i dostępność idą w parze z rosnącymi oczekiwaniami konsumentów.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.