Nowy, wielofunkcyjny żel do mycia twarzy NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE
Obecnie kobiety coraz częściej poszukują rozwiązań, które są szybkie, skuteczne i innowacyjne. Zwłaszcza w codziennej pielęgnacji. NIVEA przedstawia nowy żel do mycia twarzy NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE, który powstał, aby sprostać oczekiwaniom wszystkich kobiet. Żel delikatnie oczyszcza, odświeża i wygładza skórę, natomiast zawarty w nim kawas mlekowy przygotowuje ją do aplikacji makijażu.
Jak pokazują badania*, 55% kobiet oczyszcza twarz za pomocą specjalnie dedykowanego do tego zabiegu pielęgnacyjnego produktu oraz wody. 24% dodaje do takiego zestawu także wacik, natomiast 21% używa jedynie produktu do oczyszczania i wacika, nie uwzględniając podczas pielęgnacyjnego rytuału wody.
Nowy żel NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE dedykowany jest kobietom, które poszukują szybkiego,a także skutecznego oczyszczenia. Dzięki wyjątkowym składnikom idealnie przygotowuje skórę rano przed nałożeniem makijażu oraz skutecznie oczyszcza na noc. Zawarty w nim kwas mlekowy i technologia micelarna, odpowiednia dla każdego rodzaju skóry, nie pozostawia na niej tłustego filmu. Ponadto dzięki formule łączącej w sobie moc czarnej herbaty oraz wyjątkową skuteczność kompleksu micelarnego delikatnie oraz skutecznie zmywa makijaż nie podrażniając przy tym skóry twarzy.
Profesjonalny żel do mycia twarzy NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE doskonale radzi sobie zarówno z mocnym, wieczorowym, wodoodpornym makijażem, jak i tym delikatnym, subtelnym, stosowanym w ciągu dnia. Dzięki swojemu wielofunkcyjnemu zastosowaniu pozostawia delikatnie oczyszczoną i odświeżoną skórę. W skład kultowej już linii NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE wchodzą także: profesjonalne płyny micelarne do wodoodpornego i długotrwałego makijażu NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE, chusteczki do demakijażu NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE oraz płyn do demakijażu oczu NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE.
Poznaj nowy, profesjonalny żel do mycia twarzy z linii NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE
Skutecznie oraz trwale usuwa makijaż, także wodoodporny. Zawarta w żelu technologia micelarna, suche olejki oraz ekstrakt z czarnej herbaty gwarantują doskonałe oczyszczenie, a także nawilżenie. Z kolei kwas mlekowy oraz formuła peelingująca przygotowują skórę
do nałożenia makijażu.
- Żel delikatnie oczyszcza i odświeża skórę
- Usuwa martwe komórki naskórka, zapewniając wygładzoną skórę rano i wieczorem
- Wygładza i lekko złuszcza skórę przygotowując ją
na aplikację makijażu
23,49 zł / 125 ml
Rekomendowana cena detaliczna

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.