Od dziś znowu w ofercie LIDL – nowy robot Monsieur Cuisine Smart
Wielofunkcyjny robot kuchenny Monsiuer Cuisine Smart – ulubieniec klientów Lidl – wraca do oferty. Nowa, ulepszona wersja robota ma jeszcze większą moc i jest kompatybilna z Asystentem Google, dzięki czemu można nim sterować głosem. Urządzenie będzie w sprzedaży do soboty 2 lipca lub do wyczerpania zapasów.
Wsparcie lub dodatkowa para rąk w kuchni są nieocenione. Idealnym kuchennym pomocnikiem może okazać się wielofunkcyjny robot kuchenny Monsieur Cuisine Smart z funkcją Wi-Fi (SilverCrest, 2499 zł/ 1 zestaw), który w jednym urządzeniu posiada aż 11 funkcji: gotowania, gotowania na parze, siekania, ważenia, emulgowania, zagniatania, rozdrabniania, mieszania, smażenia, sous vide oraz wolnego gotowania. Robot dostępny będzie w stacjonarnej ofercie Lidl Polska od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca.
Model nowej generacji Monsieur Cuisine Smart różni się od poprzedniej wersji – ma jeszcze większą moc (1050 W – moc gotowania + 1000 W – moc miksowania), jest jeszcze bardziej intuicyjny w obsłudze, posiada większy, 8-calowy wyświetlacz o jeszcze lepszej rozdzielczości, a także daje nowe możliwości: pozwala tworzyć tygodniowe plany posiłków z funkcją dostosowania porcji, oraz przygotowywać listy zakupów. Urządzeniem można również sterować głosem za pomocną Asystenta Google, komunikując się w języku angielskim (przy aktywnym połączeniu WLAN).
Robot może być źródłem kulinarnych inspiracji, a samo gotowanie staje się naprawdę łatwe, dzięki dostępowi do ponad 600 przepisów z instrukcją video krok po kroku. Co więcej, przepisy można udostępniać w social mediach – na Facebooku i Instagramie.
Robot składa się z kilku części: pokrywy, wkładki do gotowania na parze, nasadki do gotowania na parze, wkładu do gotowania, pojemnika ze stali szlachetnej do mieszania oraz nowego, ergonomicznego uchwytu, który umożliwia trzymanie pojemnika jedną ręką. Ponadto, w zestawie znajdziemy szpatułkę ze zdejmowaną silikonową końcówką, pokrywkę z otworem do napełniania i dozownikiem, a także wkładkę z ostrzami i nasadkę do mieszania.
Robot Monsieur Cuisine Smart dostępny będzie wyłącznie w sklepach stacjonarnych Lidl Polska. Urządzenie oferowane będzie od czwartku 30 czerwca do soboty 2 lipca.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.