Komunikaty PR

Odbierz szkolną wyprawkę w Centrum Korona!

2021-09-01  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Jak szybko skompletować szkolną wyprawkę dla dziecka, w której znajdą się wszystkie niezbędne szkolne akcesoria? Odwiedź Centrum Korona i odbierz Tytę za zakupy! Akcja będzie obowiązywać od 3 do 4 września w godz. 11:00-19:00 . W tych dniach odbędzie się też giełda podręczników.

Z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego, Centrum Korona przygotowało dla klientów akcję promocyjną, która ucieszy nie tylko dzieci, ale i rodziców. Robiąc zakupy w dniach 3-4 września za minimum 150 zł (w tym 1 paragon na kwotę max. 50 zł z hipermarketu Auchan), będzie można odebrać w prezencie tytę wyposażoną w niezbędne przybory i akcesoria szkolne dla dzieci. Upominki będą wydawane w Punkcie Obsługi Akcji po okazaniu paragonu.  

„Centrum Korona jest częstym miejscem zakupów dla rodzin z dziećmi, dlatego staramy się jak najbardziej dostosować do potrzeb tej grupy klientów. Wiemy, że skompletowanie szkolnej wyprawki bywa dla rodziców niełatwym wyzwaniem, dlatego postanowiliśmy przygotować akcję promocyjną, która znacznie usprawni im to zadanie. Mamy nadzieję, że w ten sposób nie tylko ułatwi odwiedzającym zakupy, ale też odciążymy domowy budżet” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Korona.

W dniach akcji odbędzie się również giełda podręczników. Wszyscy klienci będą mogli przynieść książki, w tym lektury i podręczniki szkolne, a w zamian zabrać do domu nowe tytuły. Stoisko z książkami szkolnymi zostanie ustawione przy wejściu piastowskim i będzie działać w godzinach 11:00-19:00. Każda osoba będzie mogła wymienić maksymalnie 5 książek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.