Odkryj designerskie torebki Mięta Design!
Poczuj miętę do Mięty! Sprawdź niepowtarzalne wzory torebek, które skradły już wiele serc i wybierz coś dla siebie! Mięta Design to wyjątkowe przedmioty dla wyjątkowych osób. Unikalne, ręcznie wykonane, zaprojektowane ze smakiem i z pasją, tworzone po to, aby sprawiać radość ich posiadaczom. Te małe dzieła sztuki zaskakują kolorystyką i wyrazistym wzornictwem. Już 9 kwietnia prosto spod igły trafią do wrocławskiej Galerii Dominikańskiej, gdzie zadebiutuje pierwszy sklep stacjonarny marki Mięta DESIGN. Nowy koncept zlokalizowany będzie na poziomie „0”. Jego otwarciu towarzyszyć będzie premiera specjalnej kolekcji, dedykowanej wrocławianom - „WrocLove”!
Jeśli szukasz oryginalnej torebki dla siebie, chcesz się wyróżnić, a przy tym doceniasz prawdziwe rzemiosło, to Mięta DESIGN jest marką stworzoną dla Ciebie. To unikalne połączenie wzornictwa, kolorystyki i faktury z najwyższą estetyką oraz funkcjonalnością.
Mięta DESIGN powstała z pasji do tworzenia nieszablonowych wzorów, z najwyższej jakości surowców i w duchu #lesswaste, oznaczającym świadome i racjonalne podejście do zakupów modowych (firma dba o pożytkowanie nawet najmniejszych ścinków). Twórcy Mięty- Katarzyna i Piotr Iskra postawili na produkcję niezwykłych i energetycznych wyrobów szytych z najwyższej jakości skór polskich, włoskich i hiszpańskich. To co najbardziej wyróżnia markę na rynku, to wyjątkowy design i oryginalna kolorystyka. Jej właściciele stawiają na mocne kolory, odważne wzory, nowatorskie techniki wykańczania i zdobienia skór. Produkty Mięta DESIGN są delikatne, wielowymiarowe, wielokolorowe, plastyczne i ładnie komponują się z różnymi stylizacjami ubioru. Marka słynie z tworzenia projektów kreatywnych, praktycznych i modułowych, z możliwością swobodnego łączenia ze sobą i komponowania elementów z różnych torebek. „Miętówki”, jak pieszczotliwie nazywają je twórcy, powstają w limitowanych seriach.
- Mamy wierne grono klientek, które cenią to, że nie robimy masowej produkcji. Nasze produkty są oryginalne, wykonane ręcznie z najwyższą dbałością o szczegóły, która dodaje unikatowości każdej stylizacji. Wiele modeli torebek kroję osobiście, a potem komponuję, tworząc unikaty— mówi Katarzyna Iskra, właścicielka marki Mięta Design. - W ofercie mamy kilkaset połączeń kolorystycznych, często z egzotycznych skór i w bardzo konkurencyjnych cenach, gdyż zależy nam by praktycznie każdy mógł sobie pozwolić na radość przyozdobienia się naszymi produktami. Ze względu na przepych wzorów i kolorów mogą one pełnić rolę kaletniczej biżuterii– dodaje Katarzyna Iskra.
Z wyjątkową ofertą Mięty oraz jej bestsellerami już w sobotę będą mogli zapoznać się wrocławianie. W nowo otwartym sklepie w Galerii Dominikańskiej zaprezentują się „miętowe” wyroby – począwszy od różnej wielkości torebek, po saszetki, kosmetyczki i portfele. Bogactwu kształtów, kolorów i wzorów nie oprą się wnikliwe spojrzenia miłośniczek fashion i stylowych aranżacji. Swoim fasonem, fakturą i hologramowym błyskiem zachwycą także nerkówki, saszetki na pas czy biodrówki. Nie zabraknie dodatków, które można zestawiać ze sobą na wiele sposobów – pasków, kieszeni do toreb modułowych, ale także finezyjnych opasek na głowę czy etui na laptopy.
Z okazji debiutu marki w Galerii Dominikańskiej, zaprezentowana zostanie najnowsza limitowana kolekcja, stworzona specjalnie na tę okoliczność pod nazwą WrocLove. Ważnym wydarzeniem zaplanowanym w ramach kolekcji będzie premiera butów, które poszerzą dotychczasowy asortyment Mięty DESIGN. Na otwarciu sklepu 9 kwietnia nie zabraknie też założycieli marki - Katarzyny i Piotra Iskrów. Dodatkowo w dniach 9 i 10 kwietnia przygotowano dla wrocławian specjalny rabat w wysokości 10 % na cały asortyment (z wyłączeniem kolekcji WrocLove).Na klientów czekać będą także upominki w postaci stylowych ozdób do włosów.
Obecność krakowskiej marki Mięta DESIGN w Galerii Dominikańskiej to efekt zdobycia przez nią głównej nagrody w I edycji konkursu ”Wygraj pop-up store!” ogłoszonym przez Atrium Poland Real Estate, właściciela Galerii Dominikańskiej. Projekt skierowany jest do młodych polskich marek, pragnących rozwinąć swój dotychczasowy lokalny biznes. Głównym laureatem została Mięta Design, która otrzymała bezpłatnie swój sklep w formacie pop-up w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy. Celem projektu Atrium jest wsparcie początkujących brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększenie ich szans na zaistnienie w handlu offline.
Więcej szczegółów na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.