Komunikaty PR

Odkryj designerskie torebki Mięta Design!

2022-04-11  |  18:18
Biuro prasowe

Poczuj miętę do Mięty! Sprawdź niepowtarzalne wzory torebek, które skradły już wiele serc i wybierz coś dla siebie! Mięta Design to wyjątkowe przedmioty dla wyjątkowych osób. Unikalne, ręcznie wykonane, zaprojektowane ze smakiem i z pasją, tworzone po to, aby sprawiać radość ich posiadaczom. Te małe dzieła sztuki zaskakują kolorystyką i wyrazistym wzornictwem. Już 9 kwietnia prosto spod igły trafią do  wrocławskiej Galerii Dominikańskiej, gdzie zadebiutuje pierwszy sklep stacjonarny marki Mięta DESIGN. Nowy koncept zlokalizowany będzie na poziomie „0”. Jego otwarciu towarzyszyć będzie premiera specjalnej kolekcji, dedykowanej wrocławianom - „WrocLove”!

 

Jeśli szukasz oryginalnej torebki dla siebie, chcesz się wyróżnić, a przy tym doceniasz prawdziwe rzemiosło, to  Mięta DESIGN jest marką stworzoną dla Ciebie. To unikalne połączenie wzornictwa, kolorystyki i faktury z  najwyższą estetyką oraz funkcjonalnością.

 

Mięta DESIGN powstała z pasji do tworzenia nieszablonowych wzorów, z najwyższej jakości surowców i w duchu #lesswaste, oznaczającym świadome i racjonalne podejście do zakupów modowych (firma dba o pożytkowanie nawet najmniejszych ścinków). Twórcy Mięty- Katarzyna i Piotr Iskra postawili na produkcję niezwykłych i energetycznych wyrobów szytych z najwyższej jakości skór polskich, włoskich i hiszpańskich. To co najbardziej wyróżnia markę na rynku, to wyjątkowy design i oryginalna kolorystyka. Jej właściciele stawiają na mocne kolory, odważne wzory, nowatorskie techniki wykańczania i zdobienia skór. Produkty Mięta DESIGN są delikatne, wielowymiarowe, wielokolorowe, plastyczne i ładnie komponują się z różnymi stylizacjami ubioru. Marka słynie z tworzenia projektów kreatywnych, praktycznych i modułowych, z możliwością swobodnego łączenia ze sobą i komponowania elementów z różnych torebek. „Miętówki”, jak pieszczotliwie nazywają je twórcy, powstają w limitowanych seriach.

 

- Mamy wierne grono klientek, które cenią to, że nie robimy masowej produkcji. Nasze produkty są oryginalne, wykonane ręcznie z najwyższą dbałością o szczegóły, która dodaje unikatowości każdej stylizacji. Wiele modeli torebek kroję osobiście, a potem komponuję, tworząc unikaty— mówi Katarzyna Iskra, właścicielka marki Mięta Design. - W ofercie mamy kilkaset połączeń kolorystycznych, często z egzotycznych skór i w bardzo konkurencyjnych cenach, gdyż zależy nam by praktycznie każdy mógł sobie pozwolić na radość przyozdobienia się naszymi produktami. Ze względu na przepych wzorów i kolorów mogą one pełnić rolę kaletniczej biżuteriidodaje Katarzyna Iskra.

 

Z wyjątkową ofertą Mięty oraz jej bestsellerami już w sobotę będą mogli zapoznać się wrocławianie. W nowo otwartym sklepie w Galerii Dominikańskiej zaprezentują się „miętowe” wyroby – począwszy od różnej wielkości torebek, po saszetki, kosmetyczki i portfele. Bogactwu kształtów, kolorów i wzorów nie oprą się wnikliwe spojrzenia miłośniczek fashion i stylowych aranżacji. Swoim fasonem, fakturą i hologramowym błyskiem zachwycą także nerkówki, saszetki na pas czy biodrówki. Nie zabraknie dodatków, które można zestawiać ze sobą na wiele sposobów – pasków, kieszeni do toreb modułowych, ale także finezyjnych opasek na głowę czy etui na laptopy.

 

Z  okazji debiutu marki w Galerii Dominikańskiej, zaprezentowana zostanie najnowsza limitowana kolekcja, stworzona specjalnie na tę okoliczność pod nazwą WrocLove. Ważnym wydarzeniem zaplanowanym w ramach kolekcji będzie premiera butów, które poszerzą dotychczasowy asortyment Mięty DESIGN. Na otwarciu sklepu 9 kwietnia nie zabraknie też założycieli marki - Katarzyny i Piotra Iskrów. Dodatkowo w dniach 9 i 10 kwietnia przygotowano dla wrocławian specjalny rabat w wysokości 10 % na cały asortyment (z wyłączeniem kolekcji WrocLove).Na klientów czekać będą także upominki w postaci stylowych ozdób do włosów.

 

Obecność krakowskiej marki Mięta DESIGN w Galerii Dominikańskiej to efekt zdobycia przez nią głównej nagrody w I edycji konkursu ”Wygraj pop-up store!” ogłoszonym przez Atrium Poland Real Estate, właściciela Galerii Dominikańskiej. Projekt skierowany jest do młodych polskich marek, pragnących rozwinąć swój dotychczasowy lokalny biznes. Głównym laureatem została Mięta Design, która otrzymała bezpłatnie swój sklep w formacie pop-up w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy. Celem projektu Atrium jest wsparcie początkujących brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększenie ich szans na zaistnienie w handlu offline.

 

Więcej szczegółów na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych Biuro prasowe
2024-08-14 | 13:45

Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych

W gdyńskim Centrum Riviera dostępna jest nowa, darmowa przestrzeń dla dzieci – sala zabaw. Zlokalizowana na pierwszym poziomie, naprzeciwko sklepu House, pozostanie otwarta do 30
Zakupy Wielkie otwarcie salonu VOGA
2024-08-12 | 08:55

Wielkie otwarcie salonu VOGA

Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i
Zakupy Znana marka modowa w Atrium Biała
2024-08-09 | 16:10

Znana marka modowa w Atrium Biała

Oryginalne wzornictwo, unikatowe, kolorowe ubrania inspirowane twórczością młodych artystów – to atuty marki odzieżowej Medicine, która już wkrótce wprowadzi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość

Prezenterka mocno trzymała kciuki, by pomysł na program śniadaniowy w Polsacie stał się rzeczywistością, i teraz cieszy się, że może być jego częścią. Agnieszka Hyży poprowadzi „Halo tu Polsat” w duecie z Maciejem Rockiem. Jednocześnie kieruje słowa uznania i wdzięczności pod adresem dyrektora programowego stacji, Edwarda Miszczaka, bo ma świadomość, że gdyby nie on, to taki format nie trafiłby na antenę stacji, z którą jest związana. Wierzy też, że ich poranna propozycja przyciągnie widzów, którzy do tej pory oglądali „Dzień dobry TVN” bądź „Pytanie na śniadanie”.

Muzyka

Natalia Nykiel: Dla mnie to jest bardzo szalony rok, ale ja uwielbiam, jak mam wypchany kalendarz. Wtedy czuję, że żyję i czerpię z tego bardzo dużo energii

Artystka dzieli teraz swój czas pomiędzy scenę, studio nagrań i parkiet taneczny. Pod koniec lipca miał premierę jej singiel „Daylight”, w którym zaprezentowała słuchaczom brzmienia z gatunku drum & bass. Utwór zapowiada zaplanowaną na wrzesień EP-kę zatytułowaną „Atom”, na której znajdą się tylko piosenki w języku angielskim. Jednocześnie trwają prace nad nową płytą artystki z polskimi kompozycjami. Już wkrótce Natalię Nykiel będzie można również oglądać w popularnym show Polsatu, a fani mogą liczyć na spotkanie z nią podczas koncertów plenerowych, festiwali i innych wydarzeń masowych, jakie latem odbywają się w różnych miejscach Polski.

Problemy społeczne

Co czwarta kobieta poniżej 20. roku życia doświadczyła przemocy ze strony partnera. Problem dotyczy nie tylko krajów o niskich dochodach i dużych nierównościach

Jedna czwarta kobiet w wieku 15–19 lat doświadczyła choć raz przemocy ze strony swojego partnera, a 16 proc. w ciągu ostatniego roku – alarmuje Światowa Organizacja Zdrowia (WHO). To zjawisko powszechne na całym świecie, choć – jak wskazuje WHO – największy odsetek występowania tego problemu notuje się w krajach o niższych dochodach i takich, w których występują duże nierówności płci, m.in. w dostępie do edukacji, warunków zatrudnienia czy wynagrodzenia.