Odkryj pasję z pazurem! Tydzień sTYlisty z marką Silcare
Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group
Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl
Trwająca pandemia sprawiła, że ogromna część naszej aktywności przeniosła się do Internetu i to tam szukamy wiedzy i inspiracji. Według ankiety przeprowadzonej w marcu 2021 przez firmę Silcare, prawdopodobnie jedynego polskiego producenta i wytwórcę lakierów i żeli UV/LED, niemal 40% badanych poszukuje informacji na Facebooku. Dlatego też właśnie tam marka już 7 czerwca wystartuje z cyklem edukacyjnych webinarów w ramach Tygodnia Stylisty Paznokci.
Dzień Stylisty to święto obchodzone już od ponad dekady w dniu 12 czerwca na cześć wszystkich osób, które zawodowo zajmują się zdobieniem paznokci. To również okazja do wspólnych dyskusji czy warsztatów i dzielenia się wiedzą oraz zdobytym doświadczeniem. Mimo że nadal jeszcze nie powróciliśmy w pełni do spotkań organizowanych na żywo, to z powodzeniem spotykamy się w wirtualnej przestrzeni.
Właśnie w takim formacie marka Silcare organizuje wydarzenie, które jednak trwać będzie nie jeden dzień, ale cały tydzień! Pod hasłem Tydzień sTYlisty – odkryj pasję z pazurem! Silcare chce dzielić się wiedzą i bogatym doświadczeniem, zdobytymi przez 17 lat funkcjonowania na polskim i światowym rynku. Od 7 do 12 czerwca na oficjalnym profilu facebook.com/SilcareCosmetics/ trenerzy i pracownicy firmy opowiedzą o kulisach pracy stylisty, dadzą rady tym, którzy marzą o wygranej w różnego rodzaju mistrzostwach modelowania i zdobienia paznokci czy wreszcie odkryją tajemnice nowości na rynku kosmetycznym – formuły HEMA FREE. Poza tym na uczestników webinarów czekają atrakcyjne zniżki na wybrane produkty oraz konkurs z kosmetycznymi nagrodami!
Szczegółowy program wydarzenia i regulamin dostępne na profilu marki Silcare facebook.com/SilcareCosmetics/.
SILCARE to polski producent i wytwórca produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, zarówno domowej, jak
i profesjonalnej. Silcare to specjalista od paznokci, dłoni i stóp, to sprawdzona jakość w atrakcyjnej cenie. Firma istnieje na rynku ponad 15 lat, ale wciąż jest na nowo odkrywana przez klientów. Jej symbolem stał się mocno różowy słoiczek – kultowy już produkt Base One, światłoutwardzalny żel do stylizacji paznokci. Spółka wytwarza swoje produkty w Gorzowie, zatrudniając na miejscu prawie 400 osób. To tu powstają wielobarwne hybrydy, żele, ale również kosmetyka biała. Wśród pielęgnacji odnajdziemy m.in. linię nappa, dedykowaną do stóp, czy pięknie pachnącą So Rose! So Gold! Dłonie i stopy to nie tylko paznokcie, ale również wypielęgnowana skóra – filozofią firmy jest kompleksowe podejście. Kosmetyki marki Silcare można kupić w sieci wewnętrznej dystrybucji – Drogeriach Silcare, sklepie internetowym marki www.nails.silcare.com, ale i u partnerów w kraju i na świecie. Polska, dobra jakość w atrakcyjnej cenie – odkryj ją i zmieniaj się z nami!
Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó
Czego potrzebują włosy kręcone?
Menopauza nie jest chorobą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Monika Richardson: Martwi mnie globalne ocieplenie klimatu. Zastanawiam się, jaki świat szykujemy dla naszych wnuków
Europejska Agencja Środowiska (EEA) alarmuje, że w związku z ocieplaniem się klimatu Europie zagraża wiele niebezpieczeństw, wśród nich ekstremalne zjawiska pogodowe – trąby powietrzne, fale upałów, powodzie, susze oraz pożary, a także wzrost zachorowań na różne choroby. W tej sytuacji Monika Richardson dziwi się temu, że wiele osób nie zważa na niekorzystne zmiany klimatyczne i zamiast im zapobiegać, poprzez swoje złe nawyki przyczyniają się tylko do pogłębienia problemu.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą
Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.
Finanse
Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł
Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.