Odkryjcie świat fantazji z Panem Kleksem w Westfield Arkadia
Już od 4 grudnia, klienci Westfield Arkadia będą mieli niepowtarzalną okazję przeżyć wyjątkowe emocje w trakcie jedynego w Warszawie wydarzenia promującego nową wersję filmu „Akademia Pana Kleksa” w reżyserii Macieja Kawulskiego. Film wraca na ekrany kin po 40 latach, a współpraca przy okazji jego promocji potwierdza pozycję Westfield Arkadia nie tylko jako miejsca, w którym na klientów czekają flagowe sklepy polskich i światowych marek, ale także wyjątkowe wydarzenia.
Od 4 do 9 grudnia, w Westfield Arkadia, dzieci (i nie tylko) będą mogły puścić wodze fantazji i budować konstrukcje z klocków LEGO, realizując też różne zadania konkursowe oraz biorąc udział w warsztatach. Do ich dyspozycji zostanie oddanych kilka zróżnicowanych tematycznie stref: strefa tworzenia Akademii Pana Kleksa, strefa konkursowa, strefa warsztatowa, strefa swobodnego budowania LEGO i LEGO Duplo oraz strefa warsztatów dla szkół o historii wynalazków (dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 13:45, po wcześniejszym zapisaniu się pod adresem rzecznik@westfieldarkadia.pl). Kulminacją atrakcji będzie sobotnie spotkanie z twórcami i aktorami uwspółcześnionej ekranizacji bajki Jana Brzechwy. Udział w nim wezmą Antonina Litwiniak (Ada Niezgódka), Sebastian Stankiewicz (Ptak Mateusz), Daniel Walasek (Vincent), Daria Kalinchuk (Natasza) oraz reżyser i scenarzysta filmu Maciej Kawulski. Spotkanie odbędzie się w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni w godzinach 16:00 – 18:00.
– Westfield Arkadia od wielu lat buduje i umacnia swoją pozycję na rynku. Chcemy być nie tylko miejscem, w którym na klientów czeka wyjątkowa oferta, doskonała jakość usług, ale też niezapomniane wydarzenia. Zależy nam na tym, by dostarczać klientom „coś ekstra”. Takie wydarzenia jak promocja nowej wersji filmu „Akademia Pana Kleksa” to niepowtarzalna w Warszawie okazja na spotkanie z Panem Kleksem i innymi bohaterami filmu, i to w otoczeniu unikatowej scenografii z klocków LEGO. Zapraszam do Westfield Arkadia już od 4 grudnia! - mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Promocja wydarzenia będzie wsparta szeroką kampanią mediową (DOOH, radio, online) oraz na nośnikach własnych centrum. m.in. ekranach wielkoformatowych, za wynajem których (także partnerom zewnętrznym) odpowiedzialna jest agencja mediowo-eventowa Westfield Rise.
![Dlaczego oszczędzanie może kosztować życie? Czyli czy warto kupić używany foteli Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1772959999,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Dlaczego oszczędzanie może kosztować życie? Czyli czy warto kupić używany foteli
![Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped](/files/_uploaded/glownekonf_973191396,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Żywienie małego dziecka na wakacjach – 5 ważnych wskazówek od psychologa i ped
![Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne](/files/_uploaded/glownekonf_1417324848,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Sport
![](/files/1922771799/pge-projekt-warszawa-bb-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Sport
Coraz mniej Polaków ćwiczy regularnie przez brak czasu i motywacji. To może pogłębiać problemy ze zdrowiem psychicznym
![](/files/1922771799/pracownicy-ruch-2,w_133,r_png,_small.png)
Ludzie, którzy w ciągu całego życia są aktywni fizycznie, zapadają na niektóre nowotwory co najmniej o 25 proc. rzadziej niż osoby mało aktywne. Mniejsze jest też u nich ryzyko wystąpienia chorób serca czy cukrzycy. Mimo świadomości dobroczynnego wpływu aktywności fizycznej tylko co czwarty Polak podejmuje ją regularnie przez minimum 30 minut dziennie, zgodnie z rekomendacjami WHO – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2023”. Brak ruchu najczęściej wynika z braku czasu i motywacji, ale może być także efektem poważniejszych problemów ze zdrowiem psychicznym. Eksperci dowodzą, że może jednocześnie te problemy pogłębiać, co tworzy błędne koło. Duża może być rola pracodawców, by zachęcać pracowników do aktywności fizycznej.
Moda
Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy
![](/files/1922771799/luna-eurowizja-1,w_133,r_png,_small.png)
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.