Odwiedź Atrium Kasztanowa i zgarnij letnie gadżety
Idzie lato! Z tej okazji centrum handlowe Atrium Kasztanowa zaplanowało letnią akcję z nagrodami, które będą praktycznym gadżetem umilającym wakacyjny wypoczynek. Klienci, którzy w dniach 20-26 czerwca zrobią zakupy w sklepach na terenie galerii, zdobędą wyjątkowe nagrody –letnią czapkę lub plażowego dmuchańca!
Czerwiec to idealny moment na zaplanowanie aktywności na świeżym powietrzu i wycieczek. Z tej okazji centrum handlowe przygotowało dla mieszkańców Piły i okolic wyjątkową akcję pod hasłem „Zgarnij letni gadżet!”.
Na klientów, którzy zrobią zakupy w dniach 20-26 czerwca, w godz. 11.00-19.00, czekają wspaniałe nagrody, które z pewnością uatrakcyjnią im letni wypoczynek. Za wydaną kwotę o wartości min. 100 zł, w okresie trwania promocji, kupujący mogą zdobyć letnią czapkę – zapewniającą odpowiednią ochronę przed słońcem jak i będącą modnym uzupełnieniem letniej stylizacji. Natomiast za zakupy powyżej 200 zł – klienci otrzymają dmuchańca plażowego, który uświetni pobyt nad wodą i zapewni każdemu, niezależnie od wieku, rewelacyjną zabawę.
Aby wziąć udział w akcji i wygrać nagrodę, wystarczy zgłosić się z paragonem zakupowym do punktu obsługi akcji, zlokalizowanym na głównym holu centrum handlowego i czynnym w godzinach 11.00-19.00.
- Akcją „Zgarnij letni gadżet!!” chcemy wspólnie z naszymi klientami celebrować nadejście wakacji, a tym samym zachęcić ich do bezpiecznego i komfortowego wypoczynku na świeżym powietrzu. Dla uczestników naszej promocji przygotowaliśmy praktyczne gadżety, z których będą mogli korzystać w sezonie wakacyjnym – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.