Komunikaty PR

Odwiedź Atrium Plejada i zainspiruj się na wiosnę!

2022-04-04  |  12:18
Biuro prasowe

Przyroda budzi się do życia, rozkwitając różnymi kolorami. Pierwsze wiosenne oznaki pojawiły się także w Atrium Plejada, w którym bujnie obrodziły nagrody. Od 7 do 13 kwietnia klienci centrum handlowego w zamian za zakupy mogą otrzymać wielkanocne ozdoby. Ponadto 9 kwietnia w Atrium Plejada odbędą się warsztaty wielkanocne dla osób, które lubią twórcze pomysły i oryginalne dekoracje. Najmłodsi wezmą udział w zajęciach z dekorowania pisanek, z kolei dla starszych bytomian zaplanowano zajęcia florystyczne.

Na powitanie wiosny bytomskie centrum handlowe przygotowało wiele atrakcji. W dniach 7-13 kwietnia Atrium Plejada zaprasza do udziału w wiosennej akcji z nagrodami. W trakcie jej trwania, klienci, którzy zrobią zakupy na kwotę minimum 200 zł (podczas maksymalnie 2 transakcji), a następnie zarejestrują paragon w Punkcie Obsługi Klienta (POK), mają okazję zdobyć wyjątkowe upominki. Codziennie do rozdania jest aż 50 sztuk wielkanocnych wianków oraz stroików! W przypadku przekroczenia dziennego limitu nagród, na klientów czekają prezenty gwarantowane w postaci szklanych flakonów. A to oznacza, że każdy ma szansę na wygraną!

 

Dodatkowy upominek - świeczkę w kształcie pisanki - otrzymają osoby zapisujące się w tym czasie do newslettera galerii. Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji dostępne są na stronie Atrium Plejada oraz w Punkcie Obsługi Klienta, znajdującym się pomiędzy sklepem RTV Euro AGD a salonem Reserved. Nagrody wydawane będą w POK w trakcie trwania akcji, w godz. 11.00 – 19.00. Liczba upominków przewidzianych w promocji jest ograniczona.

 

Wiosna nastraja twórczo i pobudza do kreatywnego działania. Dla osób poszukujących ciekawych inspiracji do tworzenia, doskonałą okazją będą zaplanowane na 9 kwietnia w Atrium Plejada warsztaty. Dla najmłodszych zaplanowano otwarte zajęcia z dekorowania wielkanocnych jajek, w których może wziąć udział każde dziecko. Natomiast dla starszych dzieci, młodzieży oraz dorosłych zaplanowano warsztaty florystyczne z robienia indywidualnych kompozycji o tematyce „Las w szkle”. Wykonane własnoręcznie dekoracje będzie można zabrać ze sobą do domu. Sobotnie zajęcia prowadzone będą w czasie trwania akcji promocyjnej.

 

Wiosną powiało także na naszym profilu facebookowym! W dniach 7-13 kwietnia zapraszamy do śledzenia profilu Atrium Plejada, na którym będą publikowane konkursy wraz z zasadami udziału w nich. W każdym z nich na zwycięzcę czeka atrakcyjna nagroda – głośnik w kształcie zająca! Wiosenny look opanował także nasz Instaroom! – radosna, kolorowa scenografia będzie doskonałym tłem do tworzenia wyjątkowych selfie i kręcenia ciekawych filmików. Instaroom znajduje się w sąsiedztwie Lodziarni Grycan oraz sklepu RTV Euro AGD.

 

- W tym roku nadejście wiosny postanowiliśmy zaakcentować w szczególny sposób. Dla naszych klientów zaplanowaliśmy akcję z wyjątkowymi nagrodami, które ozdobią każde wnętrze. Miłośnicy roślin i osoby uzdolnione plastycznie będą mogły wziąć udział w inspirujących zajęciach, a wykonane przez siebie przedmioty zabrać ze sobą do domu. Po długim okresie izolacji związanej z pandemią, wielu bytomian poszukuje aktywności w postaci ciekawych, zorganizowanych form spędzania wolnego czasu. Warsztaty rękodzieła mogą dać wiele satysfakcji i sprawić dużo radości. Dlatego zachęcamy wszystkich do dobrej zabawy! - mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.

 

Więcej szczegółów na stronie: https://atrium-plejada.pl i na profilu Facebook: https://www.facebook.com/AtriumPlejada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek Biuro prasowe
2024-10-03 | 01:20

Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek

Centrum Handlowe Borek jest już z Wami od ćwierćwiecza! Przez ten długi czas dokładaliśmy wszelkich starań, aby wszyscy – nasi sąsiedzi i przyjaciele, wracali do nas jak
Zakupy Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
2024-10-01 | 14:00

Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka

  Czy kraje bałtyckie – Litwa, Łotwa i Estonia - to dobry kierunek ekspansji zagranicznej? Sprawdźmy to! Szacuje się, że będą to jedne z najszybciej rozwijających się
Zakupy W Pepco rusza projekt Cena jakiej nie było
2024-09-30 | 12:00

W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"

Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.