Oficjalna polska premiera zegarków Bemi
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Na polskim rynku oficjalnie pojawiła się marka Bemi – po premierze zegarków dla dzieci przyszedł czas na produkty dla nieco starszych użytkowników, chcących monitorować swoją codzienną aktywność i postępy w treningach. Modele TER2, ARI, KIX-M oraz Racer RC1 dostępne są m.in. w sklepach online sieci Media Markt, Media Expert oraz RTV EURO AGD.
Monitoring aktywności i funkcje dedykowane kobietom
Zegarki Bemi TER2, Bemi ARI, Bemi KIX-M oraz Bemi Racer RC1 są stworzone zarówno dla osób regularnie uprawiających sport, jak i tych, którym zależy na codziennym monitorowaniu aktywności i podnoszeniu swojej motywacji do wykonywania ćwiczeń. Urządzenia śledzą spalanie kalorii oraz liczbę zrobionych kroków i przebyty dystans. Smartwatche są wyposażone w szereg trybów sportowych (m.in. bieganie i jazda na rowerze), pozwalających na dostosowanie programu do potrzeb użytkownika. Modele ARI i KIX-M umożliwiają również uprawianie sportów wodnych – spełniają normę IP68, co oznacza, że są wodoszczelne i odporne na pył oraz kurz.
Smartwatche Bemi umożliwiają obserwację pracy serca – mają wbudowany monitoring ciśnienia oraz natlenienia krwi, a także pulsometr i opcję śledzenia snu. Modele Bemi TER2 i Bemi KIX-M wyposażone są w funkcję monitorowania cyklu menstruacyjnego przeznaczoną dla kobiet. Dodatkowo za pomocą zegarków Bemi możliwe jest sterowanie aparatem w telefonie komórkowym.
Wszystkie zegarki marki Bemi są kompatybilne z systemami operacyjnymi Android 4.4 oraz iOS 8 lub nowszymi. Smartwatche z poziomu telefonu komórkowego steruje się za pomocą aplikacji, dostępnych do pobrania w App Store oraz Google Play Store. Urządzenia wyposażone są w system łączności Bluetooth oraz posiadają wyświetlacz IPS o rozdzielczości 240x240 pikseli.
Modele Bemi dla dorosłych dostępne na polskim rynku
Bemi TER2
Zegarek Bemi TER2 został wyposażony w 1,4-calowy wyświetlacz, procesor Realtek RTL8762C oraz akumulator o pojemności 160 mAh. Smartwatch jest odporny na kurz i wilgoć – spełnia normy IP67. Dodatkowo urządzenie ma wbudowany alarm, funkcję monitorowania cyklu menstruacyjnego i temperatury ciała oraz stoper. Model dostępny jest w trzech kolorach: czarnym, różowym i niebieskim w cenie 178 zł.
Bemi ARI
Smartwatch Bemi ARI wyposażono w 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Nordic NRF52832, pamięć RAM 64 MB oraz akumulator o pojemności 170 mAh. Urządzenie spełnia normy IP68, co oznacza, że jest odporne na kurz i wodę. Wśród dostępnych funkcji znajdują się także kontrola muzyki z telefonu, prognoza pogody, przypomnienia o braku aktywności oraz stoper. Model w kolorze czarnym dostępny jest w cenie 158 zł, wersje złota i srebrna w zestawie z dodatkowym paskiem w kolorze czarnym kosztują kolejno 198 zł oraz 208 zł.
Bemi KIX-M
Model KIX-M od Bemi posiada 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Goodix GR5515 i procesor audio Appotech CW6693D oraz wbudowaną pamięć 512 MB. Akumulator w zegarku ma pojemność 240 mAh, urządzenie spełnia także normy wodoszczelności IP68. Dodatkowe dostępne funkcje to wbudowany odtwarzacz muzyki, alarm, monitorowanie cyklu menstruacyjnego oraz stoper. Model jest dostępny w kolorze czarnym, zielonym oraz różowym w cenie 248 zł.
Bemi Racer RC1
Smartwatch Bemi Racer RC1 jest wyposażony w 1,3-calowy wyświetlacz, procesor Realtek RTK8762, 64 MB pamięci wewnętrznej oraz akumulator o pojemność 200 mAh. Zegarek spełnia normy IP67 – jest odporny na wilgoć i kurz. Inne funkcje urządzenia to budzik, przypomnienia o braku aktywności, lokalizacji telefonu i stoper. Model dostępny w kolorze czarnym w cenie 238 zł.
Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?
Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.