Ogłoszono datę Rosa Challenge Tour 2025
To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour. Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym sezonie odbędzie się 29 wydarzeń w 18 krajach, z łączną pulą nagród wynoszącą 9 milionów euro. Polska edycja wystartuje w końcówce zmagań. Rosa Challenge Tour rozpocznie się w czwartek, 4 września i potrwa do niedzieli 7 września. Warto już teraz zapisać te daty w swoim kalendarzu.
W pierwszym tygodniu września na jednym z najpiękniejszych pól golfowych w Polsce, w Konopiskach koło Częstochowy, będzie można podziwiać 156 zawodników z całego świata. Wśród nich pojawią się sławy golfa oraz pretendenci do światowej kariery. Golfiści powalczą o zwycięstwo w turnieju i cenne punkty w rankingu Road to Mallorca, które mogą zapewnić im miejsce w najwyższej europejskiej lidze – DP World Tour.
„Pierwsza edycja Rosa Challenge Tour spotkała się z wysoką oceną przedstawicieli ligi oraz samych zawodników. Ten pozytywny odbiór zmotywował mnie do organizacji kolejnej edycji. Chciałbym, aby środowisko golfowe oraz media aktywnie włączyły się w organizację i promocję turnieju. To w końcu nasz wspólny interes, aby golf rozwijał się w Polsce. Życzę nam wszystkim niesamowitych sportowych emocji. Byłoby też fantastycznie, gdyby tym razem polscy reprezentanci pozytywnie nas zaskoczyli”– mówi Arkadiusz Muś, właściciel Rosa Golf Club, Prezes Zarządu Press Glass i organizator turnieju.
W nowym sezonie w ramach Challenge Tour 2025 odbędzie się 29 wydarzeń w 18 krajach, na 3 kontynentach. Każdy z turniejów to duże wyzwanie dla organizatorów. Tym bardziej cieszy, że już pierwsza edycja Rosa Challenge Tour zebrała w świecie golfa bardzo pozytywne recenzje.
„Przed nami druga edycja Rosa Challenge Tour i nowe wyzwania organizacyjne. Jestem jednak przekonany, że doświadczenia z poprzedniego roku pozwolą nam zrobić to jeszcze lepiej. Chcemy nie tylko zapewnić zawodnikom optymalne warunki do rozgrywek, ale też stworzyć sportowe wydarzenie, które na długo zostanie w pamięci kibiców. Oczywiście nadrzędnym celem jest popularyzacja golfa w Polsce. Już pierwsza edycja Rosa Challenge Tour zintegrowała sporą część polskiej społeczności golfowej, a liczba kibiców pozytywnie nas zaskoczyła. Również zainteresowanie ze strony mediów było spore, ale nie będę ukrywał, że w 2025 liczymy na dużo więcej”– mówi Łukasz Tomkiewicz, CEO V5 Group, współorganizator turnieju.
Z początkiem nowego roku organizatorzy Rosa Challenge Tour rozpoczną nabór wolontariuszy, chcących współtworzyć najważniejsze golfowe wydarzenie w Polsce. Szczegóły zostaną opublikowane wkrótce na stronie www.rosa.golf/challengetour

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.