OKAM wraz z F.S.O. PARK wspierają młodych artystów w ramach Warsaw off ART
Między 26 a 29 września br. odbędzie się 7-edycja międzynarodowego festiwalu sztuki Warsaw off ART pt. “Gdzie jest ten miód?”. Wydarzenie będzie mieć miejsce w budynku Glicerynowni, znajdującym się w zrewitalizowanym przez OKAM kompleksie BOHEMA - Strefa Praga przy ul. Szwedzkiej 26a na Pradze Północ w Warszawie. Partnerem wydarzenia jest firma OKAM oraz F.S.O. PARK.
W ramach tegorocznej edycji zaprezentują się młodzi artyści z Poznania, Lipska, Krakowa oraz Warszawy, których twórczość ma skłonić do refleksji nad dzisiejszymi wyzwaniami młodych pokoleń. Prace artystów odnoszą się do sytuacji finansowej najmłodszych generacji i ich życia zawodowego.
- Regularnie włączamy się w różnego rodzaju projekty artystyczne na Pradze Północ, która z uwagi na prowadzone w dzielnicy inwestycje, jest nam bardzo bliska. Tym razem OKAM udostępnił przestrzeń pod wystawę prac młodych artystów w ramach alternatywnego festiwalu sztuki Warsaw off ART. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy wesprzeć artystów i mamy nadzieję, że nie jest to nasze ostatnie spotkanie w ramach Warsaw off ART. - podkreśla Urszula Karczmarczyk, Dyrektor Marketingu OKAM City.
Na przełomie grudnia 2023 i stycznia 2024 r. OKAM był organizatorem oraz mecenasem wystawy rysunku praskiego artysty Tymona Wodnickiego z cyklu “Never ending drawing”, która prezentowana była w Budynku Bramy Głównej FSO a docelowej inwestycji F.S.O. PARK przy ul. Jagiellońskiej 88 w Warszawie.
Wystawa w ramach Warsaw off ART dostępna będzie dla zwiedzających od 26 do 29 września, w godzinach 12.00 do 19.00 w budynku Glicerynowni, przy ul. Szwedzkiej 26a. Na 26 września o godz. 17:00 zaplanowano wernisaż.
- Festiwal wyróżnia się swoim niezależnym, offowym charakterem, który przyciąga twórców szukających przestrzeni do eksperymentowania oraz odbiorców zainteresowanych najnowszymi kierunkami w sztuce. To wydarzenie, które przekracza bariery formalne i geograficzne, tworząc platformę dla różnorodnych form ekspresji artystycznej i budując mosty między kulturami. – twierdzi Piotr Ambroziak, Pomysłodawca i Dyrektor Festiwalu Warsaw off ART
Od 2018 roku Warsaw off ART stanowi niezależną platformę artystyczną, będąc oddolną inicjatywą twórców dla twórców. Celebruje twórczość utalentowanych artystów z Polski i świata we wszystkich dziedzinach sztuki, takich jak malarstwo, rzeźba czy muzyka. Od początku istnienia wydarzenie gościło ponad 100 artystów.
Patronat: UAP Poznań
Partnerzy wydarzenia:
- OKAM
- F.S.O. PARK
- TMC Polska
- FineTech Construction Group
- UAP Poznań
Organizatorzy:
- Pod ciśnieniem
- Warsaw off ART

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.