Komunikaty PR

OKNOPLAST for Art – artyści wciąż mogą wysyłać zgłoszenia

2024-01-23  |  10:04
Biuro prasowe

Trwa przyjmowanie wizualizacji prac do drugiej edycji międzynarodowego konkursu dla artystów OKNOPLAST for Art. Na zgłoszenia kandydatów organizatorzy czekają do 4 marca 2024. Dla zwycięzców przygotowano nagrody o łącznej puli 12 000 euro, a wszystkie nagrodzone prace zostaną zaprezentowane w Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK.

 

Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy w dowolnej technice na niekonwencjonalnym płótnie, czyli oknie zaprojektowanym przez OKNOPLAST. Udział mogą wziąć osoby pełnoletnie i będące mieszkańcami Unii Europejskiej, które dodatkowo spełniają jeden z trzech warunków: są twórcami z udokumentowanym portfolio artystycznym, są studentami lub absolwentami uczelni artystycznej. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę koncepcyjną w formie wizualizacji. W celu zachowania równych szans dla wszystkich autorów musi być ona pozbawiona znaków wodnych, podpisów i innych treści identyfikacyjnych.

 

– W pierwszej edycji OKNOPLAST FOR ART wzięło udział ponad 200 artystów z całej Unii Europejskiej, co traktujemy jako wielki sukces. Widzimy, że nietypowy pomysł, jakim jest stworzenie z okna dzieła sztuki spotkał się dużym odzewem środowiska artystycznego i odbiorców sztuki. W drugiej edycji konkursu po raz kolejny dosłownie zderzamy mechaniczny świat produkcji z wrażliwością i kreatywnością twórców. Otrzymaliśmy już kilkadziesiąt wizualizacji prac, a minęła dopiero połowa czasu przeznaczonego na przyjmowanie zgłoszeń – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, szefowa marketingu OKNOPLAST.

 

Łączna pula nagród wynosi 12 000 euro (7 000 euro za miejsce 1., 3 000 euro za miejsce 2. oraz 2 000 euro za miejsce 3.). Dodatkowo wszystkie nagrodzone przez jury prace zostaną zaprezentowane na wystawie konkursowej w Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK, a także zasilą powiększaną z edycji na edycję kolekcję dzieł sztuki OKNOPLAST.

Planowany termin wystawy pokonkursowej i wernisażu to czerwiec 2024 roku.

——————————

Więcej informacji o konkursie: https://art.oknoplast.com/

Regulamin konkursu: https://art.oknoplast.com/PDF/PL-Regulamin-konkursu.pdf

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.