Olej rzepakowy, czyli naturalnie smaczne Święta!
Z pomocą przyjdzie Wam olej rzepakowy, bogaty w witaminy E i K, o neutralnym kolorze i smaku, który sprawdzi się podczas przygotowywania pieczeni, sałatek i świątecznych ciast.
Andrzej Polan, kucharz i ambasador kampanii „Olej rzepakowy skarbem Europy”:
Święta czas cudny, rodzinny, pełen prezentów, życzeń i dobrego jedzenia. Olej rzepakowy jest stałym elementem tradycyjnej polskiej kuchni. Moje propozycje to rodzaj zachęty, żeby skorzystać z jego walorów i przygotować dodatkowo dania z poza menu, które już pewnie zaplanowaliście. Zapewniam, będą to hity na Waszych stołach! Potrawy przygotowywane z myślą o najbliższych osobach smakują najlepiej. Życzę Państwu, żeby było smacznie, zdrowo i rodzinnie!
Zapraszamy do zapoznania się z tekstem z załącznika, w którym znajdą Państwo przepisy kulinarne Andrzeja Polana na:
- Pierogi ziemniaczane ze smażoną kapustą kiszoną,
- Smażone ptysie z kremem chałwowym, makiem i orzechami
Wesołych i smacznych Świąt!
Więcej informacji, porad, wypowiedzi ekspertów oraz przepisów dostępnych jest na stronie >>> olejrzepakowy.com

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.