Oleje z Manufaktury Sadowskich - nowość!
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Oprócz miodu, kiszonek, warzyw i owoców to właśnie także rośliny oleiste zasługują na miano „superfoods”. Ich nasiona, pestki czy owoce, poddane tłoczeniu w temperaturze niższej niż 35 stopni Celsjusza, są źródłem oleju, który zachowuje ich naturalny smak oraz moc zdrowotnych walorów. Dzięki tłoczeniu na zimno, oleje są bogate w cenne dla zdrowia składniki, takie jak: kwasy Omega-3, Omega-6 i Omega-9. Niefiltrowane i nierafinowane oleje, wytwarzane ręcznie z zachowaniem najwyższej staranności procesu i przy stałej kontroli jakości, to płynne złoto, które – podobnie jak miód – doskonale wpływa na zdrowie i samopoczucie. Warto je włączyć do codziennej diety, szczególnie w okresie przesilenia jesienno-zimowego.
Należy jednak pamiętać, że oleje tłoczone na zimno nie są przeznaczone do smażenia lub innej obróbki termicznej. Można je natomiast spożywać jako dodatek do ciepłych dań. Idealnie komponują się z gotowanymi i świeżymi warzywami, jako składnik zimnych sosów, np. domowego pesto lub pasty twarogowej.
Wśród oferowanych przez Manufakturę Rodziny Sadowskich olejów dostępne są te popularne, które mają swoje stałe miejsce w kuchni, takie jak: olej rzepakowy czy lniany, jak również te mniej znane, lecz bardzo cenne dla zdrowia, jak: olej z ostropestu, olej z wiesiołka, olej z czarnuszki, olej konopny oraz olej z pestek dyni.
| OLEJ Z WIESIOŁKA
Cena: 58 zł / 250 ml |
| OLEJ LNIANY
Cena: 17 zł / 250 ml |
| OLEJ RZEPAKOWY
Cena: 13,50 zł / 250 ml |
| OLEJ Z OSTROPESTU · reguluje pracę wątroby i nerek, skutecznie oczyszczając je z toksyn -
Cena: 34 zł / 250 ml |
| OLEJ Z CZARNUSZKI
Cena: 58 zł / 250 ml |
| OLEJ Z PESTEK DYNI
Cena: 58 zł / 250 ml |
| OLEJ KONOPNY
Cena: 38, 50 zł / 250 ml |

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.