Oryginalne z natury – przyciski spłukujące w wyjątkowej odsłonie
Przyroda to niewyczerpane źródło inspiracji. Spragnieni bliskości, chętnie zapraszamy ją do naszych wnętrz. Teraz, dzięki rozwiązaniom od marki TECE, może zagościć również w pomieszczeniach sanitarnych. Dąb, marmur, kamień łupkowy i szkło stały się bowiem inspiracją dla nowych wariantów przycisków TECEloop.
Potrzeby wnętrza
Piesze wędrówki po górach, spacer po lesie wśród szumu drzew czy kojący dla zmysłów dotyk chłodnego kamienia – korzyści płynących z przyrody nie sposób nie docenić. Przebywanie na łonie natury uspokaja, wycisza, dotlenia organizm. Nic dziwnego, że chcemy mieć z nią kontakt jak najczęściej – także w najbliższym otoczeniu. Odpowiedzią firmy TECE na tę potrzebę bliskości są przyciski spłukujące do WC TECEloop. Inspirowane i wykonane z naturalnych materiałów, pozwalają zwiększyć komfort użytkowania łazienki i wprowadzić do niej upragnione doznania. Nowe modele dostępne są w wariancie dąb, marmur, kamień łupkowy i szkło. Bazując na niezmiennej funkcjonalności i doskonałości kształtów, z którą od lat kojarzona jest seria przycisków TECEloop, otrzymały nowy wyraz i oryginalne wykończenie.
Kontakt z naturą
Osoby, które na pierwszym planie stawiają przytulność, docenią z kolei przycisk TECEloop w wariancie dąb. Drewno bowiem, jak żaden inny materiał, pozwala nadać naturalny charakter wnętrzu oraz sprawić, że staje się ono ciepłe i przyjemne dla zmysłów.
Majestatyczny, a zarazem delikatny – marmur zachwyca swoim pięknem i szlachetnością od pokoleń. Do niedawna kojarzony wyłącznie z przepychem i luksusem. Teraz, dzięki rozwojowi technologii obróbki, rezygnuje ze swej elitarności, wyrażając dążenie do natury i autentyczności w aranżacji wnętrz. Przyciski TECEloop w tym wykończeniu podkreślą unikalny, a zarazem szlachetny charakter łazienki.
Kamień łupkowy intryguje surową elegancją i strukturą. Zafascynowani wielowymiarowością i tajemniczością kamienia, odkrywamy jego naturę w nowoczesnym detalu.
Szkło to z kolei jeden z najbardziej klasycznych materiałów wykończeniowych przycisków TECEloop. Teraz – przybierając intrygujące barwy – przedstawia swoje nowe oblicze. Wachlarz odcieni został wyselekcjonowany przez prof. Axela Venna – projektanta, badacza kolorów i trendów. Nowe modele TECEloop dostępne są w kolorach: wieczorny zmierzch, rubinowa czerwień, kawowy brąz, jasny beż i szkło tytanowe.
W zgodzie z Twoją naturą
System modułowy TECEloop pozwala na spersonalizowanie przycisku spłukującego i dopasowanie do indywidualnego gustu oraz stylu wykończenia łazienki. Dokonuje się tego poprzez dobór płytki i koloru przycisków. Szeroka paleta barw i materiałów zapewnia możliwość stworzenia produktu idealnie wpisującego się w projekt łazienki. Dodatkowo przyciski mogą być montowane tradycyjnie, tj. natynkowo, a także w sposób zlicowany z powierzchnią ściany – za pomocą dodatkowej ramki.
Nowe modele TECEloop to gwarancja oryginału. Powstały z prawdziwych materiałów, takich jak drewno, marmur i kamień łupkowy. Zachwycają swoją prostotą i autentycznością. To rozwiązania prawdziwe z natury.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.