Komunikaty PR

Ostatni weekend z wystawą „Praga sensorycznie”

2020-02-20  |  14:00

Żegnamy wystawę „Praga sensorycznie”

Warto wykorzystać ostatnią okazję, by wybrać się do Muzeum Warszawskiej Pragi, gdzie sensoryczne instalacje przeniosą odwiedzających w świat kamienic z ul. Targowej, parku Skaryszewskiego, fabryki czekolady Wedla czy Wielkiej Synagogi z okresu XIX i XX w.. Doświadczenia zdobyte podczas zwiedzania wystawy będzie można wykorzystać w czasie wspólnych zabaw i rodzinnych spacerów po mieście. Na wystawie dzieci mogą między innymi pobawić się w archeologa odkrywając w piasku archiwalne zdjęcia warszawskiej Pragi, zatańczyć na postumencie z tancerką z parku Skaryszewskiego, a gdy poczują się zmęczone – spędzić czas w kąciku wyciszenia.

Integracja sensoryczna w Muzeum

Przy tworzeniu instalacji na wystawie skorzystano z zasad integracji sensorycznej. Opisywane miejsca można nie tylko zobaczyć, ale też powąchać, usłyszeć i dotknąć. Z kolei rodzice mogą skorzystać z dodatkowych materiałów opracowanych przez specjalistkę terapii sensorycznej pomogą rodzicom wspierać rozwój swoich pociech.

Finisaż wystawy

Na zakończenie wystawy "Praga sensorycznie" przygotowaliśmy warsztat rodzinny z tworzenia książeczek sensoryczny. Będzie to okazja do wykonania unikatowych, pachnących i szeleszczących zabawek wspierających rozwój dzieci. Zajęcia będą miały formułę otwartą i odbędą się w dniu zamknięcia wystawy 23 lutego od godziny 11.00 do 13.00. Tego dnia wystawa będzie dostępna bezpłatnie w godzinach od 10.00 do 18.00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.