Komunikaty PR

Ostatnie dni promocji na Black Sales Weeks w Komforcie

2024-11-29  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.3 MB )

Marka Komfort zaprasza do skorzystania z ostatnich specjalnych ofert w ramach akcji Black Sales Weeks, która potrwa od dzisiaj (29.11) do 3 grudnia br. To okazja na dokonanie zakupów z korzystnymi rabatami, obejmującymi szeroki asortyment produktów dostępnych zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na stronie internetowej komfort.pl.

Każdy tydzień akcji w listopadzie był szansą na odkrywanie asortymentu marki z kolejnych kategorii. W ostatnim tygodniu akcji przewidziano dodatkowe, specjalne okazje na Black Friday dostępne dla uczestników Klubu Komfort, natomiast Cyber Monday (2-3.12) przyniesie wyjątkowy rabat. Klubowicze będą mogli skorzystać z jeszcze atrakcyjniejszych zniżek weekendowych oraz ekskluzywnych ofert, które sprawią, że zakupy będą jeszcze bardziej satysfakcjonujące.

Ostatni tydzień „Black Sales Weeks” w Komforcie to również premiera przedostatniego i finałowego odcinka oryginalnych teledysków stworzonych dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Technologia towarzyszyła całemu procesowi — od pisania tekstów piosenek, przez generowanie muzyki, po opracowanie scenariuszy i montaż. Spoty przez ostatnie tygodnie wprowadzały widzów przez kolejne etapy wyprzedaży, tworząc spójną narrację, która przyciąga wzrok i podkreśla charakter marki Komfort.

Aktualne promocje dostępne są na stronie Komfort.pl.

***

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w ponad 160 salonach stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.