Komunikaty PR

Otwarcie sklepu firmowego Jutrzenki w Bydgoszczy

2024-11-25  |  14:45

Już w najbliższy wtorek, 26 listopada o godzinie 10:00, przy ul. Garbary 5 w Bydgoszczy zostanie uroczyście otwarty pierwszy w mieście sklep firmowy pod szyldem Jutrzenki. To wyjątkowe miejsce łączy nowoczesny design z bogatym dziedzictwem marki, tworząc przestrzeń, w której każdy miłośnik słodyczy znajdzie coś dla siebie.

Sklep zaoferuje pełną gamę produktów popularnych marek, takich jak Familijne i Jeżyki, a także wiele innych specjałów od Colian – w tym napojów marki Hellena i przypraw Appetita. Będzie to pierwszy punkt w Bydgoszczy, gdzie klienci będą mieli dostęp do tak szerokiego asortymentu słodyczy w jednym miejscu.

Na dzień otwarcia zaplanowano liczne atrakcje i konkursy, które dodatkowo umilą wizytę. Pierwsi goście będą mogli spróbować wyśmienitych słodkości, poczuć magię nadchodzących świąt oraz wziąć udział w ekscytujących wydarzeniach przygotowanych specjalnie na tę okazję.

Zapraszamy mieszkańców Bydgoszczy i okolic do odwiedzenia nowo otwartego sklepu Jutrzenki – miejsca, w którym historia spotyka się z pasją do słodyczy, a każdy kęs przynosi radość!

***

Bydgoska Jutrzenka, zakład z wieloletnią tradycją w produkcji ciastek, wafli i żelków, stała się częścią Grupy Colian 20 lat temu, w 2004 roku, co zapoczątkowało dynamiczny rozwój firmy w segmencie słodyczy. Dziś Colian jest jednym z liderów polskiego rynku FMCG, oferując bogate portfolio 10 słodkich marek, takich jak Jutrzenka, Jeżyki, Familijne, Akuku!, Goplana, Grześki, Solidarność, Śliwka Nałęczowska oraz międzynarodowe brandy Elizabeth Shaw z Wielkiej Brytanii i Lily O’Brien’s z Irlandii. W ramach dywizji kulinarno-napojowej firma z powodzeniem rozwija również brandy Oranżada Hellena i Appetita.

Obecnie w bydgoskim zakładzie, który zatrudnia blisko 500 osób, produkowane są m.in. wafle Familijne, ciastka Jeżyki, herbatniki Petit Beurre, bakalie w czekoladzie oraz galaretki Mella, które cieszą się popularnością wśród konsumentów w całym kraju, a także poza jego granicami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.