Otwarcie sklepu firmowego Jutrzenki w Bydgoszczy
Już w najbliższy wtorek, 26 listopada o godzinie 10:00, przy ul. Garbary 5 w Bydgoszczy zostanie uroczyście otwarty pierwszy w mieście sklep firmowy pod szyldem Jutrzenki. To wyjątkowe miejsce łączy nowoczesny design z bogatym dziedzictwem marki, tworząc przestrzeń, w której każdy miłośnik słodyczy znajdzie coś dla siebie.
Sklep zaoferuje pełną gamę produktów popularnych marek, takich jak Familijne i Jeżyki, a także wiele innych specjałów od Colian – w tym napojów marki Hellena i przypraw Appetita. Będzie to pierwszy punkt w Bydgoszczy, gdzie klienci będą mieli dostęp do tak szerokiego asortymentu słodyczy w jednym miejscu.
Na dzień otwarcia zaplanowano liczne atrakcje i konkursy, które dodatkowo umilą wizytę. Pierwsi goście będą mogli spróbować wyśmienitych słodkości, poczuć magię nadchodzących świąt oraz wziąć udział w ekscytujących wydarzeniach przygotowanych specjalnie na tę okazję.
Zapraszamy mieszkańców Bydgoszczy i okolic do odwiedzenia nowo otwartego sklepu Jutrzenki – miejsca, w którym historia spotyka się z pasją do słodyczy, a każdy kęs przynosi radość!
***
Bydgoska Jutrzenka, zakład z wieloletnią tradycją w produkcji ciastek, wafli i żelków, stała się częścią Grupy Colian 20 lat temu, w 2004 roku, co zapoczątkowało dynamiczny rozwój firmy w segmencie słodyczy. Dziś Colian jest jednym z liderów polskiego rynku FMCG, oferując bogate portfolio 10 słodkich marek, takich jak Jutrzenka, Jeżyki, Familijne, Akuku!, Goplana, Grześki, Solidarność, Śliwka Nałęczowska oraz międzynarodowe brandy Elizabeth Shaw z Wielkiej Brytanii i Lily O’Brien’s z Irlandii. W ramach dywizji kulinarno-napojowej firma z powodzeniem rozwija również brandy Oranżada Hellena i Appetita.
Obecnie w bydgoskim zakładzie, który zatrudnia blisko 500 osób, produkowane są m.in. wafle Familijne, ciastka Jeżyki, herbatniki Petit Beurre, bakalie w czekoladzie oraz galaretki Mella, które cieszą się popularnością wśród konsumentów w całym kraju, a także poza jego granicami.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.