Outhorn otworzył się w CH Focus
Nowa marka lifestylowa od dziś dostępna w CH Focus. Outhorn, to polska firma oferująca odzież w nowoczesnym designie i wielofunkcyjną – idealną do aktywnego wypoczynku, ale również na co dzień. Wśród wiosennych nowości i stylowych propozycji bydgoszczanie znajdą tu wszystko, co potrzebne na nadchodzącą porę roku. Sklep zajmuje powierzchnię 184 m kw. i ulokowany jest na parterze, w sąsiedztwie sklepu Mohito.
Należąca do OTCF (właściciela m.in. 4F) marka Outhorn projektuje odzież i akcesoria dla fanów miejskiego stylu. Firma stawia na jakość, wygodę oraz oryginalność. Obecnie oferta marki obejmuje kolekcje dla kobiet i mężczyzn, uzupełnioną o akcesoria. Designerskie wzory, wygodne kroje, ciepłe kolory, dobra jakość materiału to najważniejsze atuty tej marki. Inspiracje do projektowania firma czerpie z otaczającej przyrody, pór roku, form i wzorów oraz potrzeb niezwykłych ludzi. Outhorn oferuje produkty do wykorzystania w czasie sportowych aktywności i turystycznych eskapad, jak również skierowana jest do fanów codziennego stylu sportowego.
- Zależy nam na tym, aby portfolio Focusa było atrakcyjne dla naszych klientów i mogli na miejscu znaleźć najszerszy asortyment produktów z wielu kategorii. Dlatego cieszę się, że do grona nowych najemców dołączyła marka Outhorn, będąca odpowiedzią na współczesne trendy i potrzeby klientów. Różnorodność oferty na pewno przypadnie do gustu bydgoszczanom, a Outhorn stanie się ulubionym sklepem osób aktywnych i ceniących wygodę na co dzień - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty galerii można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.
Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek
Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Enej: Przygotowujemy się do świątecznej trasy koncertowej. Kiedyś tradycja kolędowania była naturalna, a dzisiaj młodzież się tego wstydzi
Za muzykami zespołu Enej niezwykle pracowite miesiące – premiera nowego albumu, imprezy promocyjne, dziesiątki koncertów. Ale i pod koniec roku Piotr Sołoducha i Mirosław Ortyński nie zamierzają próżnować. Już teraz przygotowują się bowiem do świątecznej trasy, podczas której będzie można usłyszeć autorskie aranżacje najpiękniejszych polskich i ukraińskich kolęd okraszone ciekawymi opowieściami.
Moda
Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.
Edukacja
Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.