Komunikaty PR

Outhorn otworzył się w CH Focus

2022-03-25  |  11:50
Biuro prasowe

Nowa marka lifestylowa od dziś dostępna w CH Focus. Outhorn, to polska firma oferująca odzież w  nowoczesnym designie i wielofunkcyjną – idealną do aktywnego wypoczynku, ale również na co dzień. Wśród wiosennych nowości i stylowych propozycji bydgoszczanie znajdą tu wszystko, co potrzebne na nadchodzącą porę roku. Sklep zajmuje powierzchnię 184 m kw. i ulokowany jest na parterze, w sąsiedztwie sklepu Mohito.

 

Należąca do OTCF (właściciela m.in. 4F) marka Outhorn projektuje odzież i akcesoria dla fanów miejskiego stylu. Firma stawia na jakość, wygodę oraz oryginalność. Obecnie oferta marki obejmuje kolekcje dla kobiet i mężczyzn, uzupełnioną o akcesoria. Designerskie wzory, wygodne kroje, ciepłe kolory, dobra jakość materiału to najważniejsze atuty tej marki. Inspiracje do projektowania firma czerpie z otaczającej przyrody, pór roku, form i wzorów oraz potrzeb niezwykłych ludzi. Outhorn oferuje produkty do wykorzystania w czasie sportowych aktywności i turystycznych eskapad, jak również skierowana jest do fanów codziennego stylu sportowego.

 

- Zależy nam na tym, aby portfolio Focusa było atrakcyjne dla naszych klientów i mogli na miejscu znaleźć najszerszy asortyment produktów z wielu kategorii. Dlatego cieszę się, że do grona nowych najemców dołączyła marka Outhorn, będąca odpowiedzią na współczesne trendy i potrzeby klientów. Różnorodność oferty na pewno przypadnie do gustu bydgoszczanom, a Outhorn stanie się ulubionym sklepem osób aktywnych i  ceniących wygodę na co dzień - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Więcej informacji na temat aktualnej oferty galerii można znaleźć pod adresem: https://focusbydgoszcz.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek Biuro prasowe
2024-10-03 | 01:20

Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek

Centrum Handlowe Borek jest już z Wami od ćwierćwiecza! Przez ten długi czas dokładaliśmy wszelkich starań, aby wszyscy – nasi sąsiedzi i przyjaciele, wracali do nas jak
Zakupy Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
2024-10-01 | 14:00

Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka

  Czy kraje bałtyckie – Litwa, Łotwa i Estonia - to dobry kierunek ekspansji zagranicznej? Sprawdźmy to! Szacuje się, że będą to jedne z najszybciej rozwijających się
Zakupy W Pepco rusza projekt Cena jakiej nie było
2024-09-30 | 12:00

W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"

Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.