Komunikaty PR

Owocaśne wakacje z HARIBO!

2020-07-14  |  17:15
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.47 MB )

Marka HARIBO wprowadza na rynek letnie odsłony swoich bestsellerów.
Na półkach pojawiły się limitowane Złote Misie HARIBO, owocowe żelki Balla-Balla i
Kugelbunt oraz kwaśne HARIBO Balla Stixx Rainbow. Nowości HARIBO to smak radości i wakacji w każdej paczce!

Limitowane Złote Misie
Kultowe Złote Misie HARIBO w limitowanej edycji mają nowe, soczyście owocowe smaki! Znajdziemy wśród nich orzeźwiającego arbuza, aromatyczną brzoskwinię czy smacznego grejpfruta. Są też  żelki o smaku borówki amerykańskiej o wyjątkowej, niebieskiej barwie! Limitowaną edycję uzupełniają Złote Misie o smaku wiśni i porzeczki. Łącznie to aż 6 nowych owocaśnych smaków do wyboru. Przepychota!

Dziel się radością!
HARIBO Balla-Balla to żelki w kształcie krótkich pałeczek, kolorowe niczym letnia tęcza. Miękki środek otulony pyszną owocową otoczką gwarantuje ciekawe doznania smakowe. Opakowanie zawiera kolorowe żelki wypełnione nadzieniem w różnych smakach. Te niezwykłe gumo-żelki są idealne do dzielenia się z bliskimi i znajomymi!

Chrupiące żelki?
Tak! Nowość HARIBO Kugelbunt to żelki z chrupiącą skorupką. To zaskakujące połączenie kruchej otoczki z miękkim środkiem zapewnia wyjątkowy smak i radość spożywania. Żelki występują w 5 owocowych smakach: jabłkowym, truskawkowym, malinowym, wiśniowym i cytrynowym. Małe, poręczne opakowanie, idealne „na drogę”, doskonale sprawdzi się w czasie wakacyjnych podróży, kiedy warto mieć pod ręką szybką przekąskę.

Pyszne orzeźwienie
HARIBO Balla Stixx Rainbow to letnia odsłona pysznych żelkowych „kabli”. Popularne długie żelki teraz dostępne są także w wersji kwaśnej. To orzeźwiające połączenie owocowych smaków z kwaśną posypką.

HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych! Warto więc sięgnąć po nowe, limitowane warianty, by wnieść radość i zabawę w ten letni czas i cieszyć się wakacjami!


O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Polskie uczelnie nie są wolne od mobbingu. Środowisko akademickie pracuje nad dobrymi praktykami w polityce antymobbingowej

Według danych Państwowej Inspekcji Pracy problem mobbingu w polskich uczelniach na tle zgłoszeń z rynku wydaje się marginalny. Badania ankietowe pokazują jednak zupełnie inną skalę tego problemu w środowiskach akademickich. Okazuje się, że z mobbingiem zetknęło się 63,5 proc. pracowników uczelni i 55 proc. studentów. Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet Śląski realizują projekt, którego celem jest zebranie najlepszych realizowanych przez szkoły wyższe praktyk i polityk antymobbingowych, a potem opublikowanie ich jako gotowe rozwiązania do wdrożenia na uczelniach.

Psychologia

Qczaj: Po miesiącu w Tajlandii przeżywam jakieś przebudzenie. Ostatnio miałem w życiu dużo różnych trudności

Trener jest niezwykle zadowolony z ostatniego pobytu w Tajlandii. Wypoczął, pozbył się negatywnych emocji i naładował akumulatory, a jednocześnie zrealizował ciekawy projekt. Pełen energii wrócił do kraju, by podejmować kolejne wyzwania zawodowe. Qczaj zaznacza, że teraz zupełnie inaczej spojrzał na ten kraj po tym, jak w jego życiu nastąpił przełom i wreszcie uwolnił się od nałogu alkoholowego.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć