Owocaśne wakacje z HARIBO!
Marka HARIBO wprowadza na rynek letnie odsłony swoich bestsellerów.
Na półkach pojawiły się limitowane Złote Misie HARIBO, owocowe żelki Balla-Balla i Kugelbunt oraz kwaśne HARIBO Balla Stixx Rainbow. Nowości HARIBO to smak radości i wakacji w każdej paczce!
Limitowane Złote Misie
Kultowe Złote Misie HARIBO w limitowanej edycji mają nowe, soczyście owocowe smaki! Znajdziemy wśród nich orzeźwiającego arbuza, aromatyczną brzoskwinię czy smacznego grejpfruta. Są też żelki o smaku borówki amerykańskiej o wyjątkowej, niebieskiej barwie! Limitowaną edycję uzupełniają Złote Misie o smaku wiśni i porzeczki. Łącznie to aż 6 nowych owocaśnych smaków do wyboru. Przepychota!
Dziel się radością!
HARIBO Balla-Balla to żelki w kształcie krótkich pałeczek, kolorowe niczym letnia tęcza. Miękki środek otulony pyszną owocową otoczką gwarantuje ciekawe doznania smakowe. Opakowanie zawiera kolorowe żelki wypełnione nadzieniem w różnych smakach. Te niezwykłe gumo-żelki są idealne do dzielenia się z bliskimi i znajomymi!
Chrupiące żelki?
Tak! Nowość HARIBO Kugelbunt to żelki z chrupiącą skorupką. To zaskakujące połączenie kruchej otoczki z miękkim środkiem zapewnia wyjątkowy smak i radość spożywania. Żelki występują w 5 owocowych smakach: jabłkowym, truskawkowym, malinowym, wiśniowym i cytrynowym. Małe, poręczne opakowanie, idealne „na drogę”, doskonale sprawdzi się w czasie wakacyjnych podróży, kiedy warto mieć pod ręką szybką przekąskę.
Pyszne orzeźwienie
HARIBO Balla Stixx Rainbow to letnia odsłona pysznych żelkowych „kabli”. Popularne długie żelki teraz dostępne są także w wersji kwaśnej. To orzeźwiające połączenie owocowych smaków z kwaśną posypką.
HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych! Warto więc sięgnąć po nowe, limitowane warianty, by wnieść radość i zabawę w ten letni czas i cieszyć się wakacjami!
O HARIBO:
Firma HARIBO założona została przez Hansa Riegla w 1920 r. w Bonn.
Nazwa marki to skrót od imienia i nazwiska założyciela HAns RIegel oraz nazwy miejscowości BOnn.
Od 1992 roku produkty HARIBO dostępne są w Polsce. Mocno owocowe żelki, delikatne pianki oraz kolorowe rozpuszczalne gumy do żucia MAOAM bardzo szybko zyskały popularność wśród dzieci i… dorosłych.
Najbardziej rozpoznawalnym produktem HARIBO są „ZŁOTE MISIE” – różnokolorowe żelki w 6 smakach.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.