Owocowe i kwiatowe perfumy na lato od Gisady
Letnie miesiące to czas, kiedy wokół nas jest mnóstwo świeżych owoców i kwiatów, a perfumy o takich nutach idealnie dopełniają lekkość nadchodzących dni. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała swoje propozycje zapachowe na tegoroczne wakacje.
Wiele osób preferuje latem bardziej naturalne zapachy, które nie dominują otoczenia, ale subtelnie je wzbogacają. Owocowe i kwiatowe nuty są zazwyczaj świeże i lekkie, co idealnie pasuje do ciepłych, letnich dni. Nie przytłaczają, dzięki czemu sprawdzą się w wysokich temperaturach. Mają właściwości odświeżające, mogą dodać energii i poprawić nastrój, co jest szczególnie ważne w przypadku, kiedy odczuwamy już zmęczenie upałami.
W katalogu szwajcarskiej marki Gisada znajdują się owocowe i kwiatowe kompozycje, które będą świetnie pasować na każdą okazję - zarówno w ciągu dnia, jak i na wieczorne wyjścia.
DONNA
Te perfumy powstały z myślą, aby uosabiać kobiece piękno. W nucie głowy, oprócz zapachów kwiatowych, znajdują się również słoneczne, świeże nuty bergamotki i pomarańczy, które odzwierciedlają romantyczny charakter letnich wieczorów. Kobiety, które lubią słodkie i wyraziste perfumy, pokochają tę lekko orientalną, kwiatowo-owocową propozycję.
Pełna kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: fiołek, wata cukrowa
-
NUTY SERCA: jaśmin, paczula, brzoskwinia, benzoes
-
NUTY BAZY: piżmo, kawa, tuberoza, drzewo sandałowe
AMBASSADORA
To wyrafinowana, elegancka i zmysłowa propozycja dla kobiet. Owocowa słodycz mandarynek, jagód i delikatnego jaśminu spotyka się z ciepłymi i miękkimi nutami wanilii i wetywerii. Połączenie nut owocowych, kwiatowych i korzennych sprawia, że zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje.
Pełna kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
-
NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
-
NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder
AMBASSADOR MEN
Wysokiej jakości, luksusowy zapach dla mężczyzn ceniących klasykę, elegancję i ponadczasowość. To świeża i bardzo żywa propozycja od Gisady. Harmonijne połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że zapach ten sprawdzi się o każdej porze - zarówno w trakcie dnia, jak i wieczoru. Z powodzeniem dopełni każdą letnią stylizację.
Pełna kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
-
NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
-
NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/
***
Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.
Kąpielowe SPA w centrum gorącego lata
Wygrana z potem? Innowacje w służbie świeżości
Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.