Owocowe i kwiatowe perfumy na lato od Gisady
Letnie miesiące to czas, kiedy wokół nas jest mnóstwo świeżych owoców i kwiatów, a perfumy o takich nutach idealnie dopełniają lekkość nadchodzących dni. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała swoje propozycje zapachowe na tegoroczne wakacje.
Wiele osób preferuje latem bardziej naturalne zapachy, które nie dominują otoczenia, ale subtelnie je wzbogacają. Owocowe i kwiatowe nuty są zazwyczaj świeże i lekkie, co idealnie pasuje do ciepłych, letnich dni. Nie przytłaczają, dzięki czemu sprawdzą się w wysokich temperaturach. Mają właściwości odświeżające, mogą dodać energii i poprawić nastrój, co jest szczególnie ważne w przypadku, kiedy odczuwamy już zmęczenie upałami.
W katalogu szwajcarskiej marki Gisada znajdują się owocowe i kwiatowe kompozycje, które będą świetnie pasować na każdą okazję - zarówno w ciągu dnia, jak i na wieczorne wyjścia.
DONNA
Te perfumy powstały z myślą, aby uosabiać kobiece piękno. W nucie głowy, oprócz zapachów kwiatowych, znajdują się również słoneczne, świeże nuty bergamotki i pomarańczy, które odzwierciedlają romantyczny charakter letnich wieczorów. Kobiety, które lubią słodkie i wyraziste perfumy, pokochają tę lekko orientalną, kwiatowo-owocową propozycję.
Pełna kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: fiołek, wata cukrowa
-
NUTY SERCA: jaśmin, paczula, brzoskwinia, benzoes
-
NUTY BAZY: piżmo, kawa, tuberoza, drzewo sandałowe
AMBASSADORA
To wyrafinowana, elegancka i zmysłowa propozycja dla kobiet. Owocowa słodycz mandarynek, jagód i delikatnego jaśminu spotyka się z ciepłymi i miękkimi nutami wanilii i wetywerii. Połączenie nut owocowych, kwiatowych i korzennych sprawia, że zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje.
Pełna kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
-
NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
-
NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder
AMBASSADOR MEN
Wysokiej jakości, luksusowy zapach dla mężczyzn ceniących klasykę, elegancję i ponadczasowość. To świeża i bardzo żywa propozycja od Gisady. Harmonijne połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że zapach ten sprawdzi się o każdej porze - zarówno w trakcie dnia, jak i wieczoru. Z powodzeniem dopełni każdą letnią stylizację.
Pełna kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
-
NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
-
NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/
***
Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.