Owocowe i kwiatowe perfumy na lato od Gisady
Letnie miesiące to czas, kiedy wokół nas jest mnóstwo świeżych owoców i kwiatów, a perfumy o takich nutach idealnie dopełniają lekkość nadchodzących dni. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała swoje propozycje zapachowe na tegoroczne wakacje.
Wiele osób preferuje latem bardziej naturalne zapachy, które nie dominują otoczenia, ale subtelnie je wzbogacają. Owocowe i kwiatowe nuty są zazwyczaj świeże i lekkie, co idealnie pasuje do ciepłych, letnich dni. Nie przytłaczają, dzięki czemu sprawdzą się w wysokich temperaturach. Mają właściwości odświeżające, mogą dodać energii i poprawić nastrój, co jest szczególnie ważne w przypadku, kiedy odczuwamy już zmęczenie upałami.
W katalogu szwajcarskiej marki Gisada znajdują się owocowe i kwiatowe kompozycje, które będą świetnie pasować na każdą okazję - zarówno w ciągu dnia, jak i na wieczorne wyjścia.
DONNA
Te perfumy powstały z myślą, aby uosabiać kobiece piękno. W nucie głowy, oprócz zapachów kwiatowych, znajdują się również słoneczne, świeże nuty bergamotki i pomarańczy, które odzwierciedlają romantyczny charakter letnich wieczorów. Kobiety, które lubią słodkie i wyraziste perfumy, pokochają tę lekko orientalną, kwiatowo-owocową propozycję.
Pełna kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: fiołek, wata cukrowa
-
NUTY SERCA: jaśmin, paczula, brzoskwinia, benzoes
-
NUTY BAZY: piżmo, kawa, tuberoza, drzewo sandałowe
AMBASSADORA
To wyrafinowana, elegancka i zmysłowa propozycja dla kobiet. Owocowa słodycz mandarynek, jagód i delikatnego jaśminu spotyka się z ciepłymi i miękkimi nutami wanilii i wetywerii. Połączenie nut owocowych, kwiatowych i korzennych sprawia, że zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje.
Pełna kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
-
NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
-
NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder
AMBASSADOR MEN
Wysokiej jakości, luksusowy zapach dla mężczyzn ceniących klasykę, elegancję i ponadczasowość. To świeża i bardzo żywa propozycja od Gisady. Harmonijne połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że zapach ten sprawdzi się o każdej porze - zarówno w trakcie dnia, jak i wieczoru. Z powodzeniem dopełni każdą letnią stylizację.
Pełna kompozycja:
-
NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
-
NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
-
NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe
Marka Gisada dostępna jest na https://douglas.pl
Więcej na https://gisada.com/
***
Gisada to szwajcarska marka kosmetyków premium, założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.